Viiden lapsen suomalaisnainen playboyhin!
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:41"]
Onks tää sama tyyppi?
ja tää?
http://laitahyvakiertamaan.com/?page_id=23
[/quote]
Haha,
Mikä on mennyt vikaan jos nelikymppisenä vielä noin valtava hinku saada pärstä esiin? Luulisi jos uskovan, ettei tullut isoa staraa hänestä?
Kai tää playboy-tähti seuraavaksi pistää hakemuksen BB-taloon... eikä pääse :D
Naisten Heikki Lampela !
Mutta ilman rahaa ja koulutusta :DD
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:58"]
Hyvänen aika sentään! Eikö kukaan ole huomannut, että hän on terninmaitoyrittäjä-Petteri Jussilan, eli Jutta Gustafsbergin kuolleen aviomiehen sisko?
[/quote]No nyt paljastui Susannan kauneuden salaisuus: Hän tietenkin kylpee terninmaidossa kuin Kleopatra aikoinaan.
Ja tarina jatkuu:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1437273190222.html
Onkohan tuo nainen toimittajan hyväkin ystävä?
Nätti nuuten mutta noi leukaperät häiritsee joissain kuvissa. Ei nättiä naisella.
Kaunis ja jollain lailla symppiskin nainen, vähän höpsö ja luulen kans et Playboy-yhteydenotot ovat huijausta.
Mutta oon kyllä vähän vihree tosta kropasta ja nassusta, toisaalta on varmaan elänyt huimasti kurinalaisempaa elämää kuin minä perussiiderivalas roikkuvan mahani kanssa :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:58"]
Hyvänen aika sentään! Eikö kukaan ole huomannut, että hän on terninmaitoyrittäjä-Petteri Jussilan, eli Jutta Gustafsbergin kuolleen aviomiehen sisko?
[/quote]No nyt paljastui Susannan kauneuden salaisuus: Hän tietenkin kylpee terninmaidossa kuin Kleopatra aikoinaan.
[/quote]Veikkaan että on pysynyt hyvässä kuosissa pikemminkin Jutan oppien mukaan eikä niinkään omien sanojensa mukaan pilatesta harjoittamalla.
Kaunis nainen ja uoea kroppa! Herkkä ja kovia kokenut. Miksi ei voida olla iloisia toisen puolesta. Surettaa tällainen kateellisten panettelu.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:21"]
Ei saatanan retardit.
Tuohan on jonkun huomiohakuisen vanhan akan 15 seconds of fame. (hihihi)
Syön randomin av-mamman käytetyn tamponin jos tuo on joskus Playboyssa.
[/quote]
Rypyt kaulassa ja naamassa paljastaa kyllä totuuden.
Onko mun näytössä vikaa vai miks nuo kuvat on keltasen oransseja?
Ovatkohan lapset ylpeitä äidistään?
Sykkii milfille, VAIKKA naama ei ole mikään kedon kaunein