ketä paria te muistutatte?
Jostain sarjasta tai leffasta? Me ollaan ihan kjin Kate ja richard..
Kommentit (54)
Javi ja Rykis. (Tosin ei olla molemmat miehiä)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 01:11"]Carrie & Big
[/quote]
Tää
Ihana! Oon kans ruvennut kattomaan castlea (vitsi ku stanan hiukset on kasvanu ja muuttunu ihan sairaan kauniiksi koko ihminen). kyllä saa sitä katsoessa nauraa.
MATTII JA TEPPOO! TERVEISIN PEKKA JAAVISTO
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:25"]Ihana! Oon kans ruvennut kattomaan castlea (vitsi ku stanan hiukset on kasvanu ja muuttunu ihan sairaan kauniiksi koko ihminen). kyllä saa sitä katsoessa nauraa.
[/quote]
No niinpä! Siis kun katoin jotain 2 kauden jaksoa niin vähän se oli erilainen. On nathan muuttunu kans. Mut nyt 7 kaudel stanalla on mun mielestä kauniimmat hiukset. Tai sit 5 kaudel.. mut sille sopii noi pidemmät.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:42"]
Lily & Marshall HIMYM:istä
[/quote]
En jaksa uskoa, että ketkään ois näin ihkuja oikeassa elämässä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:25"]Ihana! Oon kans ruvennut kattomaan castlea (vitsi ku stanan hiukset on kasvanu ja muuttunu ihan sairaan kauniiksi koko ihminen). kyllä saa sitä katsoessa nauraa.
[/quote]
No niinpä! Siis kun katoin jotain 2 kauden jaksoa niin vähän se oli erilainen. On nathan muuttunu kans. Mut nyt 7 kaudel stanalla on mun mielestä kauniimmat hiukset. Tai sit 5 kaudel.. mut sille sopii noi pidemmät.
[/quote]
Totta. Tosin onhan tota sarjaa tehty jo 10 (?) Vuotta. Mä tykkään kans niistä keskipitkistä 7 kaudella :-)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:25"]Ihana! Oon kans ruvennut kattomaan castlea (vitsi ku stanan hiukset on kasvanu ja muuttunu ihan sairaan kauniiksi koko ihminen). kyllä saa sitä katsoessa nauraa.
[/quote]
[/quote]
Totta. Tosin onhan tota sarjaa tehty jo 10 (?) Vuotta. Mä tykkään kans niistä keskipitkistä 7 kaudella :-)
[/quote]
Onks sitä jo niin pitkään?! ohhoh..
Moderni perhe Jay & Gloria, tosin vain parin vuoden ikäerolla... :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:30"]
Kim ja Kanye
[/quote]
Ihan uteliaisuudesta, millä tapaa? :)
Meillä sama kuin aiemmin mainittu, Täydelliset naiset sarjan Gaby ja Carlos.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 02:30"]
Kim ja Kanye
[/quote]
Ihan uteliaisuudesta, millä tapaa? :)
Meillä sama kuin aiemmin mainittu, Täydelliset naiset sarjan Gaby ja Carlos.
[/quote]
Pakko heittää ohiksena vastakysymys: onko miehesi ollut vankilassa ja teillä molemmilla suhde palvelusväkenne kanssa?
Varmaan lähimpänä Charlottea ja Harrya Sinkkuelämästä.
Toby ja spencer.