En kestä enää olen niin puutteessa. Mies on kyvytön lahna
Saan aina laittaa sen tempuilla juhlakuntoon, silloin harvoin kun onnistuu.
Ja sitten kun kipuan päälle, se sulkee silmät ja jähmettyy suolapatsaaksi ja varoo päästämästä pihaustakaan. En kestä enää, en saa mitään tällaisesta.
Kommentit (42)
Täällä kanssa. Olenkin alkanut fantasioida eräästäkin ulkopoliittisesta asiantuntijasta jota välillä näkee telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas maailmansota aluillaan ja sulla on vaan muna mielessä?
Sodan aikana tunnetusti lisäännytään kun hormonit tapissa
Vierailija kirjoitti:
Jätätkö syömättä ja peseytymättäkin kun on sodan uhka?
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä muna, vaan fyysinen kanssakäyminen kokonaisuutena. Psykofyysinen kokonaisuuteni huutaisi tuskasta kuin Edward Munckin taulu, jos vain osaisi.
Ap
Tuota tuota, ilon päivä on se, kun halut lakkaavat hyppyyttämästä. Uskokaa pois!
Mä lakkasin jo yrittämästä. Hankin nettikaupasta kyvykkäämpää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri sen takia pitää ottaa kaikesta ilo irti vielä kun ehtii!
Vierailija kirjoitti:
Hanki suristin ja koira.
Haluan vaihtaa energioita ihmisen kanssa, suristimen kanssa ei voi. Vaikka silläkin funktionsa joskus on.
Ap
Ok, miehelläsi on erektio-ongelmia. Voisi ensiksi miettiä mistä se johtuu ja vähän siitä syystä riippuen sitten toimia sen mukaan.
Nyt tuo ongelman ratkaisumallisi vaikuttaa siltä, että kun auto ei käynnisty, niin yritätte saada sen työntämällä eteenpäin. Kun se hitaasti liikkuu, niin valitat, ettei kyyti ole tarpeeksi nopeata, kun normaalisti ajelette 60-80 km/h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodan aikana tunnetusti lisäännytään kun hormonit tapissa
Ja naiset varsinkin vastustajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ok, miehelläsi on erektio-ongelmia. Voisi ensiksi miettiä mistä se johtuu ja vähän siitä syystä riippuen sitten toimia sen mukaan.
Nyt tuo ongelman ratkaisumallisi vaikuttaa siltä, että kun auto ei käynnisty, niin yritätte saada sen työntämällä eteenpäin. Kun se hitaasti liikkuu, niin valitat, ettei kyyti ole tarpeeksi nopeata, kun normaalisti ajelette 60-80 km/h.
Syy on lahnuus. Silloinkin, kun toimi vielä päivittäin, niin tapahtui tuo suolapatsaaksi ja suu visusti suppuun.
Sisälläni huutaa. En enää koskaan yritä. Tämä aamu jäi viimeiseksi.
Ap
Maisuli ja sitten se on ihan sama kuin mitä mieltä olet yhden illan jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuota tuota, ilon päivä on se, kun halut lakkaavat hyppyyttämästä. Uskokaa pois!
Missä iässä tämä tapahtui? Mulla alkaa ehkä vähän hiipua ja olen onnellinen, nelikymppiseksi asti oli seksiaddiktion piirteitä.
Ota rakastaja, mutta mieti tarkkaan millainen. Niissäkin kyvyttömiä pellejä.