Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko pettäneet seksin vuoksi? ev

Vierailija
26.09.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuossa itsekin asiaa puolivakavissani, kun mies pihtaa.

Vierailija
2/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti tiedä. En tiedä vastausta. Kaikenlaista pyörii mielessä. Mitä sitten kävisi, jos tekisin sen? Ihastuisinko toiseen, vai pystyisinkö pitämään seksin ja tunteet erillään? Onko musta siihen? Pystynkö elämään tämän nykyisen mieheni kanssa forever, jota väitän kaikesta huolimatta rakastavani. Meillä menee muuten ok, mutta mieheltä on haluat aivan kateissa. Tahtoo huomattavasti harvemmin seksiä kuin minä, vaikken minäkään mikään nymfo ole.

Entä sinä? t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuis jotenkin niin hirveeltä ajatella, että kunnon seksielämä olis taantunut minimiin jo kolmikymppisenä!

Vierailija
4/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se seksikään sitten suju, minua ei haluta. kas kummaa, eilen eksyin ihan väärään (mutta niin ihanaan) sänkyyn miehen kanssa, jonka olen tuntenut jo pitkään. sain jopa ensimmäisen orgasmini hänen kanssaan ;)

nyt vain mietin, pystyykö ajattelemaan vain " panona" tätä miestä vai tuleeko liikaa tunteita peliin.

ja moralistit, olen ehdottanut avioeroa mutta mies ei suostu.

ap

ps. ei kaduta ;)

Vierailija
5/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensimmäinen kerta on pahin. Sitten se moraalinen krapula hellittää. Tunteitaan on varmana vaikeampi ennustaa. En ikinä antaisi anteeksi itselleni, jos jäisin siitä sitten kiinni. En haluaisi loukata miehen tunteita. Haluaisin rehellisesti sanoen taas minäkin kunnon seksiä! Johan tässä alapää kohta näivettyy :-D

Vierailija
6/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemminkin tätä toista miestä. Voitko olla varma, ettei hän rakastu sinuun?

Vierailija
7/7 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitten tiedä, sanoin että tilanne on näin ja sillä siisti, haluan eron mutta en toistaiseksi saa (tai saisin, mutta en halua väkisin, aiheuttais riitoja).

Toisaalta, onhan vaarana sekin, että alkaa todella ihastua/rakastua. Samoin se, ettei voi kantaa syyllisyyttä ja tunnustaa..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän