Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää kun ei kaverit vastaa tekstareihin :(

Vierailija
27.09.2006 |

kuulumisia kun kyselen ja pyytelen piipahtamaan, kun aikaa löytyy. toinen ystävä lapseni kummi, toisella pienet lapset kuten itsellänikin, saman ikäisiä. ärsyttää vaan, kun ei voi tekstiviesteihin vastata, tulee sellainen olo että heitä ei pätkääkään kiinnosta :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposti on paljon parempi tapa.

Vierailija
2/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun " kaverit" vastaa tekstareihin,mut mä en nää niitä oikeestaan koskaan...mä en ees muista,koska mä olisin nähny jonku mun kaverin.....enkä enää edes jaksa yrittää sopia tapaamista kenenkään kans,kun ei niistä mitään kuitenkaan tule..jos kutsun niitä joihinkin synttäreille tmv..aina niiltä löytyy joku syy ettei pääse..tulee semmonen olo et ei vaan yksinkertaisesti välitetä tippaakaan...kai mä sit oon niin sietämätön ihminen.. : ((((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko joku niin pihi näillä nykyisillä halpaliittymillä...?

Vierailija
4/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa oikeaa asiaa puhua tai vastauksen jollekin asialle, silloin voi soittaa.

En kestä sinunlaisiasi naisia. On aivan mahdottoman ärsyttävää, että naiset yrittävät omistaa ystäviään tuolla tavalla. Pitäisi olla naimisissa toisen kanssa, ja jos ei joka hetki raportoi tekemisiään, sitten ollaan naama rutussa ja nokka pystyssä.

Vierailija
5/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu tihrustamaan kumarassa niiden pikku näpyköiden kanssa ja miettimään miten saisi tiivistettyä asiansa, jotta se mahtuisi. Lopulta menee monta minuuttia yhteen viestiin.

Sähköposti on paljon näppärämpi, miksi pitäisi lähettää tekstiviestejä, kun sähköpostikin on keksitty.

Vierailija
6/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarit on mun mielestä käteviä vain miehen kanssa arkipäivän lyhyitä asioita muistutellessa ja yksinkertaisia asioita kysellessä.

Vierailija
7/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostia en juuri käytä. Soitan ennemmin.

Vierailija
8/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis vastaan kyllä, mutta aikaa voi kulua tosi pitkään! Meillä on kaksi pientä lasta ja firma hoidettavana. Kiirettä pitää. Parhaiten tavoittaa messengeristä jos jostain, ja yritän kyllä muistaa vastata tekstareihin mutta usein unohtuu. Puhelimeen en jouda useinkaan vastaamaan koska en halua jäädä suustani kiinni (ei ole aikaa). Sähköpostit luen (ainakin avaan) mutta vastaaminen voi venyä ensimmäiseen seuraavaan vapaailtaan. Joka voi olla vaikka kolmen viikon päässä, ja vapaailta sekin tarkoittaa siis vapaailtaa töiltä, ei lapsilta...

Ymmärrän silti kyllä että joitain ystäviäni varmaan tämä ärsyttää. Mutta tällaista tämä elämä nyt tässä vaiheessa vaan on. Tosi ystävät jäävät kyllä tämän jälkeenkin kun tietävät realiteetit.

Vierailija
9/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa/kerkeä vastaamaan kaikkiin viesteihin/puheluihin ja läheiseni kyllä tietävät tämän. En myöskään edellytä, että jos itse soitan/lähetän tekstarin siihen vastattaisiin. Kaikilla ei yksinkertaisesti ole aikaa (joo, vaikka vie sen ... minuuttia), mutta energiaa saattaa mennä paljonkin. Joinain päivinä en edes vilkaise puhelimeen, kun on ohjelmaa ja tekemistä muutenkin vaikka muille jakaa. Ja monesti meikäläisen känny on kassissa akku tyhjänä lepäämässä =).

Tälläiset päivät ovat yleensä niitä kun puhelin soi ja tekstaria pukkaa ja tuntuu, että jokainen haluaa palan sinusta. Ahdistavaa. Silloin en edes vastaa, pitää huomioida myös itsensä.

Vierailija
10/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti siis tekstarin ja kysyi sopiiko se ja se päivä, aamupv vai ip, vai mieluummin se ja se pv ilta, vai la aamu. Pelkät päivämäärät ei viikonpäiviä. Yhteen viestiin tupattuna. Ahdistus.

Toinen kaveri sitten soitti, kun muut olivat jo vastanneet, että mä en ole kuulemma vielä vastannut. Kysyi selvällä suomen kielellä, että pääsenkö mukaan tämän viikon torstaina iltapäivällä tai seuraavan viikon lauantaina. Vastasin että kummatkin sopii.

Tapaamisen alkup järjestäjä kilahti totaalisesti, kun vastasin tälle kaverille, mutta en hänelle suoraan tekstariin.

Vierailija
11/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi jaarittelemaan puhelimessa enkä välttämättä aina ees vastaa jos joku soittaa. Tekstariin voi vastata silloin, kun se itselle sopii. Puhelu on paljon tungettelevampaa.

Jos ei olis tekstareita, en varmaan pitäisi yhteyttä kavereihini ollenkaan. Kiva tekstari vaikka työpäivän keskellä piristää ja on kiva laittaa jokunen rivi takaisinkin.

Kukin tyylillään, mutta eniten ärsyttävät ne, jotka soittavat tekstarin saatuaan!!! Mä en halua puhelua, jos olen kerran tekstarin laittanut.

Vierailija
12/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain kiireellisempää, niin sitten voi soittaa.

Vierailija
13/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tekstareiden kirjoittamista ja sen vuoksi soitan usein viestin lähettäjälle itse. Nyt olen tosian alkanut huomaamaa, että pihit ystäväni tekevät tätä ihan tarkoituksella, koska se säästää heidän puhelinlaskuaan.

Vierailija
14/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no mun " kaverit" vastaa tekstareihin,mut mä en nää niitä oikeestaan koskaan...mä en ees muista,koska mä olisin nähny jonku mun kaverin.....enkä enää edes jaksa yrittää sopia tapaamista kenenkään kans,kun ei niistä mitään kuitenkaan tule..jos kutsun niitä joihinkin synttäreille tmv..aina niiltä löytyy joku syy ettei pääse..tulee semmonen olo et ei vaan yksinkertaisesti välitetä tippaakaan...kai mä sit oon niin sietämätön ihminen.. : ((((

Mä en kans ole kovin suosittu ihminen...

olen alkanut sit itekkin tekee ohareita kun tarpeeksi rupee vituttaa!

Samalla mitalla takas,älä ruikuta niitä enää,näytä niille et pärjää ihan hyvin ilman heitä.

Tiedän kyl tasan tarkkaan miltä susta tuntuu...

Vierailija
15/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se tarkota jos ei viikkoon kaverista kuule että olisi suuttunut.

mä en enää jaksa kohta mun yhtä kaveria kun se on tullu ihan oudoksi.

jos ei musta max. viikkoon kuulu hänelle mitään eli minä en soita/viestiä laita hän soittaa/laittaa viestin ja kysyy olenko suuttunut jostaint!?!?! voi hyväluoja sentään. onhan sillä kuten mullakin perhe ja työ jotka vie paljon aikaa. lisäksi mulla on harrastukseni....

ei voi ehtiä aina....

Vierailija
16/16 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää lähetellä satoja viestejä ees taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä