Naapuri aina kotona... Ärsyttää!
Se on ihan sama olenko etätöissä ja lähden iltaisin ulos, tai jos olen normaalisti töissä ja olen iltaisin kotona, se naapuri aina pitää tarpeeksi ääntä, että tietää hänen olevan kotona.
On oikeasti alkanut jo ärsyttämään toi. Ei ole vielä ollut semmosta, että voisi ilmoittaa isännöitsijälle, mutta jos ne peliäänet kuuluu hiljaisuuden aikana, niin aivan varmasti menee isännöitsijälle tiedoksi.
Että kun oikeasti ärsyttää. En edes tiedä miten hänellä on varaa asua täällä?
Kommentit (21)
Osa edelleen eristäytyy koronan takia täysin, sen verran hyvin on aivopesu toiminut...
Eläkeläiset ainakin on kotona, elleivät sitten mökillä käymässä.
No kyllä kai nyt ihminen saa kotonaan olla!?
Vierailija kirjoitti:
No mutta... AINA?!? On ihan syystäkin semmonen vaatimus vuokranantajilta, että olisi se työpaikka.... Että ei aina oltais kuluttamassa huoneistoa ja naapurien hermoja.
voihan se olla joku gubbe 85 v joka siellä pelailee.
👾
Mäkin oon aina kotona. Ottaako päähän? Tein työtä etänä jo ennen koronaa. Hirrrrrveetä
No muuta muualle jos ei neidin hermot kestä.
:D aahh viihdyttävää ku ihmiset kiukkuaa hassuista asioista. Ärsyyntyminen on valinta ja hyödytön sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta... AINA?!? On ihan syystäkin semmonen vaatimus vuokranantajilta, että olisi se työpaikka.... Että ei aina oltais kuluttamassa huoneistoa ja naapurien hermoja.
Siis kai tää on trolli? Et kai voi oikeasti kuvitella ettei työtön voisi saada vuokrakämppää :D
Onko tämä trolli provo vai erittäin typerä mielipide?
Jo on murheet. Minäkin olen aina kotona jos ei kaupassa käyntejä lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta... AINA?!? On ihan syystäkin semmonen vaatimus vuokranantajilta, että olisi se työpaikka.... Että ei aina oltais kuluttamassa huoneistoa ja naapurien hermoja.[/quote
. Vuokranantajan minua kiinnostaa, että rahat tulevat aikanaan, eikä vuokralainen ei riko omaisuuttani. Muuten se saa olla siellä vaikka aina.
Mitä lajia on tämä joka ei hyväksy sitä, että omassa kodissaan ollaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuka alapeukutti? Esitä asiasi ennen alapeukuttamista, kiitos.
Minäkin alapeukutin, oli niin sairaan paskan typerä aloitus. 0/5
Ilmeisesti olet siis itsekin aina kotona?
En ole eläissänikuullut vuokrasopimuksesta jossa määriteltäisiin kuinka monta tuntia vuorokaudesta kodissa saa olla.
Et voi tietää onko toinen aina kotona, jos et ole itse aina kotona.
Aloittaja on kännissä tai lopullisesti tärähtänyt
Kuka alapeukutti? Esitä asiasi ennen alapeukuttamista, kiitos.