Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NETTIDEITTI-ILMOONI epämieluisia yhteydenottoja

Vierailija
17.07.2015 |

Kokemuksen (ei tosin pitkän) perusteella kahdenlaisia miehiä: Jotkut kommentoivat heti mittojani (pituus, paino) hyviksi. Ei innosta. Toisaalta jos ottaisin ne pois, minua luultaisiin ylipainoiseksi tai muuta. TAI sitten parin viestin jälkeen ehdotetaan tapaamista (en halua edetä nopeasti vaan vaikka vähintään jotain kolme kuukautta pitkiä viestejä). Se taisi olla tässä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sieltä kukaan mitään kirjeenvaihtokaveria ole etsimässä. Pöllö.

Vierailija
2/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:45"]No eihän sieltä kukaan mitään kirjeenvaihtokaveria ole etsimässä. Pöllö.
[/quote]
Minulle se on tärkeä juttu. Ei liian nopeaa etenemistä. En halua tavata "tuntematonta" miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:45"]No eihän sieltä kukaan mitään kirjeenvaihtokaveria ole etsimässä. Pöllö.
[/quote]
Minulle se on tärkeä juttu. Ei liian nopeaa etenemistä. En halua tavata "tuntematonta" miestä.
[/quote]
t.ap!

Vierailija
4/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk on vähän åiykä aika pelkkiin viesteihin. Livenä vasta huomaa, onko kemiaa. Todin provo kai tämäkin.

Vierailija
5/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:52"]3 kk on vähän åiykä aika pelkkiin viesteihin. Livenä vasta huomaa, onko kemiaa. Todin provo kai tämäkin.
[/quote]
Ei ole provo. Kirjoittelu kertoo ihmisestä paljon. t.ap

Vierailija
6/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet on pinnallisia. Oliko tämä uusi uutinen sulle?

Vierailija
7/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko laittaa jo siihen ilmoon, että haluat kirjoitella pitkään ennen tapaamista? Mistä ne miehet voi sen muuten tietää. Ja normaalilla aikuisella on yleensä kärsivällisyyttä uusien asioiden kanssa - jos nyt jo olet luovuttamassa koko nettideittailun, niin miten ihmeessä olisit edes jaksanut kirjoitella kenenkään kanssa 3kk?

Vierailija
8/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:00"]Kannattaisiko laittaa jo siihen ilmoon, että haluat kirjoitella pitkään ennen tapaamista? Mistä ne miehet voi sen muuten tietää. Ja normaalilla aikuisella on yleensä kärsivällisyyttä uusien asioiden kanssa - jos nyt jo olet luovuttamassa koko nettideittailun, niin miten ihmeessä olisit edes jaksanut kirjoitella kenenkään kanssa 3kk?
[/quote]
No olin skeptinen jo valmiiksi ja tämä vain vahvistaa ennakko-oletuksia. Ei ole minun juttuni. Onneksi olen 27v ja mahdollisuuksia löytyy muualtakin, mutta täytyi tätäkin testailla. Baari samanlainen paikka, jossa ei syvällisempää tutustumista. t.ap

Vierailija
9/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:00"]Kannattaisiko laittaa jo siihen ilmoon, että haluat kirjoitella pitkään ennen tapaamista? Mistä ne miehet voi sen muuten tietää. Ja normaalilla aikuisella on yleensä kärsivällisyyttä uusien asioiden kanssa - jos nyt jo olet luovuttamassa koko nettideittailun, niin miten ihmeessä olisit edes jaksanut kirjoitella kenenkään kanssa 3kk? [/quote] No olin skeptinen jo valmiiksi ja tämä vain vahvistaa ennakko-oletuksia. Ei ole minun juttuni. Onneksi olen 27v ja mahdollisuuksia löytyy muualtakin, mutta täytyi tätäkin testailla. Baari samanlainen paikka, jossa ei syvällisempää tutustumista. t.ap

[/quote]

Niin netissä kuin baarissa on miehiä laidasta laitaan - osa helmiä, osa sikoja. Ei kannata tehdä liian hätäisiä johtopäätöksiä vaan pitää verkot vesillä siellä missä voit. Eikä kannata olla liian ankara: jos joku kehuu mittojasi, ei hän välttämättä tajua, että sinulle sellaista ei saa sanoa. Ole avarakatseisempi, niin ehkä voit löytää jonkun.

Vierailija
10/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse näin yksityisyrittäjänä ja kiireisenä miehenä, etten todellakaan ala leikkiä 3kk kirjekaveria kenenkään kanssa. Jos nainen ei parin viestin jälkeen uskalla lähteä vaikkapa kahville julkiselle paikalle, niin veikkaan että kyseessä on jollain tavalla ongelmainen tai lapsellinen ihminen. Parempi siis lopettaa viestittely sellaisen kansaa kun normaalejakin naisia löytyy jotka ei pelkää sosiaalisia tilanteita.

3kk tapaamiseen? Mitäs sen jälkeen? 6kk ennenkuin saa pitää kädestä kiinni? 2 vuotta ensi suudelmaan?

Kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
11/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle taas ol itärkeetä tavata ihminen pian, koska ei siitä tekstistä saa kunnon kuvaa toisesta enkä jaka olettaa että mies pitäisi itseään "varattuna" minta kuukautta kirjoittelujen ajan

Vierailija
12/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:11"]Ainakin itse näin yksityisyrittäjänä ja kiireisenä miehenä, etten todellakaan ala leikkiä 3kk kirjekaveria kenenkään kanssa. Jos nainen ei parin viestin jälkeen uskalla lähteä vaikkapa kahville julkiselle paikalle, niin veikkaan että kyseessä on jollain tavalla ongelmainen tai lapsellinen ihminen. Parempi siis lopettaa viestittely sellaisen kansaa kun normaalejakin naisia löytyy jotka ei pelkää sosiaalisia tilanteita.

3kk tapaamiseen? Mitäs sen jälkeen? 6kk ennenkuin saa pitää kädestä kiinni? 2 vuotta ensi suudelmaan?

Kiitos, mutta ei kiitos.
[/quote]
Olen opiskelija, jolla harrastuksia ym. sosiaalista elämää kyllä riittävästi. Olen kuitenkin jonkin verran ujo juuri miesten kanssa, se on osasyy. Osasyy myös se, etten halua ketään "häiriintynyttä" treffata. t.ap

Vierailija
13/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kyllä miusta 3kk on ihan liian pitkä aika, ennenku tapaa toisen. Siinä saa tosiaansellasen kuvan, et tää vaan on juttelukaveria vailla. Itse taas olen törmännyt sellasiin naisiin, et ne ihan ekassa viestissä pyytävät jo kuvan nähdä.

Vierailija
14/14 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:11"]Ainakin itse näin yksityisyrittäjänä ja kiireisenä miehenä, etten todellakaan ala leikkiä 3kk kirjekaveria kenenkään kanssa. Jos nainen ei parin viestin jälkeen uskalla lähteä vaikkapa kahville julkiselle paikalle, niin veikkaan että kyseessä on jollain tavalla ongelmainen tai lapsellinen ihminen. Parempi siis lopettaa viestittely sellaisen kansaa kun normaalejakin naisia löytyy jotka ei pelkää sosiaalisia tilanteita. 3kk tapaamiseen? Mitäs sen jälkeen? 6kk ennenkuin saa pitää kädestä kiinni? 2 vuotta ensi suudelmaan? Kiitos, mutta ei kiitos. [/quote] Olen opiskelija, jolla harrastuksia ym. sosiaalista elämää kyllä riittävästi. Olen kuitenkin jonkin verran ujo juuri miesten kanssa, se on osasyy. Osasyy myös se, etten halua ketään "häiriintynyttä" treffata. t.ap

[/quote]

Olen itse tavannut kymmeniä miehiä lyhyen viestittelyn jälkeen, eikä kukaan ole ollut "häiriintynyt". Epäkiinnostavia, ujoja ja sosiaalisesti lahjattamia on tullut vastaan, mutta ei se nyt mikään katastrofi ole jos sellaisen kanssa hörppää kupin kahvia niitä näitä jutustellen. Asenteessa on vähän vikaa, jos lähtee nettideittailemaan ajatuksella että siellä kaikki ovat sekopäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi