Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoan koiralle kakkoskodin!

Vierailija
18.07.2015 |

Jos elämäntilanteesi vuoksi tarvitset tällaista järjestelyä, niin olen käytettävissä Länsi-Helsingissä. 

Olen aikuinen nainen, jolla on vankka koirakokemus bichon friseestä saksanpaimenkoiriin. Kyse ei olisi "hoitoon" tulosta ja en siis ottaisi mitään maksua, vaan aidosti toisesta kodista koiralle pidempien periodien aikana: työmatkat, lasten sairastelut ym. 

Teen töitä lähinnä kotona, joten minulla on paljon aikaa koiran tarpeille. Minkälainen koira tahansa käy. Täällä on hulppeat lenkkeilymaastot, ja ulkoiluttaminen on suoranainen intohimoni. Ainoastaan sisähaukkujaa en voi ottaa, jos koira on pentu, niin minulla on resursseja panostaa sisäsiisteyden kasvattamiseen. Asun kerrostalon alimmassa kerroksessa vehreän puistopihan ääressä kahden teini-ikäisen kanssa. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon parempia sivustoja, joille voit laittaa tarjouksesi. Eli katsele netistä, varmaan nappaa. 

Vierailija
2/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että haluat auttaa ja vielä ihan ilmaiseksikin tarjota huolenpitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana koira mutta sairauteni takia se ei todellakaan saa kaikkea sitä mitä ansaitsisi. Se saa ruokaa, (tylsää) seuraa ja lenkkejä, mutta ei tarpeeksi paljon ulkoilua aktiiviseksi koiraksi eikä todellakaan tarpeeksi aktivointia. Sinunlainen ihminen olisi pelastus sekä minulle että koiralle, joka ei varmaan kärsi muttei myöskään elä täysipainoista elämää. Sääli etten vain tätä kautta kyllä osaa luottaa kenenkään sanaan.

Vierailija
4/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:11"]

On paljon parempia sivustoja, joille voit laittaa tarjouksesi. Eli katsele netistä, varmaan nappaa. 

[/quote]

Juu, olen laittanutkin. Kaikkialta nyt kokeilen, kun jäi tyhjä pesä edellisen jäljiltä. 

Vierailija
5/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, miten suhun saa yhteyden? Ois kiva päästä joskus lomalle eikä oo läheisiä samass kaupungissa. Koirahoitolat tuntuu kolkolta ajatukselta

Vierailija
6/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:17"]

Minulla on ihana koira mutta sairauteni takia se ei todellakaan saa kaikkea sitä mitä ansaitsisi. Se saa ruokaa, (tylsää) seuraa ja lenkkejä, mutta ei tarpeeksi paljon ulkoilua aktiiviseksi koV raksi eikä todellakaan tarpeeksi aktivointia. Sinunlainen ihminen olisi pelastus sekä minulle että koiralle, joka ei varmaan kärsi muttei myöskään elä täysipainoista elämää. Sääli etten vain tätä kautta kyllä osaa luottaa kenenkään sanaan.

[/quote]

Laita feikki sähköpostiosoite! Vastaan omalla nimelläni siihen. Ymmärrän, ettei tähän laiteta omaa nimeä. 

Takuuvarmasti voit luottaa! Miksi tekisin tällaisen aloituksen kiusatakseni ihmisiä? Olen vilpittömällä mielellä. Eivät kaikki täällä ole jotain provoja ja trolleja jne. Onneksi!

Vierailija
7/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:25"]

Okei, miten suhun saa yhteyden? Ois kiva päästä joskus lomalle eikä oo läheisiä samass kaupungissa. Koirahoitolat tuntuu kolkolta ajatukselta

[/quote]

Eli luot anonyymin sähköpostiosoitteen ja lupaan vastata siihen omalla nimelläni. Tähän ei oikeita nimiä laiteta. Tai voit tietysti laittaa, mutta tapana on hoitaa muulla tavalla. 

Vierailija
8/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen s-postiosoitteen ja laitan sen pian tänne. -9

Vierailija
9/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:17"]

Minulla on ihana koira mutta sairauteni takia se ei todellakaan saa kaikkea sitä mitä ansaitsisi. Se saa ruokaa, (tylsää) seuraa ja lenkkejä, mutta ei tarpeeksi paljon ulkoilua aktiiviseksi koV raksi eikä todellakaan tarpeeksi aktivointia. Sinunlainen ihminen olisi pelastus sekä minulle että koiralle, joka ei varmaan kärsi muttei myöskään elä täysipainoista elämää. Sääli etten vain tätä kautta kyllä osaa luottaa kenenkään sanaan.

[/quote]

Laita feikki sähköpostiosoite! Vastaan omalla nimelläni siihen. Ymmärrän, ettei tähän laiteta omaa nimeä. 

Takuuvarmasti voit luottaa! Miksi tekisin tällaisen aloituksen kiusatakseni ihmisiä? Olen vilpittömällä mielellä. Eivät kaikki täällä ole jotain provoja ja trolleja jne. Onneksi!

[/quote]
Minun sähköpostiosoitteeni on: koirallekivaa (a) Gmail.com

Vierailija
10/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]
Minun sähköpostiosoitteeni on: koirallekivaa (a) Gmail.com
[/quote]

Apua. Tosta mailista tuli mieleen se aiempi eläinseksikeskustelu xD Sry, viikonloppu...

Vierailija
11/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:17"] Minulla on ihana koira mutta sairauteni takia se ei todellakaan saa kaikkea sitä mitä ansaitsisi. Se saa ruokaa, (tylsää) seuraa ja lenkkejä, mutta ei tarpeeksi paljon ulkoilua aktiiviseksi koV raksi eikä todellakaan tarpeeksi aktivointia. Sinunlainen ihminen olisi pelastus sekä minulle että koiralle, joka ei varmaan kärsi muttei myöskään elä täysipainoista elämää. Sääli etten vain tätä kautta kyllä osaa luottaa kenenkään sanaan. [/quote] Laita feikki sähköpostiosoite! Vastaan omalla nimelläni siihen. Ymmärrän, ettei tähän laiteta omaa nimeä.  Takuuvarmasti voit luottaa! Miksi tekisin tällaisen aloituksen kiusatakseni ihmisiä? Olen vilpittömällä mielellä. Eivät kaikki täällä ole jotain provoja ja trolleja jne. Onneksi!   [/quote] Minun sähköpostiosoitteeni on: koirallekivaa (a) Gmail.com

[/quote]14

Vastaan tähän huomenna. Kiitos!

Vierailija
12/23 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin saavat toki laittaa tähän sp-osoitteita. Vastasin tälle yhdelle "koirallekivaa" juuri. 

Ei ole poissuljettu ajatus tarjota kahdellekin koiralle tämä mahdollisuus. 

-ap

Vierailija
13/23 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tällaine tarjous kiinnostaa. Mutta ei, tämä sähköpostin antajakaan ei koskaan vastannut. 

Aloituksen koordinaatit ovat kuitenkin voimassa edelleen eli otan vastaan yhteydenotot. 

-ap

Vierailija
14/23 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostiini ei ole saapunut mitään. Tarkistin vielä että on oikein kirjoitettu. -Koirallekivaa

Vierailija
15/23 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan mahtava tarjous ja idea!

Meidän perhe on toiminut erään lemmikin kakkoskotina jo parisen vuotta ja olemme kaikki hyvin tyytyväisiä järjestelyyn. Tämä on antanut meille kaikille paljon iloa, opettanut lapsille kuinka hoitaa lemmikkiä yms . Järjestely tuo kuitenkin vapautta kummallekin kodille esim matkustaa  "lemmikkivapaina" aikoina. Parasta ja tärkeintä on toki se, että lemmikki itse on sopeutunut järjestelyyn erinomaisesti.

Vierailija
16/23 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös...

Vierailija
17/23 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:38"]

Sähköpostiini ei ole saapunut mitään. Tarkistin vielä että on oikein kirjoitettu. -Koirallekivaa

[/quote]

En kyllä ymmärrä, kun omassa laatikossani on aivan selvästi lähetettynä sinulle sähköposti ja aivan nyt näillä merkeillä, mitä annoit. 

Tähän on nyt hankala laittaa mitään puhelinnumeroita. Oletko nyt aivan varma, että yhteystiedot kunnossa?

Vierailija
18/23 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen tuota, mutta toisessa kaupungissa ja myös kissat on tervetulleita.

Eri hoidokkien kautta olen tutustunut ihaniin, erilaisiin rotuihin ja persooniin. Tämä "harrastus" antaa kyllä niin paljon. :)

Vierailija
19/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hanki omaa koiraa?

Vierailija
20/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota esim. Espanjasta rescuekoiraa kotihoitoon? Meillä on tällä hetkelläkin yksi ja ovat meillä niin kauan kunnes oman kodin saavat. Yhdistys voi maksaa ruoat sekä eläinlääkärin, mutta me olemme maksaneet itse hoidokkejemme kulut. Antoisaa hommaa, sekä omalle koiralle seuraa. Oma koirani toimii vähän kuin terapiakoirana. Suosittelen lämpimästi edes ottamaan yhteyttä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä