asteikolla 1-10 kuinka komea miehesi on? miten perustelet sen?
Kommentit (10)
Komeampi kuin perusmies, muttei mikään kiiltokuvapoika kuitenkaan. Vetää naisia puoleensa.
Ihan mukiinmenevä, paljon kivaa, vähän valittamista nyt kun on laihtunut. Ei mikään komistus muttei pahakaan.
komeempiakin on mulla ollut. ihan ok-näköinen, pitkä. mutta enpä häntä ulkonäön takia valinnutkaan, vaan kultaisen sydämen takia...
Hyvin leikatut tummat tuuheakasvuiset hiukset. Ken-nuken kasvot. Treenattu vartalo. Namupylly. Ja aina iloinen, nauravainen ja mukava. Erittäin sexy pakkaus. Osaa olla myös erittäin romanttinen. Olikin varsinainen pelimies ennenkuin hänet kesytin.
sporttinen, poikamainen, pilke silmäkulmassa. ei kumminkaan mikään malli, ripaus " äijää" paketissa!
miestäsi vastaava? onko myös varakas ja älykäs?
muuten täydellinen, mutta voisi olla vähän pidempi.
Ei todellakaan ole mikään Ken barbie (miten joku voi sellaista pitää edes komeana??).
On pitkä, raamikas, lihaksikas ja miehisellä tavalla karskin ulkonäön omaava (älä sekoita junttiin, mieheni osaa pukeutua ja käyttäytyä =D )
Ai ai, ja varsinkin työasussa tosi seksy...Miinuspisteitä tulee siitä, että ei ole puolensavetävin ulkonäöltään, mitä olen eläissäni nähnyt....
Ja nythän puhuttiin pelkästä ulkonäöstä.
Jos miehesi on niin komea ja malli ja Hkin komein niin miksi " vain" 9,5. Missäs se puolikas piste on?! :)
Kun siskoni näki hänet ekan kerran, hän sanoiettä on niin komea että pyörryttää. Minä sanon aina että mulla on Hesan komein mies.