Jäitä hattuun kokokeskustelussa
Suomalaisen miehen keskiarvo erektiossa on noin 14-15 cm. No, entä sitten? Kaikilla kun ei ole juuri tuon kokoista. Joka sadannella se on yli 16-17 cm ja yhdellä tuhannesta yli 20 cm. Kun Suomessa on sukukypsiä miehiä lähes 2 miljoonaa, niin Suomesta siis löytyy noin 2 000 miestä, joilla se on yli 20 cm.
Ja sitten sananen mittauksesta. Esileikkeihimme kuuluu kaikenlaista, myös mittaamisia. Joten tiedän, että oma suvunjatkamisvälineeni on välillä yli 20 cm, välillä vain noin 18 cm. Ja kun yhdyntämme kestää noin puoli tuntia, se ei ole koko ajan saman kokoinen. Suurimmillaan se on heti esileikkien alussa ja toisen kerraan juuri ennen orgasmia. Sen kovuus vaihtelee myös puoliveltosta puhelinpylvään kovuuteen. Epäilen, että laboratorio-oloissa saadaan pienempiä lukemia kuin alastoman partnerin kanssa tositoimissa. Imutuskin lisää sekä pituutta että paksuutta. Siihenhän penispumppujenkin tehon sanotaan perustuvan.
Eikä koolla ole juurikaan väliä, sanoo afroamerikkalainen. Tärkeimmät ovat kuulemma ensimmäiset 8 tuumaa.
No, niin tai näin. Pistin kuvia nettiin ihan kohtuukokoisesta. Huono laatu johtuu siitä, että kuva on kaapattu VHS-videolta. Mutta kuvasta näkee myös, että kun nainen on kiihottunut, hänen vaginansa on elastinen ja ottaa helposti vastaan isommankin elimen.
Kommentit (10)
Tuosta taulukosta saadaan, että 19-senttisiä tai isompia on jo yli 5% eikä se isous ole sentistä kiinni. Määrä alkaa olla jo aika iso, 10 tuhatta miestä. Yli 18-senttisiä melkein 20 tuhatta. Jos jokaisella isomunaisella on 10-20 kumppaniakin, niin merkittävä osa naisista on kohdannut aika ison.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 06:27"]
Yli 20-senttisiä on paljon yli prosentti. Löysin nyt ihan pikaisella etsinnällä esimerkiksi tällaisen laskelman
Muitakin olen nähnyt, missä 20cm / 8 tuumaa tai isompia on parisen prosenttia.
[/quote]
Mistä tutkimuksesta tuo taulukko on peräisin? Jos tästä niin kannattaa huomata mitä tutkimuksessa erikseen mainitaan
"Data are from an Internet-based baseline phase of a large prospective daily diary study that compared men’s use of a standard-sized condom to men’s use of a condom sized to fit their erect penis.
Main Outcome Measures. The main outcomes are participant characteristics, activities engaged in during self-measurement process, and self-reported erect penile length and circumference."
Self measurement process tarkoittaa että data perustuu miesten itsensä ilmoittamiin arvioihin kullinsa koosta. Siksi siinä on sama ongelma kuin kaikissa muissakin vastaavissa arvioissa: Itse mittaaminen ja erityisesti mittaustuloksen itse raportoiminen internetin kautta ei ole kovin luotettava tapa saada tuloksia. Riittävän iso osa kyselyyn osallistujista tulee valehtelemaan tuloksensa yläkanttiin ja se näkyy erityisesti asteikon yläpäässä eli saadaan liikaa niitä suuria pituuksia. Vastaavat tutkijoiden tekemät mittaukset ovat antaneet pienemmän hajonnan ja paljon vähemmän ylisuuria kulleja.
DataarefromanInternet-basedbaselinephaseofalargeprospectivedailydiarystudythatcompared
men’suseofastandard-sizedcondomtomen’suseofacondomsizedtofittheirerectpenis.
MainOutcomeMeasures.Themainoutcomesareparticipantcharacteristics,activitiesengagedinduringself-
measurementprocess,andself-reportederectpenilelengthandcircumference.
DataarefromanInternet-basedbaselinephaseofalargeprospectivedailydiarystudythatcompared
MainOutcomeMeasures.Themainoutcomesareparticipantcharacteristics,activitiesengagedinduringself-
Vittu ku ei jaksa kirjoittaa uudestaan koko stooria tän sivuston kämmin takia.
Kulli 22/7 ja naisia n. 200. Koskaan en itse ole tehnyt aloitetta, maine kylillä kasvoi kasvamistaan ja sitten nämä horoperseet halusi "isoa". Minä sitten olin kylän ainoa astuja. Otin toki hyödyn irti, mutta loppukädessä en edes nauttinut.
Jos mies tulee mittaamaan minun kaluani labrassa, tuskin saan seisomaan sitä. Kyllä mittaus on tehtävä tositoimien yhteydessä, jotta voin saada täyden erektion..
Minäkin mainostin mittojani senssipalstalla. Kävin naimassa kiinnostuneita, joita riitti. Välillä olin kolmenkin naisen koukussa kun eivät halunneet lopettaa tapaamisia. Mutta en minä sitä kautta kultaani löytänyt. Kyllä se löytyi tuttavien kautta. Enkä ole sen jälkeen vehjettäni enää lainannut rsittelykäyttöön.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:23"]
Jos mies tulee mittaamaan minun kaluani labrassa, tuskin saan seisomaan sitä. Kyllä mittaus on tehtävä tositoimien yhteydessä, jotta voin saada täyden erektion..
[/quote]
Ja jos esimerkiksi av - palstan väki vastailisi tälläiseen kysymykseen netissä niin kaikki puhuisivat totta? Kukaan ei liioittelisi mittojaan, ei siis edes joka kahdeskymmenes henkilö (josta jo tulisi 5% osuus ylisuuria tapauksia)?
Miksi niitä mittailemaan? joillain on luonnottoman kokoinen kyrpä ja joillain naisilla on siis todella isot hinkit. Tätä vatvomistahan tämä on, ja mihinkään prosentteihin en usko kyllä nämä on nähtyM50+.
Olihan tästä juuri äsken keskustelua palstalla ja tutkimuskin mainittiin.
http://www.vauva.fi/keskustelu/1307291/ketju/ematin_912_cm/viesti/11
Tutkijoiden mittaamana tälläiset tulokset.
Keskimääräinen pituus erektiossa 13.16 cm, keskihajonta 1.89 cm
Keskimääräinen ympärysmitta erektiossa 11.66 cm, keskihajonta 1.10 cm.
--------------
http://news.sciencemag.org/biology/2015/03/how-big-average-penis
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/full
British Journal of Urology International (BJU International).
"Am I normal? A systematic review and construction of nomograms for flaccid and erect penis length and circumference in up to 15 521 men"
En olisi halunnut tätä kirjoittaa, mut näyttää siltä että jonkun sen on tehtävä, vaikka saakin vihat niskoille. Mielestäni nämä senttien (melkein metrien) kertominen ja vertailu kertoo miesten heikosta itsetunnosta. Sorry, mut taidan olla arvailussa aika lähellä. / vilivallaton
Yli 20-senttisiä on paljon yli prosentti. Löysin nyt ihan pikaisella etsinnällä esimerkiksi tällaisen laskelman
http://3.bp.blogspot.com/-QoBtVzOrGBo/UlGpj9x8HXI/AAAAAAAAAQI/Ym44MtCV9D8/s1600/erect_penile_length_and_circumference_distribution.png
Muitakin olen nähnyt, missä 20cm / 8 tuumaa tai isompia on parisen prosenttia.