Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt bloggaajien täydelliseen instagram-maailmaan

Vierailija
17.07.2015 |

Miten nää mimmit jaksaa? Mikä järki? Kaikilla samanlaiset vaatteet, laukut, sisustukset ja helvetin chanelia siellä celineä täällä, take away kahvia muovimukissa, brunssia lounasta skumppaa bikinikuvia salikuvia irtotukkaa pitkää tukkaa merkkimeikkejä voi vittu! Oksettaa tää maailmanmeno ja se että tää on se uus ihailtava normi johon pyritään. Ei ihme, että myös maksuhäiriöt lisääntyy kokoajan. Pitää olla kaunis, virheetön, samanlainen kuin muut, kaiken pitää olla kallista, luksusta, ökyä ja ihanaa ja lisää sitä tavaraa kun mikään ei riitä!
Taidan säästää rahani, myydä tavarani ja heittää rinkan selkään ja lähteä maailmalle. Onni ei ole tavaroita ja itsensä esittelyä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ap, mulla ihan samat fiilikset. Olen tosissani ajatellut muuttaa halvimpaan mahdolliseen vuokra-asuntoon mikä löytyy, myydä tarpeettomat tilpehöörit, kerätä hieman rahaa ja lähteä seikkailemaan maailman ääriin. Puistattaa, kun materia on noin tärkeää nykyään.

Vierailija
2/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tätä, hyvin kirjoitettu! Olen huomannut että oma ajatus elämästä on vain erilainen, joten ei voi samaistua/ ei ole halua samaistua tähän ilmiöön. Mielenkiintoista on kuitenkin seurata kauan tällainen pysyy ihmisten mielestä kiinnostavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että edes joku on kanssani samaa mieltä. Kiinnostaa kans seurata kuinka kauan meno jatkuu tällaisena. Onneksi siihen kelkkaan ei ole pakko hypätä mukaan.
-Ap

Vierailija
4/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei kukaan oo laittanu ""oot vaa kade, miks sit katot kuvia, anna toisten elää niiku ne haluaa!"" Skeidaa ku mitään ei saa kritisoida tai ihmetellä. Vaik kommenttei onki viel vähä ni silti :D

Vierailija
5/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Aivan samat fiilikset! Ja sit kaikki 18-30v naiset seuraa sopuleina perässä, kaikki on tasan samasta muotista ja mikään muu ei kiinnosta kuin uudet vaatteet ja laukut ja miehet... näin kärjistettynä. Sit niitä, joilla on poikkeavat mielenkiinnon kohteet tai käyttävät - omg - kaksi vuotta sitten ostettuja vaatteita eikä laukku ole merkkiä nähnytkään, katsotaan kuin halpaa makkaraa. Ainakin täällä pk-seudulla tuntuu, että kaikki näyttävät toistensa klooneilta ja persoonallisempia tyyppejä näkee yhä vähemmän. Ihmetyttää se, että kun koko ajan on enemmän ja enemmän porukkaa työttömänä, miten niin monella voi olla varaa tuollaiseen järjettömään kuluttamiseen?

Vierailija
6/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki annan toisten elää kuten haluavat, itseäni tuollainen elämäntyyli vain ei kiehdo eikä se ole omien arvojeni mukaista elämää. Saan silti olla kiinnostunut somekulttuurista, yhteisöistä ja ympäristöstä ja luoda havainnoistani keskustelua. Tämä nyt jo valmiiksi selvennykseksi tuleville natisijoille jotka ehkä tulevat sitä kateuskorttia tähän heiluttamaan :D
-ap

Vierailija
7/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa koko touhu. Pelottaa ja harmittaa lasten puolesta, jotka esiteini-iästä alkaen ajautuu hyvin todennäköisesti seuraamaan tällaista menoa ja kuvittelevat sen olevan normaalia ja hienoa. Päivä päivältä alkaa enemmän vaikuttaa siltä, että henkisillä arvoilla ei ole enää virkaa. Vitut sivistyksestä ja solidaarisuudesta, kunhan on uusin terveyssidelaukku Celineltä.

Vierailija
8/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:31"]Ihme ettei kukaan oo laittanu ""oot vaa kade, miks sit katot kuvia, anna toisten elää niiku ne haluaa!"" Skeidaa ku mitään ei saa kritisoida tai ihmetellä. Vaik kommenttei onki viel vähä ni silti :D
[/quote]
Samaa miettisin, kukaan ei oo vielä ottanut esille kateuskorttia :O Kieltämättä blogistien ilmaset tai osittain kustannetut lomamatkat kelpais mullekin, mutta olen tyytyväinen tähän taviselämääni. Mulla ei ole edes älypuhelinta (eikä sen myötä instagramia ym.) ja läppärikään ei ole mitään uusinta huutoa :D

t. parikymppinen landepaukku

Vierailija
9/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori ja asun helsingissä. En tunne laukkumerkkejä enkä pahemmin meikkaa. Elän varmaan jossakin kuplassa kun tuo kaikki ap:n kuvailema mennyt täysin ohitse. En tosin ymmärrä, että kuka mitään blogeja edes lukee ja missä niihin törmää. Kun ei kiinnosta, niin ei pistä silmään. Kaikesta tästä huolimatta mulla on lähelläni paljon ihania ystäviä ja ihmisiä, ihan tavallisia hekin. Taitaa kuitenkin olla aika marginaali ilmiö ja kulmioituu tuonne instoihin ym. Saattaa vääristää maailmankuvaa tuo somessa oleilu.

Vierailija
10/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:51"]Olen nuori ja asun helsingissä. En tunne laukkumerkkejä enkä pahemmin meikkaa. Elän varmaan jossakin kuplassa kun tuo kaikki ap:n kuvailema mennyt täysin ohitse. En tosin ymmärrä, että kuka mitään blogeja edes lukee ja missä niihin törmää. Kun ei kiinnosta, niin ei pistä silmään. Kaikesta tästä huolimatta mulla on lähelläni paljon ihania ystäviä ja ihmisiä, ihan tavallisia hekin. Taitaa kuitenkin olla aika marginaali ilmiö ja kulmioituu tuonne instoihin ym. Saattaa vääristää maailmankuvaa tuo somessa oleilu.
[/quote] Kirjoitat asiaa! Kukaan tolkun ihminen ei näitä some-kulissien juttuja ota tosissaan, saati määrittele itseään tai elämäänsä niiden mukaan.

Vierailija
11/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina huvittaa, kun nämä "hienommat" bloggaajat käyvät dinnerillä. Äh, miksei voi sanoa että päivällisellä? Ainiin, hienolle blogille sopii hienojen sanojen käyttö. Mutta puhuuko ne oikeassa elämässä dinneristä? "mihin me mennään tänään dinnerille?" Kuulostaa vaan niin hassulta näin suomalaisittain.

Vierailija
12/42 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa on meneillään ensimmäisen maailman kilpavarustelut, turhautuneet kotirouvat ja sponsorimuijat keskittyy tylsässä elämässään pelkkiin merkkilogotuotteiden haalimiseen ja niiden asetteluun ja valokuvaamiseen. Aika tyhjää on siis olemisen sisältö. Säästäisivät nekin rahat tulevaisuuden varalle, sijottaisivat lastensa säästötileille tms.

Vierailija
13/42 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa feikkiglamuuria tuo, mahtaa stressata kun pitää yrittää olla jotain mitä ei oikeasti ole.

Vierailija
14/42 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä instassakaan ole pakko olla, ja näppärästi voi myös valita keitä seuraa.. Huomio, että mitä enemmän tuollaisia huomionhakuisia luksusrouvia seuraa, sitä kannattavampaa heidän on sitä omaa elämäänsä jakaa.

Mulla ei tuota vitutus ongelmaa ole. Varmaan Sitten tunnen vaan niin fiksuja ihmisiä, en mitään pintaliito kiitäjiä. Jos meidän kaveripiirissä joku alkaisi tuohon sun kuvailemaan touhuun, hänet varmasti tiputettaisi äkkiä maanpinnalle.

Vierailija
15/42 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä seuraatte instasta vain näitä suomalaisia bloggareita?! Instassa on miljoonia käyttäjiä, on erikoista ja persoonallista, on maailmanmatkaajia, taiteilijoita, minimalisteja, vaikka mitä. Kukaan ei pakota seuraamaan just niitä paria suomityttöä jotka kuvaavat laukkua ja kahvia ja irtotukkaa.

Vierailija
16/42 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa blogi jota seuraan aktiivisesti on Osmo Soininvaara. Kenenkään makea elämä voisi vähempää kiinnostaa. Olen liian fiksu kuvitellakseni, että Pradan käsilaukku kertoo minusta enemmän kuin se mitä luen. Olen töissä mainostoimistossa ja luon "lisäarvoa" kaiken maailman jonninjoutaville tuotteille. Ei maksa vaivaa maksaa merkistä.

Vierailija
17/42 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAITTAKAA BLOGI KIINNI JOS AHDISTAA.

Vierailija
18/42 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:10"]

Miten nää mimmit jaksaa? Mikä järki? Kaikilla samanlaiset vaatteet, laukut, sisustukset ja helvetin chanelia siellä celineä täällä, take away kahvia muovimukissa, brunssia lounasta skumppaa bikinikuvia salikuvia irtotukkaa pitkää tukkaa merkkimeikkejä voi vittu! Oksettaa tää maailmanmeno ja se että tää on se uus ihailtava normi johon pyritään. Ei ihme, että myös maksuhäiriöt lisääntyy kokoajan. Pitää olla kaunis, virheetön, samanlainen kuin muut, kaiken pitää olla kallista, luksusta, ökyä ja ihanaa ja lisää sitä tavaraa kun mikään ei riitä! Taidan säästää rahani, myydä tavarani ja heittää rinkan selkään ja lähteä maailmalle. Onni ei ole tavaroita ja itsensä esittelyä.

[/quote]Ei kai kukaan enää usko että niiden elämä oikeesti olisi sellasta mitä jonkun instan välityksellä antavat ymmärtää. Se on ihan tavallista kaupassa ja paskalla käyntiä. Paitsi paskan jälkeen pitää ottaa se selfie!

Vierailija
19/42 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua mikä ongelma sulla on ap, en jaa tuota ahdistustasi, tiedätkö miksi?

Koska en lue mitään blogeja!!!!!!!!!! Aika helppoa vai mitä? Siis, mitä sä niitä blogeja kritisoit, että pitäisi muuttua - mitä jos muutat oman itsesi, se on katsos helpompaa ja blogit kiinni nyt. En minä jaa tuollaista materiamässäilyahdistusta sun kanssa, koska omassa lähipiirissä ei ole tuollaisia enkä lue tuollaisia blogeja. Ihme valitusta. 

Vierailija
20/42 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen kirjallisuus- ja käsityöblogeja. Hittoako lukevat niin paljon ja ehtivät näpräämään niin hienoja juttuja. En ala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi