Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle joku helppo ruoka

Vierailija
17.07.2015 |

Aamulla aattelin, että teen töiden jälkeen salaatin ja meen lauantaina kauppaan, mutta nyt ei vaan nappaa, tekee mieli jotain lämmintä. Mulla ei vain ole mitään lihatuotteita kaapissa, vaikka sekasyöjä olenkin, eikä nappaa lähteä kauppaankaan. mitä tekisin kun kaapissa on perussalaattiaineksia, juustoa, sipulia, perunoita, porkkanoita ja tuorejuustoa. Sosekeittoakaan ei tee mieli. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla leivonta-aineksia? Sämpylöitä tai kasvispizzaa voisi tehdä. Mitenkäs munia? Munakasta tai munakokkelia paistettujen perunoiden ja salaatin kanssa. Uunikasviksetkin voisivat toimia. Myös uuniperunat.

Vierailija
2/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro on hyvä valinta, itse syön sitä aamuin illoin enkä ole vieläkään kyllästynyt vaikka jo kolmas vuosi menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keität potut ja teet juustoista, sipulista ja porkkanasta kastikkeen. Tai pilkot kaikki vuokaan ja heität uuniin.

Vierailija
4/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:09"]Kaurapuuro on hyvä valinta, itse syön sitä aamuin illoin enkä ole vieläkään kyllästynyt vaikka jo kolmas vuosi menossa.
[/quote]
Mulla vasta toista vuotta kaurapuuroa 2xpäivässä :D tosin vaihtelen "lisuketta", välillä voi nokare, kanelia, mehukeittoa, hilloa, marjoja, raejuustoa. Ei kerkee kyllästymään.

Vierailija
5/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniperunoita tuorejuustotäytteellä.

Vierailija
6/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esbanjalainen berunamunakas maistuis mulle.

Vierailija
7/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin kakkoseen, oli oliivejakin, eli teen pizzaa. Tomaattipyrettä löytyy myös. Se se oli mitä mieli teki. 

Vierailija
8/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ap ja ehdin lähettää ennen kuin tajusin mitä kirjoitin..siis numeron 2 ehdotus otetaan käyttöön. Kiitos kaikille muillekin, munia on 2 mutta ne säästän aamuksi ja puuroa ei nyt tee mieli. Sitä teen huomenna. 

Vierailija
9/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelemistasi aineista: Keitä perunat / makaronia (+ anna jäähtyä), pilko juusto, raasta porkkana karkeaksi raasteeksi, lisää perussalaattiainekset ja sipulia ja mausta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi