Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedostatko sinä kateellinen ihminen omat tunteesi?

Vierailija
26.02.2022 |

Miten on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt päästä eroon kateudesta ja ajattelemaan pikemminkin niin päin, että pidän niitä joilla on enemmän kuin itsellä motivoivana asiana ja ajattelen, että jos tuo pystyy saavuttaaman tuollaista niin kyllä hemmetti vieköön sitten minäkin pystyn tuohon ja koitan ottaa sitten mallia miten he ovat saavuttaneet esim. haluamani uran. 

Vierailija
2/7 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset jotka luulevat muiden olevan kateellisia ovat sitä itse. Toinen vaihtoehto on narsismi eli halutaan, että muut ovat kateellisia, koska sillä pönkitetään huonoa itsetuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Johanna Vilkkinen ja myönnän että olen kateellinen lapsiperheille kun itse olen lapseton. Myös minua hoikemmat ja kauniimmat ihmiset ovat kateuteni kohde.

Vierailija
4/7 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
5/7 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sigmund Freud sanoi, että naisia vaivaa peniskateus.

Vierailija
6/7 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedosta olevani kateellinen. Ehkä en olekkaan.

Koko kateus käsite avautui uudella tavalla kun tutustuin ihmiseen joka kokoajan on huomaavinaan kateutta ympärillään. Se on aika outoa. En itse analysoi toisten sanomisia, tekemisiä ja katseita niin tarkkaan. Oikeastaan ei edes kiinnosta.

Toisaalta tämä ihminen on avannut siinä mielessä silmäni että monet ilkeistä ihmisistä saattavatkin olla kateellisia. Siinä vaiheessa kateus on hyvä tunnistaa kun joku sen takia alkaa haavoittaa sinua eri tavoin.

Tämä ihminenkin harjoittaa sitä jossain määrin eikä ole ainoa.

Vierailija
7/7 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedostatko SINÄ ongelmasi kun jatkuvasti häiriköit harhoinesi vaikkapa miehen perässä (räksyttämässä)?

yritätkö maalittaa heikkoa itsetuntoasi ja muita ongelmiasi?

sigmund huomasi että uusi kulli on viherämpää ovioliittokarsinan ulkopuolella. sitten itketään radiomediaan "SAY SOMETHING".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi