Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helvetin tyhmä mies voi olla

Vierailija
17.07.2015 |

Mä saan pari tonnia perintöä ja mies vakavissaan ehdotti, että mä lyhentäisin koko summallaan _hänen_ autolainaansa?! Nyrpisti nokkaansa, kun ilmotin käyttäväni rahan siihen, että ostan koko perheelle jotain kivaa. Siitä alkoi sitten mökötys ja seinään tuijottaminen

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:31"]

Jos mies saisi perintöä, ei olisi av-mammojen mielestä mitään epäselvää sen suhteen, että rahat tulee käyttää yhteiseen hyvään, eikä rahat missään nimessä ole miehen omia ; )

Toivottavasti miehesi voittaa lotossa miljoonia, silloinkin rahat kuuluvat av-mammojen mielestä toki voittajalle?

Vai miten tää taas menikään?  ; )

[/quote]

Ylä- ja alapeukkujen suhde taas kertoo omaa tarinaansa palstan lompakkoloisten kannasta  ; )

Vierailija
22/24 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvetin tyhmä voi nainen olla... asuu tuollaisen miehen kanssa!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikoinaan perintöä parikymmentä tuhatta.  Mies oletti, että maksan hänen asuntolainansa pois (sitä oli tuolloin jäljellä noin 25tuhatta). Joo, asumme kyllä miehen asunnossa, josta maksa yhtiövastikkeen  sekä sähköstä ja vakuutuksista puolet.  Mies ei voinut alkuunkaan ymmärtää, miksi en voi maksaa lainaa pois. 

Maksoin kyllä osuuden keittiörempasta, siitäkin mies inisi kun olisin kuulemma voinut maksaa koko remontin.

Vierailija
24/24 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa mies ryntäisi maksamaan naisen autovelkaa.. Eiku.. Vissii ostais jotain tekniikkaa itelleen eikä mitään perheelle.. Niinhän se menee.. Itsekeskeisiä kun ovat ja sokeita marttyyrejä..

Noh.. Ja sit toi narina et ai sulla on oma lompakko.. Mä tunne aika montakin naista jotka on niitä perheen elättäjiä kun miehet ei työllisty.. Menkää ja imettäkää oman jälkeläisenne sitten ja hoitajaa niin me mennään tekee uraa me naiset.

Älkää Please menkö naimisiin miesten kaa.. Kun ne ei arvosta teidän yhteisten lasten hoitamiseen "tuhlattua aikaa". Ihan turha reissu mennä naimisiin ankeuttajien kanssa ja saada lapsia sellasille kiittämättömille pökkelöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme