Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvän mielen ketju. Tule tänne, jos on paha olla!

Vierailija
26.02.2022 |

Mitä meinaatte tänään tehdä? :) Itse ajattelin käydä lyhyellä kävelyllä ja ostaa suklaata, ehkä ihan Fazerin sinistä. Kauniisti aurinko paistaa, ihana ilma. On ihana hengittää raikasta ulkoilmaa. Variksia on paljon lennellyt parvekkeen läheisyydessä. Ajattelin ryhtyä uutislakkoon, ryhdy sinäkin? :)

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa oma tyhmyys ja se että kukaan ei tykkää kun fantasioin/kuvittelen kaikenlaista 😞

Onko se vakavaa?

Voisi olla mieluummin ihka oikeaa rakkautta fyysisessä muodossa luotettavan tyypin kanssa niin ei tarvitse paeta mielikuvitukseen elämääni.

Oletko siis nyt huonossa suhteessa?

Ei ole suhdetta eikä tule varmaan olemaankaan. Olen epäkelpo. Kukaan nainen ei mua halua mutta toisaalta en muodosta pysyviä tunteita muihin. 😞

Et ole epäkelpo, vaan olet ajatuksinesi epätasapainossa. Sitä paitsi parisuhde ei ole avain onneen, kai sen tiedät? :) Ja parisuhde taas voi laittaa ihmisen epätasapainoon. Itse nuorempana luulin, että parisuhde, toinen henkilö, auttaisi minua saavuttamaan onnen. Ripustauduin ihmisiin, kukaan ei oikeastaan halunnut sitoutua minuun. Lopulta jäin kokonaan yksin ja kun tilanteen parin vuoden aikana hyväksyin, huomasin etten edes tarvitse tai halua parisuhdetta, vaikka olin niin kaiken aikaa luullut.

Vierailija
42/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa oma tyhmyys ja se että kukaan ei tykkää kun fantasioin/kuvittelen kaikenlaista 😞

Onko se vakavaa?

Voisi olla mieluummin ihka oikeaa rakkautta fyysisessä muodossa luotettavan tyypin kanssa niin ei tarvitse paeta mielikuvitukseen elämääni.

Oletko siis nyt huonossa suhteessa?

Ei ole suhdetta eikä tule varmaan olemaankaan. Olen epäkelpo. Kukaan nainen ei mua halua mutta toisaalta en muodosta pysyviä tunteita muihin. 😞

Et ole epäkelpo, vaan olet ajatuksinesi epätasapainossa. Sitä paitsi parisuhde ei ole avain onneen, kai sen tiedät? :) Ja parisuhde taas voi laittaa ihmisen epätasapainoon. Itse nuorempana luulin, että parisuhde, toinen henkilö, auttaisi minua saavuttamaan onnen. Ripustauduin ihmisiin, kukaan ei oikeastaan halunnut sitoutua minuun. Lopulta jäin kokonaan yksin ja kun tilanteen parin vuoden aikana hyväksyin, huomasin etten edes tarvitse tai halua parisuhdetta, vaikka olin niin kaiken aikaa luullut.

Pitäisikö mun hakeutua hoitoon tänään? En jaksa tätä persoonallisuuden konfuusiota. Narsistit ja muut häilyvät ylikielteiset ihmiset minä mukaan lukien kieltävät oikeuden mun ujouteen ja taiteellisuuteen. Kukaan ei ota puheeksi mun persoonallisuuden todellista luonnetta vaikka haluaisin sen olevan hoitosuhteen pohjalla. Niin epäammattimaista toimintaa kohtaan. 😞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä on. Kaiketi se on kumppanin kaipuun tunteen merkki. 😌

Vierailija
44/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

P E R S K U T A T R O L L A A

Vierailija
45/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ajattelin että olisipa tämmöinen ketju. Sitten ilmestyi Uusimpien listalle :)

Mulla oli eilen bussissa ihana kohtaaminen vanhan rouvan kanssa. Hän alkoi juttelemaan minulle säästä, päiviteltin siinä yhdessä loskan määrää. Hänellä oli upea sähkönsininen hattu.

Vierailija
46/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan peliseuraa tai sitten menen myötänolostelemaan animekomedian pariin. ☺️

Vierailija
47/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ilmiannettu asiattomana. Ei todellakaan sovi tähän maailmanpoliittiseen tilanteeseen tällainen aloitus.

Vierailija
48/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa elää elämäänsä ulkopuolisena tarkkailijana.

Vierailija
49/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok tunnelma. Onneksi siivosin kämpän edellisiltana, nyt ei tee mieli yhtään liikkua ja huseerata mitään, kuukautiset päällä ja syön buranoita. Yöpuku päällä. 

Vierailija
50/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tänään vaan maratoonannut The voice of Finlandia kissat kainalossa. Rentoa oleilua. Kissat kehräävät tyytyväisinä.

Vierailija
51/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lapseni sain tänään ruokapöytään kanssani. Oli mukavaa pitkästä aikaa.

Vierailija
52/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä 🏃‍♀️❤️ Ihanaa olla ULKONA kun koko vkon tehnyt sisällä töitä.

Linnut sirkutti kevään tuloa ja ☀️paistoi

Netteri on ollut kiinni koko päivän säästyn sodan kauhuilta 🙏 rukoilen viisautta päättäjille.

Vierailija
53/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju. Kuin kevätpörriäinen olisi lennähtänyt huoneeseeni. :)

Vierailija
54/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ap! Tänään on ollut kaunis päivä. Ruoanlaittoa, jälkkäriksi marjapiirakkaa. Kukkiin vaihdoin multia. Nyt on saunottu ja iltapalan tekoon ryhdyn. Umk, on kiva seurata. Pidetään mieli korkealla, vaikka olis mikä!

Vierailija
55/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
56/57 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa kaikki, koska maanantaina kuitenkin jatkuu työt. Pakoon ei pääse, ei mitenkään eikä minnekään. Jos jättäydyt työttömäksi, alkaakain patistelu ja uhkailu takaisin töihin. Lopulta ainoaksi vaihtoehdoksi jää tappa ittensä.

Vierailija
57/57 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm cucked by my emotions 😭