Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhä useammin näkee skinheadejä Suomessa

Vierailija
17.07.2015 |

Ilmiö on mielestäni yleistymään päin ainakin sisämaan suuremmissa kaupungeissa. Olen viime viikkoina törmännyt useammankin kerran pilottitakkisiin, kaljupäisiin ja maihareihin pukeutuneisiin nuoriin miehiin. Onko äärioikeisto jotenkin aktivoitunut Suomessa?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:57"]En ole vieläkään kuullut että skinijengit hakkaisi porukalla yksinäisiä lapsia sairaalakuntoon. Mamujengit sen sijaan tekee tätä joka ikinen päivä. [/quote] Teen tän sulle helpoksi. Laita tähän edes YKSI linkki uutiseen (muualta kuin sieltä rasistien nettilehdestä, jossa kerrotaan että mamujengi on hakannut porukalla lapsen sairaalakuntoon. Eikun vaan google viuhumaan. :)

[/quote]Olen itse vienyt poikani saamaan hoitoa mamun hyökkäyksen jälkeen. Erittäin todellisuutta täällä. Onneksi jotkut pääsevät vähemmällä. Ärsyttää yli kaiken nämä kaiken maailman suvakit jotka eivät suostu uskomaan että ei kaikki ole kivoja ihmisiä.

Vierailija
22/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:57"]En ole vieläkään kuullut että skinijengit hakkaisi porukalla yksinäisiä lapsia sairaalakuntoon. Mamujengit sen sijaan tekee tätä joka ikinen päivä. [/quote] Teen tän sulle helpoksi. Laita tähän edes YKSI linkki uutiseen (muualta kuin sieltä rasistien nettilehdestä, jossa kerrotaan että mamujengi on hakannut porukalla lapsen sairaalakuntoon. Eikun vaan google viuhumaan. :)

[/quote]Olen itse vienyt poikani saamaan hoitoa mamun hyökkäyksen jälkeen. Erittäin todellisuutta täällä. Onneksi jotkut pääsevät vähemmällä. Ärsyttää yli kaiken nämä kaiken maailman suvakit jotka eivät suostu uskomaan että ei kaikki ole kivoja ihmisiä.
[/quote]

Hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skinit pahoinpiteli vammaisen -uutisesta pätkä

"Teon taustamotiiviksi tarjottiin uhrin sairautta.

Hän sairastaa aspergerin tautia, joka on yksi autismin oireyhtymistä. Hänellä on muun muassa heikentynyt kyky itsenäiseen ajatteluun.

Nuorukaisella ei ollut Kuusamossa ystäviä. Oulussa hän löysi kavereikseen skinit, jotka käyttivät ilmeisesti yli vuoden ajan kaikki hänen tileilleen tulleet rahat. Lisäksi skinit soittelivat nuorukaisen puhelimella, kunnes uhrin isä puuttui asiaan ja sai pojalleen edunvalvojan lokakuussa.

Skinit ottivat hänet erikoiskäsittelyyn marraskuussa, kun uhri ei osannut selvittää, miksi rahaa ei enää tullut."

Hienoja ihmisiä te täällä palvotte.

Vierailija
24/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:06"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:57"]En ole vieläkään kuullut että skinijengit hakkaisi porukalla yksinäisiä lapsia sairaalakuntoon. Mamujengit sen sijaan tekee tätä joka ikinen päivä. [/quote] Teen tän sulle helpoksi. Laita tähän edes YKSI linkki uutiseen (muualta kuin sieltä rasistien nettilehdestä, jossa kerrotaan että mamujengi on hakannut porukalla lapsen sairaalakuntoon. Eikun vaan google viuhumaan. :) [/quote]Olen itse vienyt poikani saamaan hoitoa mamun hyökkäyksen jälkeen. Erittäin todellisuutta täällä. Onneksi jotkut pääsevät vähemmällä. Ärsyttää yli kaiken nämä kaiken maailman suvakit jotka eivät suostu uskomaan että ei kaikki ole kivoja ihmisiä. [/quote] Hih

[/quote]Mikä tässä on nyt niin hauskaa? Se että on niin saatanan tyhmä ja eikä ymmärrä missä mennään vai mikä naurattaa? Mua ei ollenkaan naurata. Kumma ettei haluta kuulla sitä toista puolta tästä massamaahanmuutosta. Sulkekaa vaan silmänne, kyllä se pian tulee todelliseksi teillekin.

Vierailija
25/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:06"] [quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:57"]En ole vieläkään kuullut että skinijengit hakkaisi porukalla yksinäisiä lapsia sairaalakuntoon. Mamujengit sen sijaan tekee tätä joka ikinen päivä. [/quote] Teen tän sulle helpoksi. Laita tähän edes YKSI linkki uutiseen (muualta kuin sieltä rasistien nettilehdestä, jossa kerrotaan että mamujengi on hakannut porukalla lapsen sairaalakuntoon. Eikun vaan google viuhumaan. :) [/quote]Olen itse vienyt poikani saamaan hoitoa mamun hyökkäyksen jälkeen. Erittäin todellisuutta täällä. Onneksi jotkut pääsevät vähemmällä. Ärsyttää yli kaiken nämä kaiken maailman suvakit jotka eivät suostu uskomaan että ei kaikki ole kivoja ihmisiä. [/quote] Hih

[/quote]Mikä tässä on nyt niin hauskaa? Se että on niin saatanan tyhmä ja eikä ymmärrä missä mennään vai mikä naurattaa? Mua ei ollenkaan naurata. Kumma ettei haluta kuulla sitä toista puolta tästä massamaahanmuutosta. Sulkekaa vaan silmänne, kyllä se pian tulee todelliseksi teillekin.

[/quote]En siis todellakaan palvo mitään skinejä, harmittaa tosin sokeiden ihmisten puolesta Suomen tila.

Vierailija
26/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole ehkä tarpeeksi hyvä ihminen, kun en ymmärrä mitä hauskaa on kun lapsi pahoinpidellään porukalla henkihieveriin.

Vierailija
27/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muun Suomen tilannetta, mutta liikun päivittäin paljon, eikä Helsingissä, Espoossa tai Vantaalla ole tavattu skinejä sinne enää 90-luvun lopun jälkeen. Oman käsitykseni mukaan myös eivät ole kovin tervetulleita pk-seudulle.

Vierailija
28/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen julkaistun tutkimuksen mukaan Perussuomalaisten kannatus oli roimassa laskussa, ainoastaan Vasemmiston, Vihreiden ja Keskustan kannatus oli kasvussa. Mutta en minäkään kaipaa Perussuomalaisia/skinejä kotitaloni lähettyville, eikä varmasti monet muutkaan. Helsingissä Perussuomalaisten kannatus on esimerkiksi Suomen pienintä.

Vierailija
29/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:51"]

No ei kyllä niitä on ollut paljon niin kauan kun minä muistan ainakin Oulun korkeudella. Olen itsekin pyörinyt 18v skiniporukoissa. Mulla henkilökohtaisesti on ainakin hyvä syy olla rasisti, mut oon ennemminkin roturealisti, koska en oikeastaan vihaa kaikkia mamuja ainakaan yleensä edes muslimi naisia, vaikka oon sitä mieltä, ettei niiden tarvis suomessa olla muslimimiehiä sen sijaan vihaan enemmän kuin laki sallii ja arabi. Jopa italialaiset miehet inhottaa mua. Näihin on tosiaan pätevä syy jota tällä palstalla ei saa ilman banneja kertoa.

[/quote]

http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/skinit-pieksivat-toverinsa-henkihieveriin/552507/

Oulun skinit hyväksikäyttivät ja pahoinpitelivät mm. itsetehdyllä liekinheittimellä Aspergin syndroomaa sairastavaa poikaa. Isänmmaaan toivot.

[/quote]

Ainahan skinit ja Persut on kehitysvammaisia ja homoja nussineet, kautta historian, koska eivät koko porukka saa naista.

Vierailija
30/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014100718726415_uu.shtml

50 nuoren katujengi hakkaa lapsia ja nuoria Helsingissä

Helsingin poliisi käsittelee erikoista väkivaltarikosvyyhtiä. Vyyhdissä 40-50 henkilön nuorisojengi hakkaa lapsia ja nuoria Helsingissä.

Helsingin poliisin mukaan jengi koostuu "monikansallisesta" noin 40-50 henkilön porukasta, joka on iältään 13-18-vuotias.

Tekijöiden uhrit ovat noin 10-18-vuotiaita.

Tapaukset alkoivat loppukesästä Helsingin Alppilan Alppipuistosta, josta ne ovat siirtyneet myös Itä-Helsinkiin.

- Olemme ottaneet kiinni parisenkymmentä nuorta. Lisäksi Helsingin käräjäoikeus on vanginnut neljä henkilöä tapauksen vuoksi, ylikomisarioTuomo Lotta sanoo.

Väkivalta on Lotan mukaan ollut rajua ja osassa tapauksissa on käytetty astaloita. Sen tarkemmin Lotta ei tekovälineitä yksilöi.

Sosiaalisia ongelmia

Helsingin sosiaalitoimen Facebookissa leviävän kirjoituksen mukaan jengi on pisteyttänyt iskunsa ohikulkijoita vastaan muun muassa siten, että jos väkivallan uhrin saa kaadettua ensimmäisellä yrittämällä, siitä saa pisteitä.

Lotan mukaan kuulusteluissa tällaista ei ole kuitenkaan tullut ilmi.

- Nuoret ovat kuitenkin Facebookissa keskenään tällaista viestineet.

Poliisi on Lotan mukaan hyvin jengin jäljillä.

- Olemme sen ongelman ytimessä. Tietysti rikoksen selvittäminen on prioriteetti, mutta yhtä tärkeää on rikosten ennalta ehkäiseminen.

Lotan mukaan kyse ei ole kuitenkaan aivan poikkeuksellisesta tapauksesta. Vastaavaa tapahtuu tasaisin väliajoin Helsingissä ja muissa suurissa suomalaiskaupungeissa.

- On käynyt ilmi, että tässä on kyse tällaisista sosiaalisista ongelmista, jotka konkretisoituvat sitten rikoksi. Nehän tällaisissa jengikäyttäytymisissä on yleensä syynä, Lotta sanoo.

Helsingissä riehuvasta katujengistä uutisoi ensimmäisenä MTV.

Vierailija
31/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:57"]

En ole vieläkään kuullut että skinijengit hakkaisi porukalla yksinäisiä lapsia sairaalakuntoon. Mamujengit sen sijaan tekee tätä joka ikinen päivä.

[/quote]

Onkohan hei pikkasen värikynää laitettu mukaan, että maahanmuuttajat on muka päivittäin ihan porukalla pieksemässä ihmisiä? Sääliksi käy teitä Perussuomalaisia, että pitää kannatuksen laskiessa alkaa levittämään tollaista propagandaa, vähän kuten ennen vaaleja se feikkiraiskaus. Kyseenalaistaa koko porukan millaisia säälittäviä peräkammarissa eläviä ressukoita koko puolueen kannattajat ovat. Hävettää teidän puolesta niin paljon, ettei pysty sanoinkuvailla vastaavaa tunnetta. Luusereita, joista ei koskaan kasva miehiä eikä ihmisiä.

Vierailija
32/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:57"]

En ole vieläkään kuullut että skinijengit hakkaisi porukalla yksinäisiä lapsia sairaalakuntoon. Mamujengit sen sijaan tekee tätä joka ikinen päivä.

[/quote]

Onkohan hei pikkasen värikynää laitettu mukaan, että maahanmuuttajat on muka päivittäin ihan porukalla pieksemässä ihmisiä? Sääliksi käy teitä Perussuomalaisia, että pitää kannatuksen laskiessa alkaa levittämään tollaista propagandaa, vähän kuten ennen vaaleja se feikkiraiskaus. Kyseenalaistaa koko porukan millaisia säälittäviä peräkammarissa eläviä ressukoita koko puolueen kannattajat ovat. Hävettää teidän puolesta niin paljon, ettei pysty sanoinkuvailla vastaavaa tunnetta. Luusereita, joista ei koskaan kasva miehiä eikä ihmisiä.

[/quote]

Miksi vihaat suomalaisia noin paljon. Jos 50 mamujengiläistä hakkaa yksinäisen lapsen sairaalakuntoon, siinä ei ole mitään hauskaa. 

Vierailija
33/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:38"]

En ihmettele, jos/kun onkin. Ei tarvitse vilkaista kuin uutisia ja mamujen tekemiä rikoksia

[/quote]

Kuka tietää, missä nämäkin tämän palstat rasistiset viestit kirjoitetaan. Voivat olla keskitetysti jossain skini-/äärioikeistoluolassa kirjoitettu. 

[/quote]Näitä viestejä kirjoittelee ihan normaalit perheenisät jotka ovat kyllästyneet turvattomuuteen.

[/quote]

Ja äidit, ja nuoret ja kaikki. Kukaan ei enää kannata massamaahanmuuuttoa.

[/quote]

Suomessa ei ole minkäänlaista massamaahanmuuttoa koskaan edes ollut, joten faktat kuntoon eläkä keksi täysin perättömiä väitteitä. Suomessa on Euroopan ja EU-alueen vähiten maahanmuuttajia heti Viron jälkeen ja kokonaisuudessaan aivan äärimmäisen vähän. Eivät tosiaan kaikki vastusta maahanmuuttoa, joillakin on elämässä tärkeämpiä asioita joihin keskittyä. Yleisesti maahanmuuttoa vastustavat kehä3:n ulkopuolella asuvat, jotka eivät ole päivittäisessä tekemisessä maahanmuuttajien kanssa. Helsingissä, Vantaalla ja Espoossa maahanmuuttoon ollaan huomattavasti suopeampia, kun muualla Suomessa, vaikka maahanmuutto juuri näillä alueilla on vahvasti edustettuna.

Vierailija
34/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:44"]Huoooohhhhhh. Tiedän montakin ihan tavallista, normaalia ihmistä jotka vain tykkäävät pukeutua noin. [/quote] Samoin, esim poikaystäväni :D

[/quote]

Siksipä hän onkin poika, eikä mies.

Vierailija
35/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:11"]

[/quote]

Miksi levität tekaistua paskapropagandaa? Keksit valheellisia tarinoita, kuinka poikaasi on piesty. Onko tähän joku muukin syy, kuin rasismi?

Vierailija
36/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:38"]

En ihmettele, jos/kun onkin. Ei tarvitse vilkaista kuin uutisia ja mamujen tekemiä rikoksia

[/quote]

Kuka tietää, missä nämäkin tämän palstat rasistiset viestit kirjoitetaan. Voivat olla keskitetysti jossain skini-/äärioikeistoluolassa kirjoitettu. 

[/quote]Näitä viestejä kirjoittelee ihan normaalit perheenisät jotka ovat kyllästyneet turvattomuuteen.

[/quote]

Ja äidit, ja nuoret ja kaikki. Kukaan ei enää kannata massamaahanmuuuttoa.

[/quote]

Suomessa ei ole minkäänlaista massamaahanmuuttoa koskaan edes ollut, joten faktat kuntoon eläkä keksi täysin perättömiä väitteitä. Suomessa on Euroopan ja EU-alueen vähiten maahanmuuttajia heti Viron jälkeen ja kokonaisuudessaan aivan äärimmäisen vähän. Eivät tosiaan kaikki vastusta maahanmuuttoa, joillakin on elämässä tärkeämpiä asioita joihin keskittyä. Yleisesti maahanmuuttoa vastustavat kehä3:n ulkopuolella asuvat, jotka eivät ole päivittäisessä tekemisessä maahanmuuttajien kanssa. Helsingissä, Vantaalla ja Espoossa maahanmuuttoon ollaan huomattavasti suopeampia, kun muualla Suomessa, vaikka maahanmuutto juuri näillä alueilla on vahvasti edustettuna.

[/quote]

Seli seli. Mitä enemmän suomeen tulee ongelmamaiden maahanmuuttoa, sitä suuremmaksi maahanmuuttovastaisuus kasvaa. Tanskassa jo kaikki suuret puolueet on virallisesti maahanmuuttokriittisiä. Jopa Tanskan demarit, jotka on Suomen demarien sisarpuolue on mamurkiittisempi kuin perussuomalaiset.

Et voi estää kehitystä. Te Suomalaisten vihaajat olette hävinneet jo.

Vierailija
37/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mene kasvattamaan munat senkin kitisevä mamman tissiposki.

Vierailija
38/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro palstahyysäri, miksi niin kiihkeästi haluat nähdä suomalaisten kärsivän?

Vierailija
39/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:37"]

[/quote]

[/quote]

Miksi vihaat suomalaisia lapsia?

Vierailija
40/60 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:37"]

[/quote]

[/quote]

Vieläkö ihmettelet miksi sua vihataan?