Mistä tiedät stalkkaako joku sua whatsappissa?
Tuli tosta yhdestä keskustelusta mieleen, eihän sitä voi tietää jos joku kattelee millon oot paikalla???
Kommentit (14)
Näkeekö että toinen on paikalla muusta kuin aiemnin käydystä keskustelusta?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:52"]Näkeekö että toinen on paikalla muusta kuin aiemnin käydystä keskustelusta?
[/quote]
Näkeeeeeeee
Koska vainoharhainen aina tietää, ja jos hän ei vastaa niin toinen on stalkkeri kysyessään. Vaikka aikaa olisi mennyt puoli vuotta eikä viestiin ole vastattu.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:56"]Koska vainoharhainen aina tietää, ja jos hän ei vastaa niin toinen on stalkkeri kysyessään. Vaikka aikaa olisi mennyt puoli vuotta eikä viestiin ole vastattu.
[/quote]
Ärsyttäviä ihmisiä
Mulla on whatsappissa asetukset niin, ettei näy koska olen ollut paikalla (enkä näe muiltakaan) eikä myöskään olenko lukenut viestin (enkä näe sitäkään muiltakaan). Miksi pitäisikään nähdä...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:12"]Mulla on whatsappissa asetukset niin, ettei näy koska olen ollut paikalla (enkä näe muiltakaan) eikä myöskään olenko lukenut viestin (enkä näe sitäkään muiltakaan). Miksi pitäisikään nähdä...
[/quote]
Miksi ihmeessä? Onpa salaista :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:12"]Mulla on whatsappissa asetukset niin, ettei näy koska olen ollut paikalla (enkä näe muiltakaan) eikä myöskään olenko lukenut viestin (enkä näe sitäkään muiltakaan). Miksi pitäisikään nähdä...
[/quote]
Miksi ihmeessä? Onpa salaista :D
[/quote]
Koska en keksi yhtään syytä, miksi niiden tietojen tarvitsisi näkyä jollekin saatika minun tarvitsisi moisista tietää :)
Minäkin olen stalkkeri, kun tarkistan joskus onko joku ollut paikalla vaikka ei ole vastannut...
Up