Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauva ei itke vaikka...

Vierailija
17.07.2015 |

olisi väsynyt tai nälkäinen, eikö vauvan kuuluisi kuitenkin itkeä? No niin hyvät mammat tämä viesti on piilotettu provon keskelle, ootteko mukana tässä kaikki? Kun tähän ketjuun saadaan kansalaisaloite kaikki alapeukuttaa! Olen niin kurkkua myöten täynnä ja se idiootti kuka täällä spämmää ei kuitenkaan näitä aloitusviestejä edes lue!! Jos vaikka vahingossa näkisi saamansa epäsuosion määrän..

eli onko syytä huolestua vauvasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut vauvalla hyvä idea tosin pelkäänpä pahoin että tämä mielenvikainen ei näe saamaansa (epä)huomiota ;) mutta hauska idea

Vierailija
2/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, olen niin pahoillaan puolestasi :-( koeta jaksaa vauvasi hiljaisuutta. Meilläpä on kaikki ihanan loistavasti ja repeen onnesta koska mun 2kk vauva parkuu puolet päivästä ja kokonaisen yön aina päälle. Vittu että on ihanaa!!

Vierailija
4/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia 4! Kyllä se siitä vielä<3

Vierailija
5/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 kuukautta vanha vauva itkee sitä miten hauska idea tämä on. Ollaan yritetty kaikenlaista mutta saa nähdä.

Miten ruokailut vauvan kanssa,

Vierailija
6/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vauvalla oli sydänvika, leikattiin Hyksissä. Ei itkenyt, nukkui paljon, ei tosin kasvanutkaan ihan miten piti kun ei jaksanut syödä.

Vierailija
7/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas miten naurettavaa ja lapsellista. Poistun allekirjoittamaan sen aloitteen. Homoja vastaan mulla ei tosin ole mitään mutta teen sen ihan teidän kiusaksenne. HAH!!!!

Vierailija
8/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:44"]

Voi jestas miten naurettavaa ja lapsellista. Poistun allekirjoittamaan sen aloitteen. Homoja vastaan mulla ei tosin ole mitään mutta teen sen ihan teidän kiusaksenne. HAH!!!!

[/quote]

mene vaan ja kiitos uppauksesta!

Vierailija
9/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee mikähän sillä on, tiedätte kyllä kellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi