Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voisitteko lähteä ruokakaupasta sekstailemaan 5min tutustumisen jälkeen

Vierailija
17.07.2015 |

Jos ruokakaupassa joku mukava mies tulisi teille juttelemaan ja juttu luistaisi niin lähtisittekö miehen kanssa sekstailemaan jos kutsu kävisi 5 min keskustelun jälkeen ?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 5 minuutissa jo pikkarit kastuis miehen olemuksesta niin tottakai

Vierailija
2/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juuri tällä viikolla törmäsin kassajonossa mieheen, joka oli jumalainen. Jäin tuijottamaan häntä ja toivoin kassan työskentelevän hyyyvin hitaasti. Itse en siis rohkenisi ehdotella mitään, mutta jos juuri tuo mies olisi minua pyytänyt mukaansa, olisin totta vie lähtenyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkin aikaa katselemani tod.näk. opiskelijana osa-aikatyötä ja nyt kesätyötä tekevä fiksun oloinen kassamies kysyisi, niin KYLLÄ! Hän on katsellut myös minua, esim. pari kertaa silloinkin kun olen mennyt toiselle kassalle lyhyempään jonoon. Hän myös kerran toivotti hymyillen minulle hyvää vkloppua, muttei edellä tai takana tulevalle. Hän on kyllä niin herrasmiehen oloinen ja mäkin olen aika kiltti eli mentäisiin todellisuudessa vaan treffeille ensiksi. Vähän ohis... Ja toiv. ei epätoivoisen kuuloista!! :)

Vierailija
4/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:53"]

Jos ruokakaupassa joku mukava mies tulisi teille juttelemaan ja juttu luistaisi niin lähtisittekö miehen kanssa sekstailemaan jos kutsu kävisi 5 min keskustelun jälkeen ?

[/quote]

Kolme sanaa: Miksi ihmeessä lähtisin?!!!

Vierailija
5/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit:
Mielihyvää
Orgasmin
Muistoja kiikkustuoliin

Vierailija
6/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:37"]

Saisit: Mielihyvää Orgasmin Muistoja kiikkustuoliin

[/quote]

En takuulla saisi orgasmia nihkeän hikisestä äheltämisestä tuiki tuntemattoman kanssa. Sen sijaan jonkun seksitaudin ehkä voisin saada tuollaiselta nopeasti ehdottelevalta hyppyheikiltä. Siinäpä taas yksi muisto, jota en todellakaan halua.

Vierailija
7/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mutta jos juuttuisin hissiin rakennusmiehen kanssa, jolla työpuku päällä ja ottaisi paidan pois kun on kuuma ja raksamies olisi itsessään kuuma ja ikäiseni, lihaksikas, todennäkösesti haluaisin seksiä.

Olen kerran, itseaaiassa 2 kertaa mennyt sekaisin korjaajista. Jos olisi pyytämättä suudellut seinää vasten, olisin suostunut. Toinen oli joku putkimies.

Vierailija
8/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää kyssäkaali hyvä...olisko sulla joku hyvä resepti tälle... tuutko meille kokkaamaan....

niinkuin joku aiemmin sanoi.... Jos siinä 5 minuutissa saa pöksyt kastumaan pelkällä puheella niin toki lähtisin :)

todellisuudessa baari on todennäköisempi paikka...muutama juoma saa estot pois päältä.

Vierailija
9/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin... Miksei kukaan ehdota

Vierailija
10/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Varmaan suuttuisin moisesta ehdotuksesta noin lyhyen tuttavuuden jälkeen. En ole kauhean innostunut enää edes yhden illan jutuista, mutta kyllä baarissakin sen miehen kanssa sentään useampi tunti tuttavuutta tehdään ennenkuin punkkaan päädytään. Viiden minsan rupattelun jälkeen on minusta absurdia alkaa seksiä ehdottamaan.

Vierailija
11/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:55"]Jos on hyvännäköinen ja symppis vegetaristi-/vegaanimies, he ovat harvinaisuuksia. ♡.♡ Pitäisin pidempään kiinni.
[/quote]
Vegaanit ei syö edes vittua ja naiset ei niele. Jätän sulle.
Minä tekisin päätelmät sen perusteella miksi olen ruokakauppaan mennyt. Harvemmin kun tosiaan sänkyseuraa osaan lähteä hakemaan, vaan mulla on jotain tärkeää tekemistä. Ruokakaupassa kun en turhaan luuhaile. Ehkä puhelinnumeron tai jonkun voisin antaa, mutta jos minulla ei mitään olisi tekemistä niin mikäs siinä.

Vierailija
12/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:53"]

[/quote]

Kolme sanaa: Miksi ihmeessä lähtisin?!!!
[/quote]

Koska seksi on kivaa ja ihmisen perustarve! ;)

Vierailija
13/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:53"] Jos ruokakaupassa joku mukava mies tulisi teille juttelemaan ja juttu luistaisi niin lähtisittekö miehen kanssa sekstailemaan jos kutsu kävisi 5 min keskustelun jälkeen ? [/quote] Kolme sanaa: Miksi ihmeessä lähtisin?!!! [/quote] Koska seksi on kivaa ja ihmisen perustarve! ;)

[/quote]

Korjaus: Seksi EI ole ihmisen perustarve toisin kuin esim. ruoka tai uni, joita ilman kuolee. Ilman seksiäkin voi elää hyvän ja pitkän elämän, ainakin paremman kuin sotkemalla elämänsä ja päänsä holtittomilla irtoseksikokeiluilla.

Vierailija
14/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:53"] Jos ruokakaupassa joku mukava mies tulisi teille juttelemaan ja juttu luistaisi niin lähtisittekö miehen kanssa sekstailemaan jos kutsu kävisi 5 min keskustelun jälkeen ? [/quote] Kolme sanaa: Miksi ihmeessä lähtisin?!!! [/quote] Koska seksi on kivaa ja ihmisen perustarve! ;)

[/quote]

Korjaus: Seksi EI ole ihmisen perustarve toisin kuin esim. ruoka tai uni, joita ilman kuolee. Ilman seksiäkin voi elää hyvän ja pitkän elämän, ainakin paremman kuin sotkemalla elämänsä ja päänsä holtittomilla irtoseksikokeiluilla.

[/quote]

Niin no tää on varmaan se juttu mikä erottaa miehet naisista. Itse miehenä mulle ei tule irtosuhteista muuta kuin hyvä olo. Säästyy draamalta, kun kumpikaan osapuoli ei tunne omistushaluisuutta. Parisuhteeseen musta ei ole, sillä tulen aina tuntemaan vetoa muihinkin naisiin kuin vain yhteen. Pitäkää mua vaan mulkkuna, mutta luonnolle ei voi mitään.

Vierailija
15/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvännäköinen ja symppis vegetaristi-/vegaanimies, he ovat harvinaisuuksia. ♡.♡ Pitäisin pidempään kiinni.

Vierailija
16/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!!

Vierailija
17/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenytkin ja kyllä kannatti :).

Vierailija
18/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:57"]Olen lähtenytkin ja kyllä kannatti :).
[/quote]
Miten mies ehdotti sinulle seksiä?

Vierailija
19/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies tulisi ruokakaupassa juttelemaan ja ehdottaisi viiden minuutin kuluttua sekstailemaan lähtöä, vinkkaisin vartijalle. 

Vierailija
20/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis ihan 5 min jälkeen, enkä varmaan edes ihan ekana iltana. En tykkää yhdenillan jutuista ja mulle sextailu on tosi intiimi / herkkä juttu. En moralisoi muita, tämä on mun oma tapa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi