Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys muusikoiden puolisoille

Vierailija
17.07.2015 |

Onko romanttista? Soittaako ja laulaako ne teille rakkauslauluja? Mitä hyviä ja huonoja puolia? :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei! Yhdessä soitetaan punkia ja siitä on romantiikka kaukana :)

Vierailija
2/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:26"]

No ei! Yhdessä soitetaan punkia ja siitä on romantiikka kaukana :)

[/quote]

:D Ihana!

Siis ei nyt varmaan sen enempää romanttisia lauluja laulele siviilissä, mutta joskus keikoilla joku tietty biisi on omistettu mulle ja minä olen ainoa (tod.näk.) joka mm. katseista ja ilmeistä tajuaa sen :)

Olen muusikko itsekin.

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
4/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo muilla kerrottavaa? :(

ap

Vierailija
5/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:lla olla aika 'ruusunpunaiset lasit' :D Ei ammattilainen jouda/jaksa/ kotona puolisolle huvikseen päivät pitkät soitella. Työhuoneessa vääntää sanoituksia ja biisiaihioita, eikä siihen parane mennä silloin viereen haaveksimaan.
Kunhan levy on purkissa, niin sitten saat kuulla miten hän on sinne parisuhteenkin kiemuroita-hyvää ja huonoa- purkanut... :)

Vierailija
6/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeneissä, keikoissa ja biisien tekemisessä on jo tarpeeksi rämpyttämistä, enempää en varmaan jaksaisi kuunnellakaan. :D Eli ei. Romanttinen kyllä muilla tavoin.

Vierailija
7/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:37"]Taitaa ap:lla olla aika 'ruusunpunaiset lasit' :D Ei ammattilainen jouda/jaksa/ kotona puolisolle huvikseen päivät pitkät soitella. Työhuoneessa vääntää sanoituksia ja biisiaihioita, eikä siihen parane mennä silloin viereen haaveksimaan.
Kunhan levy on purkissa, niin sitten saat kuulla miten hän on sinne parisuhteenkin kiemuroita-hyvää ja huonoa- purkanut... :)
[/quote]
Taitaa olla joo ;) nyyh, mun romantikon kupla puhkee tän keskustelun takia :(

ap

Vierailija
8/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:37"]

Taitaa ap:lla olla aika 'ruusunpunaiset lasit' :D Ei ammattilainen jouda/jaksa/ kotona puolisolle huvikseen päivät pitkät soitella. Työhuoneessa vääntää sanoituksia ja biisiaihioita, eikä siihen parane mennä silloin viereen haaveksimaan. Kunhan levy on purkissa, niin sitten saat kuulla miten hän on sinne parisuhteenkin kiemuroita-hyvää ja huonoa- purkanut... :)

[/quote]

Tässä oikeastaan olikin hyvin kiteytettynä :D

Ei meilläkään mitään rakkausballadeja esitellä. Mies pakertaa aihioiden kanssa, tekee jotain pieniä kohtia miljoona kertaa uusiksi, stressaa bändikavereiden saamattomuutta ja sitä jos treenejä on vaikea järjestää aikataulujen vuoksi jne. Työtähän tuo on, että saa jotain aikaiseksi ja jopa levyllekin asti.

Nyt meille on syntymässä joulukuussa vauva ja siitä jo painotin, että mies sitten voisi pitää ainakin pari viikkoa bändihommista "isyyslomaa", katsotaan malttaako. Jos ei, niin kostoksi sitten pistän lapsen uhmaikäisenä treeneihin mukaan purkamaan energiaansa rumpujen paukutteluun.

Vierailija
9/9 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa tuo soittaa tai laulaa. Joskus pyydän että laulaisi jotain, vetää ihan leikiksi ja alkaa imitoimaan jotain Nykästä. Kitaraa ja bassoa kyllä soittelee, mutta jostain syystä haluaa tehdä sen yksikseen. Siis mennä eri huoneeseen, vaikka eihän sitä voi olla kuulematta.

Mutta annas olla kun pitäisi siivota, silloin kyllä löytyy kitara käteen keskellä olohuonetta, on kuulemma pakko soittaa kun tuli inspiraatio :) Mun oma rakas muusikko <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän