Leikitään! Jos sinulla olisi häntä...
Tuosta tyhmiä kysymyksiä -ketjusta sain idean! Kuinka symppistä olisikaan, kun meillä ihmisillä olisi vielä hännät! Olisiko ne täysin nahkaisia, vai kenties karvapintaisia? Värjättäisiinkö ja koristeltaisiinko niitä? Bisnesmiehellä olisi sliipattu tyylikäs cityhäntä, ja boheemilla taiteilijalla kukkaköynnös hännän ympärillä. Miten sinun häntäsi toimisi, ja millaista arki sen kanssa olisi? Kaikki mukaan, kerro hännästäsi :)
Kommentit (29)
Kyllä mulla olisi sellainen vahva ja tuuhea häntä. Tosi on. Sillai kai.
Onneksi olisi siirtoleikkaus ja häntäkirurgien ovella valtavat jonot! Jotkut tietysti haluaisivat elää hännätöntä elämää, tai olisivat töpöhäntäisiä. Heitä pidettäisiin askeettisina ja hiukan kuin munkkeina. "Miten pysyt tasapainossa ilman häntää? :o"
Mä taas ajattelen että jos häntä katkeaisi tapaturmaisesti, se olis sit semmonen, ei sille mitään voisi.
Mä en ainakaan omaa häntääni modifioisi.
-15
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:25"]Onneksi olisi siirtoleikkaus ja häntäkirurgien ovella valtavat jonot! Jotkut tietysti haluaisivat elää hännätöntä elämää, tai olisivat töpöhäntäisiä. Heitä pidettäisiin askeettisina ja hiukan kuin munkkeina. "Miten pysyt tasapainossa ilman häntää? :o"
[/quote]
-ap unohti puumerkkinsä :)
Ihanin keskustelu täällä pitkään aikaan! Olet suloinen, ap :) Minun häntäni olisi luonnollisen värinen ja pehmeä ja kiiltävä ja se eläisi ihan omaa elämäänsä.
Sitten tulisi kaikkia kampanjoita luonnollisten häntien puolesta. Julkkikset piseeraisivat häntäkarvat rehottaen ja toiset taas paheksuisivat että miten ne kehtaa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:29"]Sitten tulisi kaikkia kampanjoita luonnollisten häntien puolesta. Julkkikset piseeraisivat häntäkarvat rehottaen ja toiset taas paheksuisivat että miten ne kehtaa.
[/quote]
Niin siis poseeraisivat, ei mitään pervoiluja sentään. :D Tai no, miksei sitäkin, tietyissä piireissä. Häntäjuttuja.
Olen mukavan yllättynyt miten moni tavoitti itsessään tämän "häntäpuolen" :) Ehkä meillä todella kuuluisi olla vielä hännät! -ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:49"]
Ooh! Häntäkauluksia! Ihan uusi alue vaatetussuunnittelijoille. "Mikä korostaisi parhaiten juuri sinun häntääsi?" Kömpelöillä ihmisillä häntä varmaan jäisi joskus oven väliin tai sillä pyyhkisi alas jotain pöydältä kääntyessään. Jos oikein pelästyisi, olisi häntä ihan pörhöllään jonkin aikaa. -ap
[/quote] tai sitten kävisi kuin sisiliskolla :/