Hyvän mielen ketju. Tule tänne, jos on paha olla!
Mitä meinaatte tänään tehdä? :) Itse ajattelin käydä lyhyellä kävelyllä ja ostaa suklaata, ehkä ihan Fazerin sinistä. Kauniisti aurinko paistaa, ihana ilma. On ihana hengittää raikasta ulkoilmaa. Variksia on paljon lennellyt parvekkeen läheisyydessä. Ajattelin ryhtyä uutislakkoon, ryhdy sinäkin? :)
Kommentit (57)
Mullakin alkoi uutislakko miehen kanssa, ja mieliala on kohentunut huimasti!
Meillä täällä herneet kukoistaa ikkunan alla, kohta niitä voi leikata salaattiin. Ajateltiin hakea pizzaa kun sain äitiltä pientä hiihtolomarahaa:)
Ku olis sukset lähtisin hiihteleen 😊
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa oma tyhmyys ja se että kukaan ei tykkää kun fantasioin/kuvittelen kaikenlaista 😞
Mua myös harmittaa kun en saa olla oma pikku Shycyankikini 😞
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään, ku aurinko paistaa ja linnut on alkaneet laulaa yhä enemmän. Ja mä tykkään, ku tämmöisiä avauksia tehdään. Netti on ihan tarpeeksi täynnä sontaa nyt. Menetän loputkin järjestäni, jos seuraan mitä tapahtuu.
Juu, kannattaa lopettaa kaiken ikävän ja pelottavan seuraaminen netissä nyt kokonaan. Ilmankin pärjää vallan mainiosti :) Kyllä vaan kevättä kohti mennään, ihanaa!! Olin vuosikausia aika masentunut ja välttelin auringonvaloa, nykyään janoan sitä!
Aurinko paistaa täälläkin, koti on jo melko siisti ja kohta imuroidaan. Illalla tulee pitkästä aikaa vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa oma tyhmyys ja se että kukaan ei tykkää kun fantasioin/kuvittelen kaikenlaista 😞
Onko se vakavaa?
Vierailija kirjoitti:
Mullakin alkoi uutislakko miehen kanssa, ja mieliala on kohentunut huimasti!
Meillä täällä herneet kukoistaa ikkunan alla, kohta niitä voi leikata salaattiin. Ajateltiin hakea pizzaa kun sain äitiltä pientä hiihtolomarahaa:)
Itse ajattelin kasvattaa yrttejä kesällä parvekkeella. Kiinnostaa muutenkin kasvien kasvatus ja hoito nykyään. Tosin kissojen vuoksi on vähän haasteellista kasveja pitää, mutta seinähyllylle olen muutaman kasvin laittanut. Pitäisi hommata lisää hyllyjä ja lisää kasveja. :)
Alan nyt soitella pianolla Burgmüllerin etydeitä (opus 100). Kivan pirtsakoita ja sopii aurinkoiseen kevätpäivään:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vakavaa?
Voisi olla mieluummin ihka oikeaa rakkautta fyysisessä muodossa luotettavan tyypin kanssa niin ei tarvitse paeta mielikuvitukseen elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Ku olis sukset lähtisin hiihteleen 😊
Sepä! Toivon saavani raha-asiat nopeasti järjestykseen. Sitten voisin ostaa sukset ensi talveksi. Luotan siihen, että kaikki asiat järjestyvät parhain päin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vakavaa?
Voisi olla mieluummin ihka oikeaa rakkautta fyysisessä muodossa luotettavan tyypin kanssa niin ei tarvitse paeta mielikuvitukseen elämääni.
Oletko siis nyt huonossa suhteessa?
Mua ilahduttaa kun oon saanu lastenhuoneeseen haaveilemani vanhanaikaisen sisustuksen. Vanha puupulpetti, värikäs räsymatto, opetustauluja seinällä ja tuohivirsut koristeena. Lisäksi verhot omasta lapsuudenkodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vakavaa?
Oletko siis nyt huonossa suhteessa?
Ei ole suhdetta eikä tule varmaan olemaankaan. Olen epäkelpo. Kukaan nainen ei mua halua mutta toisaalta en muodosta pysyviä tunteita muihin. 😞
Vierailija kirjoitti:
Alan nyt soitella pianolla Burgmüllerin etydeitä (opus 100). Kivan pirtsakoita ja sopii aurinkoiseen kevätpäivään:)
Kuulostaa sivistyneeltä ja klassiselta :D Olen viimeaikoina tuntenut vetoa erilaiseen musiikkiin kuin yleensä. Tykkään Bolerosta :D
Ihana hiihtokeli! Hiihdintänään 20 km. Ei tuulta, pilvetön taivas, aurinko paistoi. Ostin kaupasta laskiaispullan, oli todella maukas ja halpakin tarjouksesta. Minulla on poronkäristystä illaksi. Nyt luen hyvän kirjan loppuun. Lintulaudalla vieraili keltasirkku ja sinitiainen. Lintulauta on ihana katseen paikka. Ensi viikolla alkaa kevät! Aamut ovatkin jo valoisia.
Meidän 2v on jo niin suloista juttuseuraa, että olen aivan liikuttunut! Noin vain vain rupatella iloisesti pienen tähtisilmän kanssa, jolle kaikki on vielä niin suurta ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ilahduttaa kun oon saanu lastenhuoneeseen haaveilemani vanhanaikaisen sisustuksen. Vanha puupulpetti, värikäs räsymatto, opetustauluja seinällä ja tuohivirsut koristeena. Lisäksi verhot omasta lapsuudenkodista.
Saisipa nähdä tuon huoneen. Räsymatot ovat aivan ihania. Niistä tulee mieleen mummola, jossa vietin hyvin iloisia ja onnellisia aikoja lapsena :) Isoäitini on hyvin lempeä ja rakastava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän 2v on jo niin suloista juttuseuraa, että olen aivan liikuttunut! Noin vain vain rupatella iloisesti pienen tähtisilmän kanssa, jolle kaikki on vielä niin suurta ihmettä.
*noin vain voin