Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haisette HIELLE bussissa kesällä?

Vierailija
17.07.2015 |

Deodorantti on keksitty. :( Ei ole provo vaan haistettu totuus.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:24"]

Suosittelen runsasta vedenjuontia hikoilijoille säännöllisen peseytymisen lisäksi.

Harvoin vettä juovat haisevat usein pistävän pahalle. 

[/quote]

Mistäs sinä tiedät, kuinka paljon kukin juo? Pistävä haju tulee jostain muusta.

Vierailija
22/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen runsasta vedenjuontia hikoilijoille säännöllisen peseytymisen lisäksi.

[/quote]

Ja mausteisia ruokia syövät. Pari kertaa meinannut yrjö tulla kun on joutunut haistelemaan jonkun valkosipulihikeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:28"]

[/quote]

Ja mausteisia ruokia syövät. Pari kertaa meinannut yrjö tulla kun on joutunut haistelemaan jonkun valkosipulihikeä.

[/quote]Sinä et juuri muiden kermaperseiden kuten ap:n ohella juurikaan taida julkisilla matkustella?

Vierailija
24/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:28"]

[/quote]

[/quote]Sinä et juuri muiden kermaperseiden kuten ap:n ohella juurikaan taida julkisilla matkustella?

[/quote]

Kolahtiko valkosipulihiki?

Vierailija
25/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ikävä kyllä toimi deo eikä muutkaan keinot (tyyliin desinfiointiaine ennen deodoranttia, karvojen poisto tai apteekin tuotteet.) Pitää vielä kokeilla kunnolla kofeiinin ja vastaavien elimistöä kiihdyttävien aineiden sekä sipulien jättämistä.

Vierailija
27/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Että voikin olla yksinkertaisia vastaajia taas jälleen kerran. 

Vierailija
28/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:37"]

Mulla ei ikävä kyllä toimi deo eikä muutkaan keinot (tyyliin desinfiointiaine ennen deodoranttia, karvojen poisto tai apteekin tuotteet.) Pitää vielä kokeilla kunnolla kofeiinin ja vastaavien elimistöä kiihdyttävien aineiden sekä sipulien jättämistä.

[/quote]

:)

Vierailija
29/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:39"]

[/quote]

[/quote]Että voikin olla yksinkertaisia vastaajia taas jälleen kerran. 

[/quote]

Niinpä. 

Sinä et juuri muiden kermaperseiden kuten ap:n ohella juurikaan taida julkisilla matkustella?

Vierailija
30/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan hienhajun syynä on yleensä bakteeritoiminta kainaloissa, joka hajoittaa hiessä olevia proteiinejä haiseviksi yhdisteiksi. Siihen on toimiva lääke eli kostuttakaa kainalot kerran viikossa desinfiointiaine Neo Amiseptilla (apteekista). Se tappaa hajuaineita tuottavat bakteerit noin viikon ajaksi vaikka ei lopetakaan hikoilua.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4527394/ketju/paras_suihkutettava_dodo/sivu/1

Vierailija
31/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pitää olla alkoholipohjainen desinfiointiaine. Nämä vesipohjaiset eivät minulla toimi: Septidin, Asept. Tämä isopropyylialkoholia sisältävä toimii: Neo Amisept. Eli kokeile vielä tuota neoamiseptia jos kokeilemasi desinfiointiaineet olivat tähän asti vesipohjaisia.

Jos hienhaju ei tule bakteeritoiminnasta niin sitten pitää joko säätää aineenvaihduntaa (ruokavalio) tai estää hikoilua.

Vierailija
32/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:58"]

Deodorantti on keksitty. :( Ei ole provo vaan haistettu totuus.

[/quote]

Eli laitat dödöä koko kehon täyteen? 

Vierailija
33/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:45"]

[/quote]

Pitää olla alkoholipohjainen desinfiointiaine. Nämä vesipohjaiset eivät minulla toimi: Septidin, Asept. Tämä isopropyylialkoholia sisältävä toimii: Neo Amisept. Eli kokeile vielä tuota neoamiseptia jos kokeilemasi desinfiointiaineet olivat tähän asti vesipohjaisia.

Jos hienhaju ei tule bakteeritoiminnasta niin sitten pitää joko säätää aineenvaihduntaa (ruokavalio) tai estää hikoilua.

[/quote]

Alkoholipohjaista käytänkin, mutta siitä ei ole mulle apua muuten kuin että se puhdistaa hetkeksi tehokkaammin.

Vierailija
34/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain salitreenin jälkeen, jos suihkuun on jonoa. Menen sitten kotiin suihkimaan, vaikka kuinka haisen bussissa/ratikassa!

Vierailija
35/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nainen ei haise hielle <3

Vierailija
36/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiki ei haise. Tämä on testattu moneen kertaan myös rankan spinning tunnin päätteeksi. Käytän silti dödöä :)

Joskus luin tutkimuksesta, että jos korvavaikku on "liimamaista" niin näillä ihmisillä hiki haisee.

Vierailija
37/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä: http://www.studio55.fi/vapaalla/article/tiesitko-tata-deodorantista-vaitteita-vastustuskyvyn-kehittymisesta/2332298

Kaikki eivät tarvitse deodoranttia – korvavaikku kertoo?

Esquiren mukaan useimmat ihmiset eivät haise ilman deodoranttia niin pahalta kuin kuvittelevat. Osa ihmisistä ei haise lainkaan. Väitetään, että omasta luontaistuoksusta voi saada vinkkiä tutkimalla korvavaikkuansa. Valkoinen ja mureneva vaikku tarkoittaa, että deodorantista voisi ehkä luopua, tumma ja tahmainen vaikku kertoo päinvastaista. Livesciencen mukaan kuivaa korvavahaa tuottavilla ihmisillä ei ole kainaloissaan kemikaalia, joka ruokkii hajua aiheuttavia bakteereja.

Vierailija
38/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:02"]

Mä haisin hielle viikon kun ei ollut varaa ostaa uutta dödöä :( En kyllä liikkunut bussilla.

[/quote]Prismassa halvimmat on alle 3 euron...

Vierailija
39/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:26"]Eikö teidän kainalot  kipeydy deodorantista? Monta merkkiä kokeilleena olen jättänyt ne kokonaan pois. En tarkoita ihonkirvelyä vaan jotain imusolmukkeiden särkyä ja turvotusta. Mielummin haisen kuin kipuilen.
[/quote]

Mäkin olen kokeillut useita ja ainoa joka ei tunnu ikävältä ja haise kamalalta on nivea pearl & beauty, vieläpä suihkutettava (anteeksi ilmakehä) kun en tykkää rolloneista (tätä on kyllä rolloninakin). Kaikki muut kokeilemani on olleet hirveitä, kivuliaita ja henkeäsalpaavia...

Vierailija
40/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani jos haisen. Jostakin mystisesti syystä aloin saada dödöstä ihottumaa kainaloihin. Olen kokeillut jo useita eri merkkejä mutta ihottumaa vain tulee. Ja voin sanoa, että se on helvetin kivuliasta. Tässä nyt odottelen jälleen että kainalot parantuvat, jotta voin kokeilla seuraavaa merkkiä. Ei tuo kainaloihin laittamani hydrokortisoni varmaan helpota hajuja mutta omaa oloani kylläkin.

Ja ei, en voi pysyä kotona koska pomo ei tykkää jos yhtäkkiä jään kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi