Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rikkaat ymmärtää millaista on olla köyhä?

Vierailija
17.07.2015 |

Kreikkalaisten mielestä Sipilä ei voi ymmärtää köyhyyttä, koska on itse miljonääri. Olen kyllä vähän samaa mieltä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1437097508240.html

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ei, samoin kuin köyhä ei voi ymmärtää millaista on olla rikas.

Vierailija
2/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset voivat katsoa omia Onassiksiaan ja miettiä tuloerojaan suhteessa Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mutta Sipilä on kuitenkin itse tienannut miljoonansa, ei mikään kultalusikka suussa syntynyt tai muuta.

Vierailija
4/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rikas niin eihän se tarkoita että aina olisi ollut, kyllä sen paskan köyhyyden tulee aina muistamaan

Vierailija
5/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se rikas ei aina välttämättä ole aina ollut rikas. 

Itse olen kasvanut köyhissä oloissa ja vaikka nyt rahaa onkin niin se köyhyys ei kai ikinä lähde musta pois. Eri asia niillä jotka ovat kasvaneet rikkauksissa.

Vierailija
6/7 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän köyhyyttä omana syynä. Itse olen ollut pitkään opiskelija, kodinhoidontuella ja pienipalkkaisrssa työssä. Köyhät lapsuudeolot. Mutta jo lapsena päätin ettei köyhyys sanele minua. Joka tulosta säästin aina, edes sen pienen vähäsen. 20-vuotiaana alois sijoittamaan. 25-vuotiaana ostin kerrostslokaksion. 30 v. Ok-talo. Nyt 40 v. Ok-talon lisäksi 110 t€ sijoituksissa. Tässä ei ole auttanut muu kuin sitkeys ja tahto parempaan elämään. Turhuuksista tinkiminen pienten tulojen keskellä. Unelma siitä, että mä pärjään kyllä. Varmasti!

Vierailija
7/7 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen aina ollut rikas

T. Hemmoteltu rikkaan perheen poika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme