Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä että mies on kotona

Vierailija
26.02.2022 |

Aina kun mies on kotona minulla on huono olo, ahdistaa, mikään ei kiinnosta, en saa mitään aikaiseksi. En selvästi kestä yhtään sitä että hän on kotona. Eli illat ja viikonloput on minulle todella vaikeita. Kun hän ei ole kotona olen iloinen, rauhallinen ja saan paljon aikaiseksi. Itse olen etätöissä kotona, mies työpaikallaan. Toinen lapsi eskarissa ja toinen koulussa. Työpäivieni aikana olen aikaansaava. Ja lasten ollessa kotona mutta miehen poissa teemme kaikkea kivaa, leikimme, ulkoilemme ja tunnelma on todella kiva. Kun mies palaa töistä tai harrastuksista muutun hetkessä ahdistuneeksi ja pahantuuliseksi vaikka yritän olla näyttämättä sitä. Viikonloppuisin odotan vain joka sekunti että mies keksisi lähteä jonnekin harrastukseensa.

Onko muilla tällaista?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies sellainen kommentoija? Kommentoi jokaista liikettäsi, ei välttämättä selkeän negatiivisesti. Jotenkin "Taas uusi paita?" "Miksi pidät noita sukkia?" "Vessan ovi oli aamulla auki" jne

Vähän ehkä tuollaista. Ainakin jäkättää koko ajan jostain. Ap

Vierailija
22/31 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan jo eroakin tämän ahdistukseni vuoksi, vaikka periaatteessa kaikki ”hyvin”. Lasten takia vaan ei tekisi mieli erota. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlaista. Mies on muuttunut todella ärsyttäväksi.

Vierailija
24/31 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä mielenterveyspalveluihin. Et ole ihan terve aloituksesta päätellen.

Vierailija
25/31 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Hyvä kysymys. En tiedä. Jos tietäisin olisi tilanne paljon helpompi.

Ap

Seksiä pitäisi tarjota, usein, eikä kiinnosta yhtään. Se ahdistaa.

Vierailija
26/31 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten edes ottaa puheeksi tämä. Jos kerron että en kestä kun olet kotona mutta en tiedä miksi niin tulee varmaan tosi hyvä keskustelu. Ap

Vierailija
27/31 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi asunto.

Vierailija
28/31 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten edes ottaa puheeksi tämä. Jos kerron että en kestä kun olet kotona mutta en tiedä miksi niin tulee varmaan tosi hyvä keskustelu. Ap

Vaikka sanoilla ”haluan erota”.

Vierailija
29/31 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sanot, että "Olen huolissani tilanteesta. Minusta tuntuu rennommalta olla, kun et ole paikalla. Tuntuu, että olet ehkä niin stressaantunut ja siksi pahantuulinen. Mitä voisimme tehdä?"

Vierailija
30/31 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Hyvä kysymys. En tiedä. Jos tietäisin olisi tilanne paljon helpompi.

Ap

Seksiä pitäisi tarjota, usein, eikä kiinnosta yhtään. Se ahdistaa.

Jotenkin arvasin että ongelmainen pihtari siellä ruikuttaa. Päästä mies parka vapaaksi.

Vierailija
31/31 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja päästä mies etsimään selväpäinen nainen