No, meinaatko antaa pillua baarituttavuudelle tänä vkonloppuna?
Aika kiimassahan tässä ollaan, jos nyt asiaa miettii. Nyt vaan joku fiksu ja asiallinen kolli alle.
Kommentit (31)
Mitäs sun kiimasi mulle kuuluu. Sitä paitsi en käy baareissa. Eli en anna, edellenkään, muille kuin omalle ukolleni.
Kyllä mä ajattelin tuolle vajaa kolme vuotta vanhalle baarituttavuudelle antaa.
Mitäs sun kiimasi mulle kuuluu. Sitä paitsi en käy baareissa. Eli en anna, edellenkään, muille kuin omalle ukolleni.
Käytkö useinkin kommentoimassa ketjuissa, jotka eivät kiinnosta?
Pääsis edes baariin, mutta kun ei yksin uskalla lähteä eikä ole kavereita. Antaisin kyllä.
Iloista antajaa herrat baarissa rakastaa.
Joku komea mies saisi tehdä mulle nyt ihan mitä hyvänsä. Haaveilen supersuonikkaasta isosta peniksestä, joka on kiinni lihaksikkaassa komistuksessa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:14"]
Pääsis edes baariin, mutta kun ei yksin uskalla lähteä eikä ole kavereita. Antaisin kyllä.
[/quote]
Missä sä asut, mä voin lähteä seuraksi :P
En, en aio mennä baariin, mutta aion antaa pillua alastonsuomi-tuttavuudelle.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:19"]
[/quote]
Eli melkein niinkuin sama asia:)
Toivottavasti kyllä, mutta kriteerinä on tietysti että miehen pitää olla todella komea, omata lihaksikkaan kropan ja sitten tietysti ihan lähtökohtana on se että tullaan hyvin juttuun baarissa. Ja pitää jaksaa kantaa mut reppuselässä baarista kotiin. JA olla hyvä suutelija!!
[/quote]
WT
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:20"]
[/quote]
WT
[/quote]
ite oooooot....
Kyllä iso ja jäykkä tekis eetwarttia! Moni täällä kuvailtu kelpaisi. T. size queen mies
No jos vihdoinki irtois jäbältä ketä oon nähnyt nyt jo puol vuotta juopottelun ohella.
Sellaiselle jolla on valtavan iso kyrpä ja jättimäisenä punottava terska!
Pitää olla vehkeet kuin hevosella, vähempi on vaan hukkaan heitettyä aikaa. Maiskis.
Kuka nyt baareissa käy viikonloppuna jos on aikuinen ihminen. Miks pitäis kenellekkään herkkuansa jakaa, ihan wt-touhua...