Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastimme seksiä menkkojen aikana

Vierailija
17.07.2015 |

Ja nyt pohdin, onko mahdollista että munasolu on uinut miehen pippelistä sisään niin että mies olisi nyt raskaana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, lapsi vaan kasvaa sitten kiveksessä. Minun mieheni synnytti juuri kiveksessä kasvaneen lapsemme. Meillä tosin oli kyseessä ihan suunniteltu juttu koska minä en halunnut synnyttää ja kävimmä tähän erikoistuneen lääkärin luona.

Vierailija
2/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 01:10"]Kyllä voi, lapsi vaan kasvaa sitten kiveksessä. Minun mieheni synnytti juuri kiveksessä kasvaneen lapsemme. Meillä tosin oli kyseessä ihan suunniteltu juttu koska minä en halunnut synnyttää ja kävimmä tähän erikoistuneen lääkärin luona.
[/quote]

Voitko antaa lääkärin nimen tai numeron? Olisin itsekin kiinnostunut tuosta, että mies synnyttäisi meidän lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi! Olis pitänyt tietää raskauden mahdollisuus kun panee ilman kumia! Turha yrittää painostaa aborttiin tai laistaa elareista!

Vierailija
4/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on turha marista sitten kun pippeli repeää, olisi huolehtinut ehkäisystä!

Vierailija
5/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna löystyy sitten synnytyksessä käyttökelvottomaksi.

Vierailija
6/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 01:22"]Muna löystyy sitten synnytyksessä käyttökelvottomaksi.
[/quote]

Mekin olemme harkinneet miehen synnytystä, mutta mieheni pelkää juuri tätä. Onko kellään kokemuksia miehen sektiosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän