Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoiset keski-ikäiset, menettekö uimaan rantaloma-

Vierailija
18.07.2015 |

kohteissa? Onko monennäköistä vipeltäjää? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, jos haluan uida.

Vierailija
2/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menen. Ei ne kaikki ole bikinivartaloita. Joukossa on yli 70-vuotiaita ylipainoisia saksalaisia ottamassa aurinkoa yläosattomissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi vilkaista uimarannoille. Siellä selviää ovatko ylipainoiset uskaltautuneet mukaan. Veikkaisin että tänäkesänä pieni rasvakerros vaaditaankin että rannalla tarkenee.

Vierailija
4/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä täytyy jättää kehtaamiset nurkkaan vaan sitten.. hitsi kun ei olisi pahoja suonikohjuja, mutta ei voi mitään :(. Olen yrittänyt löytää "uimavaatetta, joka peittäisi jalat, mutta en edes tiedä, saako sellaisissa mennä altaaseen, enkä ole löytänytkään.

Vierailija
5/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menen. Jos jollakin on ongelma sen kanssa, hän voi lähteä rannalta pois.

Vierailija
6/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuista pystytän aurinkovarjon, otan alleni kaksi aurinkotuolia ja selän rasvaamiseen menee litra aurinkoöljyä. Ennen kuin menen veteen, kehotan vanhempia ottamaan lapset pois vedestä etteivät huku aiheuttamiini aaltoihin. Eli vastaus on kyllä.

Vierailija
7/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene.

Vierailija
8/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hauskasti kirjoitit #7, mutta kyllä tässä saa rojunsa kerätä, että uskaltautuu näytille uimapuvussa :(.

Mitenkäs te, jotka ette mene, oletteko siinä altaan vierellä sitten vaan katsomassa, jos perhe pulikoi? Tämäkin tuntuu hassulta, varsinkin jos isot altaat ja olisi kiva lasten mukaan mennäkin sinne uimaan ja vahtia samalla. 

Vierailija
9/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi ylipainoinen.
Minulla on uimahame ja biksujen yläosa tai sitten uimapuku, jossa on pieni hame.
Uin. Ja Ranskan Rivieraa lukuunottamatta olen ihan ok kondiksessa.

Vierailija
10/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:21"]

Olen lievästi ylipainoinen. Minulla on uimahame ja biksujen yläosa tai sitten uimapuku, jossa on pieni hame. Uin. Ja Ranskan Rivieraa lukuunottamatta olen ihan ok kondiksessa.

[/quote]

Voi, kun olsikin kunnossa, minulla on tuollainen mekkohelmainen kokouikkari, mutta ei peitä valitettavasti reisiä ja suonikohjuja :(. Eli pelkkää muhkuraa ja pahoja suonikohjuja reidet täynnä.

Vierailija
11/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:46"]

Todellakin menen. Ei ne kaikki ole bikinivartaloita. Joukossa on yli 70-vuotiaita ylipainoisia saksalaisia ottamassa aurinkoa yläosattomissa.

[/quote]

Minusta siellä on eniten ylipainoisia englantilaisia yläosattomissa.

Vierailija
12/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:46"]

[/quote]

Minusta siellä on eniten ylipainoisia englantilaisia yläosattomissa.
[/quote]Kyllä läskeimmät ja huonotapaisimmat on aikuisissa ja lapsissa suomalaisia ja englantilaisia... Eniten känniääliöitä ja kovaäänisiä solkkaajia ja parkujia.

Vierailija
13/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huonotapainen, enkä känniääliö, mutta lohduttavaa sinänsä, että jos meno tuollaista, niin muhun ei varmaan kukaan kiinnitä huomiota :D!

Vierailija
14/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:45"]

En ole kyllä huonotapainen, enkä känniääliö, mutta lohduttavaa sinänsä, että jos meno tuollaista, niin muhun ei varmaan kukaan kiinnitä huomiota :D!

[/quote]

Tämä siis ap.

Vierailija
15/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Tietysti menen!

Vierailija
16/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kiinnitä, uimaan vaan :) Ja jos joku sattuis sun jalkas huomioimaankin, niin mitä sitte?

Vierailija
17/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:53"]

[/quote]

Ei kiinnitä, uimaan vaan :) Ja jos joku sattuis sun jalkas huomioimaankin, niin mitä sitte?

[/quote]

Kiitos, lohduttavaa :). Tosiaan, vaikka itsekin huomaisin jonkun epätäydellisen kropan, en sitä sen kummemmin taivastele, tai siis en ollenkaan tietenkään. Ehkä mä sitten uskaltaudun.. on kyllä semmoinen "pareo" hommattuna, mutta ei sen kanssa vissiin altaaseen voi mennä..?

ap

Vierailija
18/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Alcudiasta. Täällä kyllä heiluu suomalaisten perheenäitien läskit. Kauhea miten paljon lihavia ihmisiä, aikuisia ja lapsia!