Lukiolainen haluaisi jäädä pois Vanhojen tansseista
Päivää on siirretty ees ja taas ja harjoituksetkin olleet pitkään tauolla. Ei kuulemma ole enää motivaatiota.
Pitäisikö kannustaa osallistumaan vai annanko suosiolla jäädä pois?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Anna vaan jäädä pois, jos haluaa. Mitä olen asiaa seurannut, niin ainakin ennen korona-aikaa vanhojen tanssit ovat olleet ankaraa kilpavarustelua ja jotkut naistenalkujen tälläytymiskisat. Mikään mummon vintiltä löytynyt aito vanha kolttu ei enää vuosiin ole kelvannut tanssijoille, kalliita pukuja teetetään tytöille niin kuin oltaisiin saattamassa 1800-luvun neitiä ensitanssiaisiinsa ja avioliittomarkkinoille. Kampaukset ja kasvohoidot tietenkin, juhlahetaleen päälle kaniturkki. Vähävaraiset ja näppylänaamat älkööt vaivautuko.
Aito turkki päällä nykyajan turkisten vastustajilla? Ihan tosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, lukiolainen päättäköön itse. Jos joku nyt jää sen vuoksi parittomaksi niin ehtii vielä saada toisen, harjoituksetkin niin alussa vasta.
Ap
Alussa? Nehän on jo harjoiteltu loppuun koska alunperin tanssit olisi jo tanssittu.
No ei tietenkään ole. Monessa paikassa tanssit siirrettiin toukokuulle, harjoitukset luonnollisesti siirtyi samalla.
Itse jäin aikoinaan vanhojen tanssien aikaan kotiin ryyppäämään ja katsomaan yhdistettyä telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, lukiolainen päättäköön itse. Jos joku nyt jää sen vuoksi parittomaksi niin ehtii vielä saada toisen, harjoituksetkin niin alussa vasta.
Ap
Alussa? Nehän on jo harjoiteltu loppuun koska alunperin tanssit olisi jo tanssittu.
Yhdet harjoitukset ollut meidän lukiolaisella, alkaa maaliskuun alussa tauon jälkeen uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten toimitaan jos joku jää parittomaksi ihan viime hetkillä? Pari vaikkapa sairaana?
Omaan aikaan noin kävi yhdelle. Pari sairastui noroon edellisenä iltana. Tuli tsemppaamaan muita ihan normivaatteissa. Ei siinä noin lyhyellä varoitusajalla oikein saa ketään korvaamaan.