Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voisitteko lähteä ruokakaupasta sekstailemaan 5min tutustumisen jälkeen

Vierailija
17.07.2015 |

Jos ruokakaupassa joku mukava mies tulisi teille juttelemaan ja juttu luistaisi niin lähtisittekö miehen kanssa sekstailemaan jos kutsu kävisi 5 min keskustelun jälkeen ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen lesbo.

Vierailija
22/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain lähtisin, jos oikein pantava tapaus sattuisi kohdalle. Mutta aika harvinaista varmasti on, että moinen tilaisuus tarjoutuisi. Sitä suuremmalla syyllä lähtisin!!! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:59"]En lähtis ihan 5 min jälkeen, enkä varmaan edes ihan ekana iltana. En tykkää yhdenillan jutuista ja mulle sextailu on tosi intiimi / herkkä juttu. En moralisoi muita, tämä on mun oma tapa olla.
[/quote]
Sama. Pitää olla merkityksellinen mies.

Vierailija
24/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
25/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:57"]Olen lähtenytkin ja kyllä kannatti :).
[/quote]
Miten mies ehdotti sinulle seksiä?
[/quote]
No ei nyt suoraan noin sanonut, että lähdetäänkö naimaan. Juteltiin muutama sana, kun törmäsin vahingossa häneen korini kanssa. Jotain höpötin, että pitäisi vielä jaksaa nämä ostokset kotiin asti kantaa ja hän tarjosi apuaan. Siitä se sitten eteni :). Oli kyllä niin älyttömän hyvännäköinen mies, että annoin vaan tilanteen viedä mukanaan. Tapailtiin parisen kuukautta.

Vierailija
26/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei moraalikoodi estäisi, niin mikä ettei jos mies on puoleensavetävä.

kysymys olisi kiinnostavampi jos sen muotoilisi: lähtisittekö jos kulttuurimme sallisi sen? Ts teitä ei pidettäisi huonoina naisina? 

Vierailija
27/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Minusta seksi kuuluu parisuhteeseen, vakituiseen sellaiseen. Tarvitsen kunnollisen, turvallisen henkisen yhteyden mieheen, joka koskee alastonta vartaloani.

Vierailija
28/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:03"]

Jos ei moraalikoodi estäisi, niin mikä ettei jos mies on puoleensavetävä.

kysymys olisi kiinnostavampi jos sen muotoilisi: lähtisittekö jos kulttuurimme sallisi sen? Ts teitä ei pidettäisi huonoina naisina? 

[/quote]

En. 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän