Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon PUNASTUMISESTA ihastuksen seurassa?

Vierailija
17.07.2015 |

En ymmärrä, teininä en punastellut missään tilanteissa, nyt yli 2-kymppisenä alkanut punastelu. Tätä tapahtuu jos olen todella ihastunut, pikkukiinnostus ei vielä aiheuta poskien punoitusta. Noloa. Menen vaivaantuneeksi ja koitan poistua keskustelutilanteesta mahd. nopeasti, ettei mies huomaa. Ei tule mitään tästä. Huoh. :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nolostu. Se on vain hyvä merkki kiinnostuksesta

Vierailija
2/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö beetasalpaajia. Niitä psykologit suosittelee jännittäjille, jotka mm. punastelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma!

Vierailija
4/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimalla sen kanssa?

Vierailija
5/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parannusta. Live with it

Vierailija
6/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kaupoissa vielä Max Factorin Pan Stik? Se on todellakin auttanut minua monessa tilanteessa. Nyt en ole tarvinnut sitä pitkään aikaan, mutta kyllä on hyvä puikko!

Vierailija
7/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ottaa antihistamiinia ennen ihastuksen kohtaamista. Minulla se poistaa punan poskilta urheilusuorituksen jälkeen.

Vierailija
8/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:58"]

En ymmärrä, teininä en punastellut missään tilanteissa, nyt yli 2-kymppisenä alkanut punastelu. Tätä tapahtuu jos olen todella ihastunut, pikkukiinnostus ei vielä aiheuta poskien punoitusta. Noloa. Menen vaivaantuneeksi ja koitan poistua keskustelutilanteesta mahd. nopeasti, ettei mies huomaa. Ei tule mitään tästä. Huoh. :(

[/quote]

Ei se haittaa mitään, mies luultavasti pitää sinua sen takia söpönä.

Vierailija
9/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:58"]

[/quote]

Ei se haittaa mitään, mies luultavasti pitää sinua sen takia söpönä.

[/quote]

Näin. Tähän ihastuin naisessani.

mies

Vierailija
10/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:07"]Syö beetasalpaajia. Niitä psykologit suosittelee jännittäjille, jotka mm. punastelee.
[/quote]Tässä on oikea vastaus. Esim. Propralilla estät fyysisten oireiden synnyn täysin, lääkäriltä saa jännitysoireisiin. Tätä käytetään myös esimerkiksi esiintymispelkoihin.

Vierailija
11/20 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää välittänyt siitä vaikka punastuin, sillä sain sen loppumaan.
Heitin siitä jotain kommenttia tyyliin "oonks mä ihan punanen kun poskia kuumottaa" ja laitoin kädet poskille hymyillen.
Ja jos joku sanoi että oon punainen niin kysyin että kuinka punainen ja naurua mukaan :)
Sitten se loppui kun en enää nolostellut punastumista vaan ajattelin että sittenpähän punotan!
Hitsi olispa kiva punastua joskus ;)

Vierailija
12/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:40"]

sulla on käsissäsi täydellinen pokausvaltti. kerropa seuraavalle ihastuksellesi (punastellen, tietysti) että punastut vain sellaisten miesten seurassa, jotka on susta tosi kiinnostavia.

takaan että flaksi käy.

[/quote]

Tämä muuten oikeasti toimii. Mulla kuivuu suu, kun jännitän. Aina kun olen kitannut vettä kuin kameli keitaalla miehen seurassa, olen kertonut että suu kuivuu koska jännitän häntä, kun hän on niin ihana. Toimii, todella. 

Kaikki niistä on olleet joko impotentteja tai muuten outoja, mutta se on eri stoori. Käännä heikkous vahvuudeksi, ap.

Vierailija
13/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä punastus onkin söpöä, mutta kun kasvot ja kaula loistavat lähes helakanpunaisena niin siitäpä on söpöys kaukana..

Vierailija
14/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa, jos etin ihastuksesta huonoja puolia. Vaikeeta ja outoa, tiiän. Mut kun tajuu et sekään ei oo täydellinen (tai et sitäkin saattaa jännittää) niin tuntuu tavallaan siltä, että oma asema suhteessa ihastukseen nousee, eikä niin oo syytä punastella.

Noh, mun ihastus on mun silmissä lähes virheetön ja punastelenkin vaikka mulla tuo keinoni onkin. Pikkusen se auttaa

Vierailija
15/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:09"]Lievä punastus onkin söpöä, mutta kun kasvot ja kaula loistavat lähes helakanpunaisena niin siitäpä on söpöys kaukana..
[/quote]
Onko tää miehen kommentti? T.toinen punastelija

Vierailija
16/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:09"]Lievä punastus onkin söpöä, mutta kun kasvot ja kaula loistavat lähes helakanpunaisena niin siitäpä on söpöys kaukana.. [/quote] Onko tää miehen kommentti? T.toinen punastelija

[/quote]

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
17/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö piirre

Vierailija
18/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirre on söpö

Vierailija
19/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on käsissäsi täydellinen pokausvaltti. kerropa seuraavalle ihastuksellesi (punastellen, tietysti) että punastut vain sellaisten miesten seurassa, jotka on susta tosi kiinnostavia.

takaan että flaksi käy.

Vierailija
20/20 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:32"]Pirre on söpö
[/quote]
Entä Hansu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi