Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevan talven kunniaksi; millainen toppatakki sinulla on?

Vierailija
18.07.2015 |

Itsellä on kaksi, molemmat 8848 altitude merkkisiä, toinen pinkki ja toinen valkoinen. Ostettu intersportista.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5. Icepeakin valkoinen laskettelutakki, lindexin valkoinen toppatakki pyllyn peittävä missä vyö, hm musta toppatakki saman mallinen kuin lindexin, vero modan puolipitkä vihreä toppatakki ja onlyn musta pilottimallinen. Ai niin ja irrotettava karvahuppu kaikissa muissa paitsi icepeakin takissa

Vierailija
22/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:59"]Mulla on 5. Icepeakin valkoinen laskettelutakki, lindexin valkoinen toppatakki pyllyn peittävä missä vyö, hm musta toppatakki saman mallinen kuin lindexin, vero modan puolipitkä vihreä toppatakki ja onlyn musta pilottimallinen. Ai niin ja irrotettava karvahuppu kaikissa muissa paitsi icepeakin takissa
[/quote]

Ja kaikki viime talvena ostettu. Edelliset oli isoja kun laihduin vuodessa 15 kiloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakkeja on kolme, en tunne tarvetta ilmoittaa niiden merkkiä.

Vierailija
24/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:51"]Joutsenen kitinvärinen puoleen reiteen ulottuva untsikka n. 800 €. Lyhyt sininen kevytuntsikka Lexington, n. 350 €, canada goosen sisäturkki n. 2000 €, goosen musta parka, olisiko ollut 800 euroa. Villakangastakit, musta, ruskea, kaksi harmaata, musta talviterassi, hinnat 200-900 €. Urheilutakki kävelyyn 3 kpl, lasketteluun2 kpl, hinnat 300-700 €. 

Juu, näitä on kertynyt, kaikki ovat käytössä, tavallinen pinipalkkainen nainen olen. 
[/quote]

Oliko tuo viimeinen lause jotenkin oleellinen tieto? Oliko tässä joku pointti?

Vierailija
25/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erätukusta ostettu tarjouksesta, vihreä lyhyt ja ruskea pitempi.  On hankittava silloin kun ei ole sesonki.  Vasta viime keväänä hankin villakankaisen, monta vuotta pärjätty noilla.

Vierailija
26/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki talvitakit varastossa. Nyt tuli hinku hakea ne sieltä. :D

Vierailija
27/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:04"]Oliko tuo viimeinen lause jotenkin oleellinen tieto? Oliko tässä joku pointti?

[/quote]

Kaipa tässä oli ajatuksena ihastella, miten säästeliäs ja hieno ihminen kirjoittaja on, kun on pienestä palkastaan sijoittanut rotseihin tuollaisen määrän. Tai vaihtoehtoisesti meidän pitäisi ihmetellä, miten pienipalkkaisella on noin kalliita takkeja, jotta kirjoittaja pääsisi kertomaan olevansa rikkaissa naimisissa - tai vain säästeliäs ja hieno ihminen.

Mulla on Espritin pitkä vihreä kangasparka ja Monclerin lyhyt musta untuvatakki. Ei ole vielä ikävä.

Vierailija
28/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalta ostettu talvinahkatakki - Only-merkkinen -, jossa on valkea tekoturkiskaulus :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän