Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei voi sanoa minulle suoraan että olen lihonut?!

Vierailija
25.02.2022 |

Painoa on tullut 5-10kg, lähtöpaino oli 70kg. Liikunta on vähentynyt huomattavasti talven aikana, vielä syksyllä liikuin helposti sen 7-10km päivässä mutta nyt talven tullen kun koirat ei tykkää loskassa ja lumisateessa ulkoilla, omakin ulkoilu vähentynyt. Mies vain levittelee käsiään että "en todellakaan huomaa että olisit lihonut". Dorka! Kyllä miehet on TYHMIÄ! En ole käynyt puntarissa mutta huomaan vaatteista että ovat tiukemmat vyötäröltä. Ja kyllä, aijon todellakin jatkaa kesken jäänyttä laihdutusoperaatiota mutta kummastuttaa ja vituttaa tuo miehen typeryys ettei nää lihomistani.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin tapa avata helvetin ovi on sanoa naisen lihoneen.

Vierailija
2/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pelkuri. Miksi haluat olla pelkurin kanssa?

Vierailija
4/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole vaan se saa monet miettimään sitä painoaan ja tekemään sille jotain. Minunkin mies sanoi aikoinaan että olen lihonut ja tottakai aloin miettimään syömisiäni uudelleen kun painoa oli tullut se +30kg. ap

Vierailija
5/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JSSAP

En jätä, ollaan oltu niin pitkään yhdessä, pian 18 vuotta. ap

Vierailija
6/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Miksi sen mies pitäisi sanoa, että rouva on tainnut lihoa? Jos kerran ap huomaa lihonneensa, niin mihin hän tarvitsee miehen vahvistusta tälle havainnolle?

Ei toisen lihomista välttämättä huomaa, varsinkin jos se tapahtuu hitaasti. Ja eiköhän kaikissa parisuhdeoppaissa neuvoa miehiä, että naisen painoa saati lihomista ei pidä kommentoida?

Ap tekee nyt ongelman aivan tyhjästä. Ilmeisesti riidanhaluinen tyyppi?

Vierailija
7/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole vaan se saa monet miettimään sitä painoaan ja tekemään sille jotain. Minunkin mies sanoi aikoinaan että olen lihonut ja tottakai aloin miettimään syömisiäni uudelleen kun painoa oli tullut se +30kg. ap

Et tunne naisia yhtään. Minä tunnen. Tämä on kyllä varmaan yksi hölmöimmistä aloituksista.

Vierailija
8/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko ap jotain läskittelyä mieheltäsi? Entä muilta läheisiltäsi? Sormella osoittelua ja naureskelua julkisilla paikoilla? Muuten et saa varmistusta läskiydellesi? Jos vaikka astuisit vaa'alle, niin saisit faktaa tilanteestasi eikä muiden subjektiivisia mielipiteitä.

Vierailija
9/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en minäkään ymmärrä miksi miehen se pitäisi sanoa. Tajuatko miten hahmotuskyvyttömiä miehet on ylipäätään? Ei ne tiedä miltä näyttää 170cm ja 70kg nainen ja 170cm ja 100kg nainen. Ne luulee kaikki että se 70 kiloinen näyttää sille 100 kiloiselle kun tämä on 70kg painossa. Ei ne erota painaako nainen 60kg vai 80kg.  Ei ne pysty havaitsemaan ennen kuin painoa on tullut puolet lisää, koska ne ei hahmota tilavuuksia!

Vierailija
10/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei ole niin itsetuhoinen että sanoisi naiselle tämän lihoneen, on paljon helpompiakin keinoja päästä hengestään.

Vierailija
11/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko ap jotain läskittelyä mieheltäsi? Entä muilta läheisiltäsi? Sormella osoittelua ja naureskelua julkisilla paikoilla? Muuten et saa varmistusta läskiydellesi? Jos vaikka astuisit vaa'alle, niin saisit faktaa tilanteestasi eikä muiden subjektiivisia mielipiteitä.

En vaan siltä rakkaimmalta ja läheisimmältä ihmiseltä jonka kanssa elää, en muilta. Vaaka ei kerro totuutta eikä BMI vaan se mikä olo on, mitkä vaatteet tuntuu hyvälle, mikä olo itsellä jne. ap

Vierailija
12/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä huomaa jos joka päivä näkee.

Olen laihtunut hyvin hitaasti kolmisenkymmentä kiloa eikä sitä ole kukaan huomannut. Siis että kuinka paljon oikein olen laihtunut. On nuo huomanneet että olen vähän laihtunut mutta että 30 kiloa niin ei huomaa.

Olen laihdutusryhmässä ja siellä tehtiin kuvakollaasit ennen ja jälkeen kuvista.

Näytin kuvat tyttärelleni ja hänen naama venähti kun ei ollut tajunnut ollenkaan kuinka paljon olen laihtunut. Ei mieskään muistanut että olin niin iso. Ei hän kuulemma tajunnut lihomistanikaan aikanaan.

Sitä kun joka päivä toista katselee niin ei huomaa.

Mieheni on lihonut 10 kiloa ja itse huomaan sen vasta kuvista. Myös vanhenemisen huomaan vasta kun katson vaikka kymmenen vuoden takaisia kuvia.

Vierailija
13/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et itse aikanaan huomannut lihoneesi 30 kiloa?! 😆

Vierailija
14/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tätähän on ihan selkee provo joltain elämäänsä kyllästyneeltä mieheltä, joka ei kannusta omaa puolisoaan liikkumaan esimerkillään vaan mieluummin vauva palstalla haukkuu puolisoaan lihavaksi ja hakee ihmisten kommentteja, että saisi siirtää haukut naiseensa. Tosi aikuista.

Pyydä se puoliso mukaan lenkille muutaman kerran viikossa. Saatte samalla jutella ja lämpeää se suhdekin uudestaan. Jos et arvosta puolisoasi enää, lähde pois suhteesta.

Vierailija
15/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan siltä rakkaimmalta ja läheisimmältä ihmiseltä jonka kanssa elää, en muilta. Vaaka ei kerro totuutta eikä BMI vaan se mikä olo on, mitkä vaatteet tuntuu hyvälle, mikä olo itsellä jne. ap

Vaaka ja BMI kertovat paljon tarkemmin tilanteen kuin "oma fiilis". Kannattaa myös mitata oma pituutensa ennen BMI:n laskemista, iän myötä kutistuu, joten helposti on lihavampi kuin kuvitteli.

Mies ei ole sinun painonhallintakonsulttisi. Sen sijaan, että tivaat "olenko lihonut, myönnä, että olen lihonut" totea, että vaatteesi kiristävät ja pyydä tukea ruokavalion keventämiselle ja liikunnan lisäämiselle.

Vierailija
16/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi sanoa, jos olet huomannut asian itsekin?

Moni mies ei uskalla sanoa rehellistä mielipidettä, koska nainen räjähtää silmille, vaikka ensin itse kysyy miehen ”rehellistä” mielipidettä.

Ihmeellistä riidan ja draaman hakemista ap:lta, jätä mies rauhaan.

Vierailija
17/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti seksi voi loppua jos menee sanomaan jotain. Siinä vaiheessa kun mies sanoo jotain niin tilanne on jo niin paha, että kaveri housuissa ei enää saa itseään ylös sen edessä mitä näkee. Siinä pienen painon nousun ja massiivisen lihomisen välissä vaan hiljaa toivotaan että toinen tajuaisi.

Vierailija
18/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mitä syöt. Jos kuluttaa vähemmän talvella pitää myös syödä vähemmän.

Vierailija
19/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa jos on hienotunteinen mies. Olisi kauheaa jos kumppani ilmoittaisi jollekin naiselle että "oletpa lihonut kuin syöttösi*a" ja heittäisi ulos samantien. On aikaa hoikentua tai ajatella asiaa.

Vierailija
20/22 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se haluaa ehkä joskus vielä seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän