Pystyisitkö lähettämään lapsesi 4000 euron leirille
Kommentit (25)
No jos se olis joku kuntoutusleiri, niin möisin vaikka oman äitini neljästä tonnista. Jos se olisi joku fat camp tai justin bieber -leiri, niin haaveeksi jäisi
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:01"]No jos se olis joku kuntoutusleiri, niin möisin vaikka oman äitini neljästä tonnista. Jos se olisi joku fat camp tai justin bieber -leiri, niin haaveeksi jäisi
[/quote]
Esimerkkinä tuo partiolaisten Japanin tsydeemi.
Kuntoutus voisi olla aika hyvä syy, mutta itse maksaisin silmiä räpäyttämättä monin verroin enemmän jos joutuisin lähettämään lapseni eheytysleirille.
Pystyisin. Mutta siinä saattaisi jäädä perheen yhteinen rantalomareissu siltä vuodelta väliin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:01"]No jos se olis joku kuntoutusleiri, niin möisin vaikka oman äitini neljästä tonnista. Jos se olisi joku fat camp tai justin bieber -leiri, niin haaveeksi jäisi
[/quote]
Kuntoutus voisi olla aika hyvä syy, mutta itse maksaisin silmiä räpäyttämättä monin verroin enemmän jos joutuisin lähettämään lapseni eheytysleirille.
[/quote]
Lesbosta heteroksi?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:15"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:01"]No jos se olis joku kuntoutusleiri, niin möisin vaikka oman äitini neljästä tonnista. Jos se olisi joku fat camp tai justin bieber -leiri, niin haaveeksi jäisi
[/quote]
[/quote]
Lesbosta heteroksi?
[/quote]
Niin tai homosta heteroksi.
Pystyisin jos lapsi sinne haluaisi.
Pystyisin, mutta vain jos olisi aivan pakko.
Tuskinpa partiolaisten leiristä tarttee noin paljon maksaa? Meillä ainakin kerättiin reissulle rahaa. 3,5 viikon reissu Keski-Euroopassa maksoi jotain 500mk
Ei mulla omaa lasta ole mutta miehen tytön kyllä. Jos tyttö sinne haluaisi, eikä miehellä silloin olisi rahaa niin tottakai maksaisin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:33"]Ei mulla omaa lasta ole mutta miehen tytön kyllä. Jos tyttö sinne haluaisi, eikä miehellä silloin olisi rahaa niin tottakai maksaisin.
[/quote]
Eheytysleirillekö?
Opiskelijoita kun ollaan, niin ei voi kuvitellakaan tuollaisia rahamääriä. :D
Pystyisin, mutta pitäisi olla hyvä syy.
Olen lähettänyt yhden lapsen vaihto-oppilaaksi (9000 eur) ja kaikki pääsykokeisiin-valmistautumiskursseille (kallein maksoi 2500 eur)
En pystyis, mutta moni säästää pitkään päästäkseen Jamboreelle. Olisi hienoa päästä joskus itsekin.
Pystyisin lähettämään, mutta ei tulisi mieleenkään tuohon hintaan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:13"]Pystyisin lähettämään, mutta ei tulisi mieleenkään tuohon hintaan.
[/quote]
Samoin.
En pystyisi - paitsi jos olisi aivan äärimmäinen pakko.
Kyllä se raha jostain pitäisi ottaa pois. Toisaalta monet ostavat joka vuosi uuden iPhonenkin lapselle ja mitä ne maksavat, 600-800 euroa? Rikkovat vielä näytön kerran vuodessa, niin vanhalla ei ole mitään arvoa enää jos myisi pois.
Pystyisin mutta en maksaisi. Lähtisin mieluummin itse lapsen kanssa kuukaudeksi kiertämään Japania ja rahaa ei menisi noin paljoa.
En pystyisi, tuo on kuitenkin puolet vuosituloista.
En pysty: Minulla olisi niin ikävä niitä neljää tonnia - kuten myös lasta.