Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin että suomalaiset, feministeistä kansallismielisiin, puhaltaisivat nyt yhteen hiileen

Vierailija
26.02.2022 |

Itse EN ole kansallismielinen, enkä ole nähnyt sitä maanpuolustusinnon arvoa, josta nyt yhtäkkiä onkin hyötyä. Ne, jotka ovat vuosia halunneet esim vahvistaa Suomen armeijaa ovat sittenkin tehneet arvokasta työtä. Kun taas ne, joiden mielestä ko. asiat ovat olleet pelkkää historianlarppausta (esim minä), joutuvat tunnustamaaan olleensa väärässä.

Koti-uskonto-isänmää -henkiset konservatiivit eivät välttämättä ole nähneet tasa-arvon kannattamisessa mitään arvokasta. Ehkä vielä tulee sekin hetki, kun heille, "taantumuksellisille" kansallismielisille valkenee tasa-arvon ja myötätunnon kaltaisten arvojen tärkeys. Nyt olemme kuitenkin siinä tilanteessa, että Eurooppa on sodassa. Tässä hetkessä olisi kaikkein viisainta kyetä toimimaan yhdessä ja heittämään ideologiat romukoppaan. Meillä on nyt tämä yhteinen maapläntti, joka on meidän moraalinen velvollisuus pelastaa. Ihan jo pelkästään sen takia että tulevat sukupolvet sen ansaitsevat. Se onnistuu parhaiten kun kohdistamme sen kaikkein tärkeimmän asian, eli huomiomme, sinne mihin juuri nyt kuuluu - maan puolustamiseen. Pidetään siis myös omasta henkisestä hyvinvoinnista huolta.

Tässä voi itse kullekin herätä mitä kummallismipia tuntemuksia, eikä niitä pidä pelästyä. Itse olen huomannut, että arvomaailmani on heittänyt kuperkeikkaa kolmessa päivässä(!). Tämä ei ole ihan niin kivuton tapahtuma, sillä arvoni ovat ohjanneet minua koko ikäni, ja nyt monet minun päänsisäisistä tienviitoista pyörivät ympyrää. Vaikka fiilis on lievästi sanottuna sekava, tiedän tasan tarkkaan mitä meidän pitää tehdä. Haluaisin uskoa että kaikki muutkin ihmiset Suomessa näkevät yhtä kirkkaasti. Meidän kaikkien sisässä taitaa sittenkin olla jokin kompassi, nyt vain pitäisi luottaa siihen. Juuri tällä hetkellä en inhoa yhtä ainutta suomalaista.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne hölmöydet unohtuu kun yhtäkkiä onkin oikeista asioista kysymys.

Vierailija
22/29 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sanasta feministi turvaton olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitaa haastavat ovat Pietarin tehtaalta. Äärioikeisto-vihervasemmisto jako ja woke-qanon ja koronadenialistihömpötykset kaikki sieltä.

Näytetään että lännen jakaminen ei olekaan niin helppoa. Niin yhdistyttiin sisällissodan jälkeenkin talvisotaa varten. Ihan sama jos et maskia käytä tai rokotusta ota tai uskot sukupuolisensitiivisyyteen tai vaikka vastustat yksityisautoilua. Ollaan kaikki samassa veneessä ja nyt puhalletaan yhteen hiileen.

Oikeasti, lol :D

Ihan Kuopijosta kirjoittelen muuten. Etenkin porvareille iskee kriisien aikana aivan mahdoton yhteishenki köyhällistön kanssa. Ollaan niin ystäviä ja luvataan parempaa. Riisto alkaakin sitten heti uudelleen kun kriisi on ohi.

Vierailija
24/29 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Me ollaan suomalaisia ja halutaan pysyä suomalaisina. Sen lisäksi ollaan mieluummin länsimaalaisia kuin Venäjän tai Kiinan välittömässä vaikutuspiirissä.

Vierailija
25/29 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne hölmöydet unohtuu kun yhtäkkiä onkin oikeista asioista kysymys.

Ainakin omat hölmöydet toisia kohtaan silloin kun tarvitsee toisilta apua.

Vierailija
26/29 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt voi kaikki suomen yhteiskuntaa vastustavat liittoutua elo apinat sateenkaari väki ja rekka kuskit. kuskit ottavat teidät kyytiin ja menette kiovan kaduille pahaa mieltänne osoittamaan. jopa valtio voisi tukea tätä hanketta. päästään loisista kerta maksulla eroon.

Vierailija
27/29 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedetään nyt yhtä köyttä ainakin siihen saakka kunnes Suomestakin on tullut paskastania, jossa kantaväestö viihtyy ihan muissa ympyröissä kuin siellä missä uusi valtaväestö.

Juu juu, mutta monet niistä paskastanilaisistakin uhkuvat maanpuolustusintoa. Voivat vielä jopa lunastaa paikkansa täällä.

Hah, ei kehitysmaalaisia kiinnosta tippaakaan kun valkonaamat tappppavat toisiansa. Ei niitä kiinnosta muutenkaan juurikaan mikään muu kuin se mitä tapahtuu oman niiden yhteisön sisällä tai kotimaassaan.

Vierailija
28/29 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mulle rynkky, patruunoita, pari kessiä ja muutama aski tupakkaa niin hyökkään moskovaan yksin jos kukaan muu ei tule mukaan.

Vierailija
29/29 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin asiaa.

Minua kansallismielistä on haukuttu vuosikaudet, ja jopa minun omaa demokraattista vaikutustvaltaani on yritetty mitätöidä esimerkiksi eduskunnassa sulkemalla äänestämäni puolue pois päätöksenteosta. Nämä ovat juuri sitä porukkaa jotka yrittävät tuhota Suomen ja suomalaisuuden. Pitää kyllä miettiä todella tarkkaan alanko puhaltamaan yhteen hiileen tällaisten tyyppien kanssa, mikä se syy edes oikeastaan olisi?