Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisällä menee heti nenä tukkoon :(

Vierailija
18.07.2015 |

Hei,

Ongelmani on seuraavanlainen: muutin vastikään uuteen kerrostaloasuntoon. Talo on rakennettu 2000-luvulla ja oikein hyvässä kunnossa, ei siinä mitään. Kuitenkin aina kun tulen sisään, nenä menee melkein heti tukkoon. Myös ilma seisoo pahasti vaikka yritän tuulettaa.

Ei kai tämä voi olla hometta? :( Voiko jokin toinen tekijä aiheuttaa nenän tukkeutumista ja outoa tunnetta poskionteloissa? Täällä on ihan perussiistiä, ei mitenkään pölyistä, eikä mulla mitään allergiaa ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri materiaalit voi olla myrkyllisiä tai olet allerginen. Esim. Vaatekaapit yms. aiheuttaa monille rajua oireilua.

Vierailija
2/4 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen allerginen huonepölylle. Eli kotona tai vieraissa olen aina tukkoinen ja nuhainen ellen käytä lääkkeitä. Cetirizin tabletti ja nasonex nenäsuihke. Suosittelen menemään allergiatestiin, se prick testi tai mikä olikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aiemmin ollut mitään huonepölyallergiaa mutta eihän sitä kyllä koskaan tiedä.. Kiitos teille vastauksista, kokeilen allergialääkkeillä että auttaisiko yhtään.

Vierailija
4/4 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilma on aina tunkkainen, ota ensimmäisenä yhteyttä huoltomieheen. Voi olla, ettei ilmanvaihto ole kunnossa. Milloin olet viimeksi putsannut ilmanvaihtohormit?