Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen uskottomuudesta ja raskaudesta

Vierailija
18.07.2015 |

Anteeksi jo etukäteen mahdollinen sekava tekstini. Olen siis kolmannella kuulla raskaana ja mieheni on antanut jo ennen raskauttani viitteitä uskottomuudesta. Ongelma on ollut lähinnä sosiaalisen median, kuten facebookin ja instagramin kanssa. Olen yrittänyt antaa hänelle anteeksi, mutta en vain kykene siihen. Minun on vaikea uskoa mihinkään mitä mies sanoo. No.. päätin noin viikko sitten, että en voi jatkaa miehen kanssa, johon en voi luottaa ja tänään idioottina menin luomaan tinderin vakoillakseni löytyykö hän sieltä ja tittidii - hän on ladannut eromme kunniaksi tinderin! Siis mitä vittua? Mä ihmettelen miten hän voi viikon eron jälkeen tehdä näin
Tuntuu, etten saa henkeä. Ahdistaa ja oksettaa, kädet tärisee ja tunnen itseni niin epäonnistuneeksi. Niin ja ennen kuin kukaan täällö tulee sanomaan, että ois kannattanut miettiä kelle lapsia hankkii niin olen kyllä miettinyt. =)))

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tähän nyt kommentois. Olette eronneet viikko sitten, ja mies on nyt tinderissä, kuten sinäkin, so?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan pysynyt mukana tekstissäsi, mutta pettikö se miehesi, vai mitä tuo face juttu tarkoittaa? Ja mitä sillä Tinderillä on väliä, jos kerran olette eronneet?

Vierailija
4/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tinder, niin miksei miehelläsi saisi olla? Mitä eroa?  ...Okei, sanoit että laitoit sen muka vain miestäsi vakoillakseksi, mutta miehesi voi ihan samalla tavalla sanoa omasta tinder-tilistään ;)

Vierailija
5/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:50"]Jos sulla on tinder, niin miksei miehelläsi saisi olla? Mitä eroa?  ...Okei, sanoit että laitoit sen muka vain miestäsi vakoillakseksi, mutta miehesi voi ihan samalla tavalla sanoa omasta tinder-tilistään ;)
[/quote]

No ero on lähinnä siinä, että mä oileasti latasin sen tarkistaakseni onko hän siellä. Ei oo ekoja kertoja, kun lisää tän palvelun ;)

Vierailija
6/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti?

Vierailija
7/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih. Onpa ihmiset kylmiä. Ymmärrän, että susta tuntuu kuin sinulla ei olisi mitään väliä lapsesi isälle. Ja valitettavasti näin juuri onkin. Ja se loukkaa ja tekee kipeää.
Valitettavasti joudutte olemaan tekemisissä lapsen myötä ja valitettavasti joudut sisäistämään se asian, että tuskin mies tulee koskaan välittämään susta ja kunnioittamaan sua. Jätä mies lopullisesti, siis poista siinä mielessä korviesi välistä lopullisesti. Joskus kohtaat sinua rakastavan ja sinua kunnioittavan miehen. Sitä odotellessa nauti raskaudesta ja tulevasta lapsesta! :)

Vierailija
8/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:07"]Voih. Onpa ihmiset kylmiä. Ymmärrän, että susta tuntuu kuin sinulla ei olisi mitään väliä lapsesi isälle. Ja valitettavasti näin juuri onkin. Ja se loukkaa ja tekee kipeää.
Valitettavasti joudutte olemaan tekemisissä lapsen myötä ja valitettavasti joudut sisäistämään se asian, että tuskin mies tulee koskaan välittämään susta ja kunnioittamaan sua. Jätä mies lopullisesti, siis poista siinä mielessä korviesi välistä lopullisesti. Joskus kohtaat sinua rakastavan ja sinua kunnioittavan miehen. Sitä odotellessa nauti raskaudesta ja tulevasta lapsesta! :)
[/quote]

Kiitos! En ymmärrä miten hän saattoi tehdä näin, mun ymmärtämykseni ei tosiaan riitä. Voin niin huonosti. En saa syötyä enkä nukuttua. Pelkään, että tää stressi vaikuttaa myös vauvaan. Tekis vaan mieli itkeä ja huutaa, mutta sekään ei auta. Oon niin loppu.

Vierailija
9/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette eronneet? Miksi mies ei saa olla Tinderissä? Mä erosin 15 vuoden avioliitosta ja löysin heti uuden. Exä löysi Tinderistä uuden parissa kuukaudessa. Kukaan ei saanut mitään kohtauksia.