Sossut kävi meillä tänään :(
Kommentit (26)
Mistä sinä tiedät että naapuri on tehnyt sen. Sossut ei saa paljastaa kuka on ilmon tehnyt. Paitsi jos kyseessä oli poliisi.
Kyllä sossut voi vihjata kuka on ilmoituksen tehnyt. Meille kerrottiin että meidän lapsen kaveri oli ilmoituksen takana. Nimeä ei tietenkään kertoneet.
eiks pedarit käytä sanaa lapo? tuskin joku normimamma käyttää kasuaalisti sanaa lapo. Ootko pedari?
Jos käytät asiasta noin tuttavallisia nimityksiä kuin LAPO niin olet selvästi aivan liian sinut asian kanssa. Alahan selittää mistä on kyse ja VÄHÄ ÄKKIÄ SITTENKIN!111
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:45"]eiks pedarit käytä sanaa lapo? tuskin joku normimamma käyttää kasuaalisti sanaa lapo. Ootko pedari?
[/quote]
Mistä tuo lapo on lyhenne? Jäin itsekin sitä ihmettelemään. Yleensähän sanotaan lasu.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:45"]eiks pedarit käytä sanaa lapo? tuskin joku normimamma käyttää kasuaalisti sanaa lapo. Ootko pedari?
[/quote]
Vittuako se sinulle kuulu mikä minä olen.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:45"]eiks pedarit käytä sanaa lapo? tuskin joku normimamma käyttää kasuaalisti sanaa lapo. Ootko pedari? [/quote] Vittuako se sinulle kuulu mikä minä olen.
[/quote]
No en kyselisi, jos sinä herra iso-pedofiili et olisi tehnyt aiheesta ketjua. Ihan aiheesta näemmä kävivät, toivottavasti saat linnaa jossain vaiheessa, kyllä sitten hymyilyttää :)
Lapo = Lastenpsykiatrian poliklinikka
Nupo = Nuorisopsykiatrian poliklinikka
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:38"]Joku naapureista oli tehnyt lapo ilmoituksen...
[/quote] niin onko jokin syy tälle ilmoituksen tekemiselle olemassa? Mahdollinen syy?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:41"]Mistä sinä tiedät että naapuri on tehnyt sen. Sossut ei saa paljastaa kuka on ilmon tehnyt. Paitsi jos kyseessä oli poliisi.
[/quote]:DDĎD:DDĎ
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:45"]https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1372
[/quote]
Aioin jo allekirjoittaa mutta nyt en allekirjoitakaan kun spammaat linkkiä joka ketjuun.
Miksi ne teillä kävi jos naapureista oli tehty? Tekö sen teitte?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:38"]Joku naapureista oli tehnyt lapo ilmoituksen...
[/quote] niin onko jokin syy tälle ilmoituksen tekemiselle olemassa? Mahdollinen syy?
[/quote] Jep kiinnostava tieto! Onko mahdollista, että olisi aiheesta tehty? Kiinnostaa myös kuulla aptä tähän vastaus :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:44"]Kyllä sossut voi vihjata kuka on ilmoituksen tehnyt. Meille kerrottiin että meidän lapsen kaveri oli ilmoituksen takana. Nimeä ei tietenkään kertoneet.
[/quote] Niin eikö siinä suojella sitä ilmoituksen tehnyttä, yleensähän niitä ilmoituksia tehdään jos esim vanhemmilla on jokin päihdeongelma tai lapset jätetään heitteille, jos itse tekisin ilmoituksen esim. jos vanhemmat ovat esim narkomasneja tai alkoholisteja, niin en kyllä haluaisi, että he tietäisivät kuka ilmoituksen on tehnyt, ja jos ilmoitus tulisi vielä asiasta!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:44"]Kyllä sossut voi vihjata kuka on ilmoituksen tehnyt. Meille kerrottiin että meidän lapsen kaveri oli ilmoituksen takana. Nimeä ei tietenkään kertoneet.
[/quote] Niin eikö siinä suojella sitä ilmoituksen tehnyttä, yleensähän niitä ilmoituksia tehdään jos esim vanhemmilla on jokin päihdeongelma tai lapset jätetään heitteille, jos itse tekisin ilmoituksen esim. jos vanhemmat ovat esim narkomasneja tai alkoholisteja, niin en kyllä haluaisi, että he tietäisivät kuka ilmoituksen on tehnyt, ja jos ilmoitus tulisi vielä asiasta!
[/quote] Ja vastuullinen vanhempi kyllä huolehtii omasta lapsesta, eri asia tietty ilmoitus joka tehdään ilman syytä!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:38"]Joku naapureista oli tehnyt lapo ilmoituksen...
[/quote] Syy ilmoituksella? Ei kukaan tee ilmoituksia ilman täysin pätevää syytä, ellei kiusaksi sitä tee..
siis omg!