Aatteletko koskaan kauniista/komeasta ihmisestä että sekin piereksii joskus
ja ne pierut voi haista pahallekin.
Wikipedia:
miehet tuottavat enemmän kaasua keskimäärin per päästö (110 ml) kuin naiset (80 ml). Naisten päästöissä oli puolestaan tilastollisesti merkittävästi (p < 0,01) enemmän rikkivetyä kuin miehillä. Edelleen Levittin ryhmän aistinvaraiset laboratoriokokeet totesivat naisten päästöissä olevan tilastollisesti merkittävästi (p < 0,02) enemmän keskimääräistä hajuintensiteettiä, minkä johdosta voitiin todeta hajun johtuvan suurelta osin rikkivedyistä.[5]
Kommentit (7)
En, mutta juuri eilen ajattelin vessassa istuessani, että Nicki Minajin ahteri ei mahtuisi meidän pöntölle.
Aattelen et kauniit ja komeat on yli-ihmisiä avaruudesta jotka ei piere, pasko, pissaa tai röyhtäile :) en tavallisena tallaajana eritteineni ja äänineni uskalla lähestyä vaikka niitä ei sillä hetkellä päästelis.
Mun mies ei ole ikinä siis ihan oikeasti ikinä mun kuullen pieraissut, vaikka ollaan oltu yhdessä kolme vuotta ja itse kyllä vahingossa saatan välillä päästää paukun jos toisenkin. En nyt todellakaan näe suhteessakaan kohteliaana piereskellä toisen seurassa, mutta miehen seurassa silloin tällöin pieraisu ei haittaa sillä lailla, kuten esimerkiksi töissä tai muulla yleisellä paikalla piereskely. Mutta miehelläni ei vissiin koskaan ole ilmaa mahassa, kun ei ole koskaan mun seurassa pieraissut eikä vessassakaan ikinä kuulu pieruja, vaikka kakalla kävisikin.
Ei mekään koskaan piereskellä toistemme läheisyydessä. Ollaan oltu miehen kanssa 15v yhdessä ja ikinä en ole kuullut tai haistanut sen pieraisevan. Eikän hän mun. Kuolisin häpeästä jos joskus jonkun edessä pieraisisin.
Minä järkytyin lapsena kun tajusin suuren idolini Britney Spearsin käyvän myös paskalla. :D