Mikä v*tuttaa nyt eniten?
Kommentit (37)
Vesisade, Kreikan velat, oma lihominen.
Juuri nyt ei oikeastaan jaksa vituttaa mikään.
Se, että päälle kolmekymppisenä miehenä on helvetin vaikeaa löytää pysyvää naisseuraa, koska nuoremmat ei kiinnostu ja oman ikäiset tai vanhemmat haluavat heti lapsia tai sitten eivät halua niitä ikinä.
Työkkäri, joka lähettää typeriä työtarjouksia. Ensinnäkään ne ei tiedä ammattialastani mitään. Toisekseen menee aikaa turhaan, kun niitä töitä en millään voi saada.
Edelleen vastuuton kusipäinen pomo, joka luulee, että sen perseestä paistaa aurinko. Onneks ei tarvi nähdä sitä neljään viikkoon :D
Istun tässä pöntöllä ja yritän vääntää kakkaa, olen ummella, koska olen syönyt niin epäterveellisesti lomalla. Olen myös lihonut, v@ttu.
Se, että olen lihonut miehen loman aikana 2kg. Vittu. Kantaa joka ilta kotiin sipsiä tai suklaata ja suuttuu jos en syö. "Naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni" no hankkikoot jonkun ylipainoisen eikä mua lihottaisi. Argh!
Kun ei ole mitään mistä valittaa.
Se, että viikonloppuni on piloilla. En saanutkaan olla koko viikonloppua yksin, täysin rauhassa ja nyt kaikki omat pikku kivat suunnitelmat meni mönkään. Ottaa niin päähän, että oikein kiehun, tosin vain sisäisesti. Oikeasti on olo nyt sellainen, että tekisi mieli pistää koko kämppä palasiksi. Pitkästä aikaa oli näköpiirissä tämä mahdollisuus ja eilen selvisi, että hähää, etpäs saa omaa aikaa.... V I T U T T A A
Lennolle lähtö lähestyy, eikä Victoria`s Secret ole edelleenkään auki. Kökkö!
^ kylläpäs mobiili heittää tekstin oudosti ilmoille.... -16
Poikaystävä jätti. Vituttaa nii paljon haluan hänet vaan takaisin.
Se ku paskasta pitäs maksaa miljoona