Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikitään! Jos sinulla olisi häntä...

Vierailija
18.07.2015 |

Tuosta tyhmiä kysymyksiä -ketjusta sain idean! Kuinka symppistä olisikaan, kun meillä ihmisillä olisi vielä hännät! Olisiko ne täysin nahkaisia, vai kenties karvapintaisia? Värjättäisiinkö ja koristeltaisiinko niitä? Bisnesmiehellä olisi sliipattu tyylikäs cityhäntä, ja boheemilla taiteilijalla kukkaköynnös hännän ympärillä. Miten sinun häntäsi toimisi, ja millaista arki sen kanssa olisi? Kaikki mukaan, kerro hännästäsi :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin suomalaisena minua viehättäisi ajatus, että hännästä voisi lukea vastapuolen ajatuksia. Jos naapurin häntä vispaisi vihaisena aina kun hän tervehtii minua, tietäisin että jotain sillä on hampaankolossa. Sitten taas jollain muulla häntä vipattelisi innoissaan aina nähdessämme, tosi ystävä ehkä? :D

Vierailija
2/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mä haluaisin hännän! Ulkonäköä en oo miettinyt, vaan enemmänkin kommunikointia hännällä. Olisi ihana heiluttaa häntää kun mies tulee kotiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun häntä olisi aina vähän sotkuinen ja takkuinen, en jaksaisi laittaa sitä. Pitäisin karvan pitkänä koska häntää palelisi muuten herkästi, etenkin talvella. Joskus värjäisin karvan mutta aina samaan sävyyn hiusten kanssa. Haaveilisin kyllä joskus shokkivärisestä raidasta ja ehkä jollain pitkällä lomalla voisin toteuttaakin sen.

Vierailija
4/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettiny samaa aaikasemmin. Ois rokkihäntiä, hippihäntiä, kaiken vörisiä ja kokoisia häntiä. Kiusaaminenkin varmaan lisääntyis kun jollakin ois lyhyempi tai ei niin tuuhea häntä kuon toisella. Itse värjäisin häntäni punakeltavihreäksi ja toivoisin että se olisi tuuhea ja tosi pitkä. Kiusaisin ohikulkijoita menemällä niiden ohitse ja hipaisisin kaikkia hännälläni. Mitö sinä tekkisit ap? :)

Vierailija
5/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leikitä, nyt vittu loppuu se leikki. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
6/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania häntiä! Minuakin kiinnostaisi tuo hännällä viestiminen, ei tarvitsisi aina puhua. Iltaisin voisi romanttisesti kiepsauttaa hännän miehen jalan ympärille <3 -ap

Vierailija
7/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin olisi varmaan saman värinen häntä kuin hiukset, sellainen melko luonnollinen ruskea. Ehkä hoivaisin niitä karvoja samanlailla kuin hiuksia, huolehtisin että ovat pehmeät ja kiiltävät :) Koska olen ujo, niin häntäni varmaan liikkuisi aika varovasti. Usein se liikehtisi sillä tavalla, kuin kissalla joskus kun se pohtii jotain... Semmoinen hidas, toistuva pieni heilutus.

Ajelisikohan joku häntäänsä? Kiusattaisiinko sellaista sitten, että senkin nahkahäntä! Nekin olisi kyllä ihan sieviä varmaan. -ap

Vierailija
8/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:28"]Mä oon miettiny samaa aaikasemmin. Ois rokkihäntiä, hippihäntiä, kaiken vörisiä ja kokoisia häntiä. Kiusaaminenkin varmaan lisääntyis kun jollakin ois lyhyempi tai ei niin tuuhea häntä kuon toisella. Itse värjäisin häntäni punakeltavihreäksi ja toivoisin että se olisi tuuhea ja tosi pitkä. Kiusaisin ohikulkijoita menemällä niiden ohitse ja hipaisisin kaikkia hännälläni. Mitö sinä tekkisit ap? :)
[/quote] lisään tähän vielä, käyttäisin häntääni hyödyksi, pyyhkisin sillä pölyjä ja vieraiden tullessa huitaisisin sanomalehdet sängyn alle hännälläni. Yrittäisin myös jahtaisiko kissamme sitä :Dhäntä ois myös hyvä kun kädet ei riitä, kantaisin kauppakasssia vahvalla, salilla treenatulla hännälläni :Dd

Vierailija
9/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäni olisi tuuhea, pitkäkarvainen ja vaalean kellertävä, vaikka yhteisö painostaisikin karvattomaan häntään hygieenisyyteen ja esteettisyyteen vedoten. Häntäni liikkuisi monimuotoisesti kuin kissan häntä, ärsyyntyessä se nykisi ärhäkästi pienellä liikkeellä edestakaisin, mutta innostuessani jostakin hölkyttelisin häntä pystyssä katsomaan.

Häntääni en juuri koristelisi, koska en jaksaisi nähdä vaivaa hienojen koristeiden asetteluun. Juhliin saattaisin kuitenkin laittaa esimerkiksi mustan tai punaisen samettinauhan rusetille häntäni tyveen.

Vierailija
10/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:33"]Minullakin olisi varmaan saman värinen häntä kuin hiukset, sellainen melko luonnollinen ruskea. Ehkä hoivaisin niitä karvoja samanlailla kuin hiuksia, huolehtisin että ovat pehmeät ja kiiltävät :) Koska olen ujo, niin häntäni varmaan liikkuisi aika varovasti. Usein se liikehtisi sillä tavalla, kuin kissalla joskus kun se pohtii jotain... Semmoinen hidas, toistuva pieni heilutus.

Ajelisikohan joku häntäänsä? Kiusattaisiinko sellaista sitten, että senkin nahkahäntä! Nekin olisi kyllä ihan sieviä varmaan. -ap
[/quote] ihana tämä senkin nahkahäntä! Sain illan naurut :D mutta kyllä varmaan oikeasti näin tapahtuisi ainakin kouluissa.

Vierailija
11/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, en ajatellutkaan että häntää voisi treenata! Bodareilla olisi tietysti treenattu lihaksikas häntä, jota ne varmaan vielä öljyäisivät että lihakset näkyy. Sillä kantelisivat sitten juuri niitä kauppakasseja ja availisivat jopa ovia!

Oikein kylmäksi talveksi voisi ehkä tarvita jonkinmoisen häntäsukan. Niitäkin voisi olla monenlaisia ja tyylikkäitä! -ap

Vierailija
12/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan sitä ottaa kauhean tosissaan, kun nakkikiskalla joku karvahäntäinen rupeaisi uhoamaan toiselle: "Sinullakin tuommoinen nahkahäntä, mokoma!" -ap

Vierailija
13/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää housuja, hameita ja mekkoja, joissa olisi hännän mentävä aukko. Olisikohan häntä-aukkoja erilaisia? Syvään uurrettu seksikäs häntä-aukko (joka tietty voi etenkin treenatulla hännällä näyttää jopa halvalta), häntä-aukko, jossa on siistit pienet kaulukset, rohkeimmissa häntä-aukoissa olisi röyhelöitä, koristekiviä ja muita vastaavia.

Vierailija
14/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täällä avllä olisi tuplataistot : harjahännät vs nahkahännät ( majava vs posliini)

Vierailija
15/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh! Häntäkauluksia! Ihan uusi alue vaatetussuunnittelijoille. "Mikä korostaisi parhaiten juuri sinun häntääsi?"

Kömpelöillä ihmisillä häntä varmaan jäisi joskus oven väliin tai sillä pyyhkisi alas jotain pöydältä kääntyessään. Jos oikein pelästyisi, olisi häntä ihan pörhöllään jonkin aikaa. -ap

Vierailija
16/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelen ihmiselle automaattisesti nahkaisen hännän, sellaisen piiskan. Jossa tietysti olisi ihan normaalisti ihokarvoja, muttei mitään pörröistä turkista. Tietysti hieman...öö, tummemmilla ja karvaisemmilla yksilöillä olisi myös karvaisempi häntä. :D Mun häntä olisi varmaan naisen hännäksi aika karvainen, kun mulla on aika tummat ja tuuheat käsi- ja jalkakarvatkin. Mua olisi varmaan kiusattu nimenomaan karvahännäksi, kun sellainen sileän nahkainen häntä pitäisi olla, tytöillä ainakin. Aikuiset naiset sitten sheivaisivat ja rasvaisivat häntänsä silkinpehmeiksi ja siloisiksi, kun sellainen on seksikästä ja sillä hännällä on sitten kiva vähän viekoitella miehiä.

Vierailija
17/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, sellainen persikkaihoinen piiskahäntä voisikin olla hieno :) Pysyisiköhän se häntä ollenkaan paikallaan sheivatessa, vai viuhtoisiko se edes takaisin... Voisikohan häntää täysin hallita, vai tulisiko ne ajatukset läpi? Sheivaillessa vaikkapa: "Äh taas erehdyin miettimään työasioita ja häntä vippasi!" -ap

Vierailija
18/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun häntä olis koko ajan takussa, jos sitä ei harjaisi. Pitkä ja viekotteleva, niinkuin kissoilla :) Ja tosiaan häntäni paljastaisi varmasti ajatukseni nopeammin, kuin suuni. Hännät on vähän salakavalia.

Vierailija
19/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lävistäisivät ja tatuoisivat häntiään ja sitä paheksuttaisiin muka niin wt:nä ja sanottaisiin että kyllä häntä on kauneimmillaan ihan värjäämättömänä ja tasakarvaisena. Myös hännänpidennysleikkauksia tehtäisiin ja mitä pidempi, sen parempi, siitä kehkeytyisi myös häntäanoreksia. Miehet miettisivät että onko heidän häntänsä tarpeeksi paksu ja pitkä, ja naiset ajattelisivat että onko häntä kiiltävä, naisellisen kapea ja viettelevästi kaareutuva.

Vierailija
20/29 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joltain sattuisi tapaturmaisesti häntä katkeamaan, niihin voitaisiin asettaa proteeseja ja robottiteknologiaa käyttäviä lisäosia :) Ehkäpä myös siirtoleikkaus olisi mahdollinen. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi