Onko Haapasalon hatsapuritkin nyt boikotissa vai ei?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä suomalaisen yrittäjän myymää gruusialaista perinneruokaa pitäisi boikotoida?
georgialaista, Gruusia on venäjänkielinen nimi Georgialle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä suomalaisen yrittäjän myymää gruusialaista perinneruokaa pitäisi boikotoida?
Pyydän anteeksi, minun ikäiseni (69 vuotta) ehti niin tottua tuohon vanhaan nimitykseen, että välillä lipsahtaa. Georgiahan se nykyään on.
Koko Haapasalo on boikotissa. Kaikki slaavilaiset asiat ovat nyt erittäin epämuodikkaita. En myöskään pidä käsivarsinauhassa ilmavoimien vanhaa tunnuskuviota vaikka sillä ei ole mitään tekemistä erään toisen aatteen kanssa.
Minusta kaikki slaavilaiset asiat eivät ole epämuodikkaita. Esimerkiksi Ukrainan sinikeltainen lippu on nyt hyvinkin trendikäs.
No, hatsapurit eivät ole slaavilaisia vaan kaukasialaisia "asioita".
Juu, samoin hapankaali, seljanka ja blinit.
Haapasalo on Putinin kaveri joten boikotoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi, minun ikäiseni (69 vuotta) ehti niin tottua tuohon vanhaan nimitykseen, että välillä lipsahtaa. Georgiahan se nykyään on.
Käännetään Georgia englantilaisittain vielä Yrjöläksi :)
Aloitus on vain osoitus ap:n suuresta typeryydestä ja tietämättömyydestä.
Onko Haapasalo muuten ottanut sotaan kantaa?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sinä paljastit omasi, kun aloit kiukuta trollille.
Haapasalo on Venäjän kuuluisin ulkomainen näyttelijä. Milloinkahan hän on viimeksi näytellyt sikäläisessä tuotannossa? Ennättää kuitenkin hyvin paistelemaan meille hatsapureja?
Vierailija kirjoitti:
Onko Haapasalo muuten ottanut sotaan kantaa?
Tällaisen haastatteluotsikon juuri bongasin Kalevasta (itse juttua en päässyt lukemaan, kun on maksumuurin takana, mutta kyllähän otsikko paljastaa hänen mielipiteensä):
Näyttelijäoppinsa Venäjällä saanut Ville Haapasalo tuntee naapurimaan: "Venäjä vetää meitä muita kuin pässiä narussa, se on siinä äärimmäisen hyvä, vaikka asiassa ei ole mitään huvittavaa"
Minä boikotoin sushia ja kebabia Ukrainan tueksi.
Pertsa kirjoitti:
Haapasalo on Putinin kaveri joten boikotoin.
Onkohan kukaan kysynyt Haapasalon mielipidettä Ukrainan tilanteesta? Jos lähtee " asioilla on aina kaksi puolta..." -linjalle niin ukko on boikotissa ennen kuin ehtii sanoa vodkakola.
Jokainen venäjää tunteva kyllä tietää että Venäjä on vaikea maa
Haapasalo on venäjämielinen ja pitäisi boikotoida koko ukko.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ihan Venäjän trollin tahallista toimintaa.