Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säpsähdykset ennen nukahtamista D:

Vierailija
17.07.2015 |

Mitä mahtaa tarkoittaa kun viime yönä kun olin pistämässä nukkumaan ja olin melkein nukahtanut kunnes yhtiäkkiä päähäni tuli kuva että pistin käden sillan kaiteeseen ja se rösähti sitten kun se kaide oli rösähtänyt säpsähdin niin että lensin melkein sängystä ja sydän löi tuhatta ja sataa... Paniikki kohtaus vai? (Olen säpsähdellyt ennenkin)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans näitä säpsyjä kun oon vaipumassa uneen, ehkä pari kertaa kuussa. Nään silloin aina jonkin unenpätkän jossa kaadun pyörällä tai tipahdan tai liukastun tms. Eksä tiesi tässä ja se aina kysyi että mitä nyt kävi? Halvat huvit sillä.

Nykyisen miehen kans nukkuessa kun säpsy tuli eka kerran niin hän otti kainaloon ja rauhotteli mua. Oli niin kivaa et kerroin säpsymisestä vasta seuraavana päivänä...

Vierailija
22/29 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:40"]Tekis mieli jakaa nro 15 kirjoitus Facebookissa, mutten voi, kun sitten jäisin kiinni aaveilusta. Onneksi sain tykätä sentään tuosta kommentista.
[/quote]

Tosiaan säpsähdys on jäänne ajoilta, jolloin vielä nukuimme puissa, vaikka emme ehkä apinoita olleetkaan :) Minä en kai ole laskeutunut puusta viekäkään, kun sätkiminen lähes joka iltaista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais maadottaa itsensä isovarpaasta patteriin kuparijohdolla.

Vierailija
24/29 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mun mies lähtee nukkumaan, niin vähän ajan päästä koko vartalo nytkähtää ja silloin tiedän, että hän nukahti.. Ihan outoa kyllä, hän ei itse sitä huomaa, mutta oli ainakin muutama kk sitten sellainen juttu, joka tapahtui ihan joka yö. Vähän kuin nytkähtää kiinni tms

Vierailija
25/29 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun löysin tämän ketjun. Kävin lääkärilläkin pari vuotta sitten näiden säpsähdysten takia, lekuri katsoi kuin hullua ja antoi mielialalääkereseptin. En ikinä sitä hakenut. Minulla usein juuri uneen vaipuessani tulee "sähköiskumainen" tuntemus johonkin kohtaan vartaloa. Ennen tunne tuli päähän, mutta nykyään se on rinnan kohdalla. Se on todella epämiellyttävä tunne. Ei johdu alkoholista eikä lääkkeistä. Nämä tuntemukset ovat olleet seuralaisinani teini-iästä lähtien. Joskus ajattelin, että onko sydämessäni vikaa, mutta olisin kai jo kuollut, koska yli 20v. olen näistä kärsinyt. Sydänfilmejä otettu, niissä ei näy mitään. Kukaan ei osaa selittää oireita

Vierailija
26/29 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nytkitään miehen kans kilpaa nukkumaan mennessä. Häiritseväähän se on ja sit jotenkin aina nolottaa vaikka yli kymmenen vuotta yhteistä nytkimistä jo takana, ärsyttääkin kun toinen säpsii ja toisaalta alkaa naurattaa jajaja... yritä siinä sitten prkl nukkua.

Vierailija
27/29 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pehmeä sänky sai mut säpsyämään. Jalat etenkin.

Vierailija
28/29 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säpsähdän joskus niin rajusti, et käsi lennähtää ylös tai sivulle. Onneksi en ole vielä tähän mennessä tintannut ketään sätkiessäni :D

Vierailija
29/29 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihan normiälyisiä kun ihmettelette joukolla säpsähdyksiä?

Nuo säpsähdykset ovat ihan tavallisia ja yleisiä ja niitä tulee kaikille. En yhtään ihmettele sen lääkärin reaktiota, joka katsoi kirjoittajaa kuin hullua. Vastaava kun tulisi päivittelemään haukotuksiaan tai hikotteluaan erikoisina oireina ja jakamaan muiden kanssa hikka-kertomuksensa. Tai miksi auringon paistaessa kohti tulee pakottava tarve sulkea silmät, käykö hei teille koskaan tälleen niinku?