Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 34v veljen 22v tyttöystävä käyttää sitä hyväksi.

Vierailija
16.07.2015 |

Veljeni menetti hyvän naisen hölmöilyjensä takia muutama vuosi sitten ja alkoi reilu vuosi sitten tapailla tätä parikymppistä tyttöä. Nyt nämä suunnittelevat yhteenmuuttoa eli tyttö muuttaisi veljeni omistusasuntoon. Veli sanoi, ettei tytön tarvitsisi maksaa hänelle vuokraa, koska veljelläni on omistusasunto, josta vain vähän velkaa. Nyt pelkään, että veljeni alkaa kustantaa tyttöystävän elämän ihan kokonaan, koska tyttö on vasta aloittamassa opinnot amk:ssa. Olen yrittänyt puhua veljelle järkeä, että jää vielä ilman lapsia ja tyttö vaan suorittaa opinnot hänen kustannuksellaan. Tyttö on ihan lapsi vielä, ostelee kalliita laukkuja ja kenkiä ja käy hienoissa ravintoloissa syömässä kavereidensa kanssa, vaikka omia tuloja ei juurikaan ole. Tähän mennessä vanhemmat kustantaneet elämän ja nyt kiva sitten siirtyä veljeni kustannettavaksi. Kaunis ja hyväkroppainen tyttö, niin veli on tietysti sokea muulle. En kestä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen suhde ei koskaan ole aitoa rakkautta. Kyse on joka kerta siitä, että jompikumpi käyttää toista hyväkseen. 

Vierailija
2/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet talks, pussy walks. Win-win -tilanne. Jos ap menee kitisemään veljelleen, veikkaan että veli heivaa ap:n niskaperse-otteella helvettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi ei ole tilivelvollinen sinulle ja hän voi seurustella haluamansa naisen kanssa.

Minä en edelleenkään tykkää veljeni vaimosta, vaikka molemmilla ikää 40 vuotta ja ovat olleet yhdessä jo parikymmentä vuotta. Veljeni vaimo on todella rasittava ihminen, mutta hänessä on jotain, jonka vuoksi veljeni hänet on vihille vienyt ja naimisissa pysynyt.

Vierailija
4/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu taas näitä ikäerohulluja

Vierailija
5/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kitissyt, eikä mua todellakaan heitetä mihinkään. Meillä on hyvät välit ja kyllä mun veli vähän mietti silloin asiaa, mutta en voi jatkuvasti ottaa puheeksi. Ihan varmasti tyttöystävä tekee kaikkensa, että saa olla veljeni kanssa. Onhan sillä kivasti sisustettu asunto ja auto, josta pääsee nauttimaan ja pääsee välillä työmatkoillekin mukaan veljen kustantamana. No, meidän perinteiselle venereissulle ei sentään tyttöystävä pääse mukaan. Pitäisköhän pyytää sinne yks kolmekymppinen eronnut kaveri mukaan...

Vierailija
6/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:17"]Veljeni menetti hyvän naisen hölmöilyjensä takia muutama vuosi sitten ja alkoi reilu vuosi sitten tapailla tätä parikymppistä tyttöä. Nyt nämä suunnittelevat yhteenmuuttoa eli tyttö muuttaisi veljeni omistusasuntoon. Veli sanoi, ettei tytön tarvitsisi maksaa hänelle vuokraa, koska veljelläni on omistusasunto, josta vain vähän velkaa. Nyt pelkään, että veljeni alkaa kustantaa tyttöystävän elämän ihan kokonaan, koska tyttö on vasta aloittamassa opinnot amk:ssa. Olen yrittänyt puhua veljelle järkeä, että jää vielä ilman lapsia ja tyttö vaan suorittaa opinnot hänen kustannuksellaan. Tyttö on ihan lapsi vielä, ostelee kalliita laukkuja ja kenkiä ja käy hienoissa ravintoloissa syömässä kavereidensa kanssa, vaikka omia tuloja ei juurikaan ole. Tähän mennessä vanhemmat kustantaneet elämän ja nyt kiva sitten siirtyä veljeni kustannettavaksi. Kaunis ja hyväkroppainen tyttö, niin veli on tietysti sokea muulle. En kestä.
[/quote]
Ikis?

Vierailija
7/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä, kuole.

Oot vaan kateellinen, kun veljelläs on varaa kustantaa tytön opinnot.

Tai sit vaan kun tyttö on nii kaunis ja itse lihava.

Vierailija
8/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljes haluaa nuorta pillua. Se maksaa. Mutta mitä siit kun miehellä on varaa.

Häädä naikkonen matkoihinsa ja anna ite, pysyy raha suvussa.

Vierailija
9/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:43"]Olen jo kitissyt, eikä mua todellakaan heitetä mihinkään. Meillä on hyvät välit ja kyllä mun veli vähän mietti silloin asiaa, mutta en voi jatkuvasti ottaa puheeksi. Ihan varmasti tyttöystävä tekee kaikkensa, että saa olla veljeni kanssa. Onhan sillä kivasti sisustettu asunto ja auto, josta pääsee nauttimaan ja pääsee välillä työmatkoillekin mukaan veljen kustantamana. No, meidän perinteiselle venereissulle ei sentään tyttöystävä pääse mukaan. Pitäisköhän pyytää sinne yks kolmekymppinen eronnut kaveri mukaan...
[/quote]

Tottakai kantsii kaveri pyytää mukaan. Pikku bikineitä ja aurinkorasvan levitystä... Kyllä se parikymppinen tyttö unohtuu, jos on tarpeeksi pitkä reissu.

Vierailija
10/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaahan kaikki av-mammat tekee, loisii miehen lompakolla.

Vierailija
11/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:43"]Olen jo kitissyt, eikä mua todellakaan heitetä mihinkään. Meillä on hyvät välit ja kyllä mun veli vähän mietti silloin asiaa, mutta en voi jatkuvasti ottaa puheeksi. Ihan varmasti tyttöystävä tekee kaikkensa, että saa olla veljeni kanssa. Onhan sillä kivasti sisustettu asunto ja auto, josta pääsee nauttimaan ja pääsee välillä työmatkoillekin mukaan veljen kustantamana. No, meidän perinteiselle venereissulle ei sentään tyttöystävä pääse mukaan. Pitäisköhän pyytää sinne yks kolmekymppinen eronnut kaveri mukaan...
[/quote]

Tottakai kantsii kaveri pyytää mukaan. Pikku bikineitä ja aurinkorasvan levitystä... Kyllä se parikymppinen tyttö unohtuu, jos on tarpeeksi pitkä reissu.
[/quote]
Otatko sinä todesta nämä Ikiksen avaukset:)

Vierailija
12/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin mieheni ollessani 21v, mies silloin 32v. Kun tapasimme, opiskelin vielä ja muutin mieheni omistusasuntoon. Olisin halunnut maksaa vuokraa yms. mutta mieheni ei siihen suostunut. Muuten maksoimme kuluja puoliksi, mutta miehen autolla, jonka periaatteessa mua varten osti, sain ajaa ilmaiseksi. Monet varmaan ajatteli meidän suhteesta, että hyväksikäytin miestäni. Rakkaudesta me kuitenkin edelleen ollaan yhdessä, yhteinen lapsi ja talokin rakenteilla, joka puoliksi nyt maksetaan. Eli sille, joka sanoi, että tälläisessä tapauksessa on aina hyväksikäytöstä kyse, niin ei se aina niin mene. Ja aplle, veljesi varmaan ihan itse päättää antaako tytön hyväksikäyttää itseään vai ei. Sinuna en puuttuisi.

Vierailija
13/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei veljesi ole jotenkin erityisen naiivi tai holhouksenalainen, en ymmärrä, mikä ongelma tässä on. Jos hän on tilanteeseen tyytyväinen, niin pistäkööt rahansa mihin huvittaa. Omassa suhteessani on ihan tismalleen sama ikäero, minä siis 22-vuotias nainen ja mieheni 34-vuotias. Olemme tosin naimissa ja meillä on lapsi. Minä olen kotona ja hoidan lapsen, kodin, laitan ruoan jne. Mies käy töissä ja elättää meidät. Ei varmaan monelle sopisi, mutta meille molemmille tämä on juuri oikea tapa. Kyllähän minäkin töihin (tai mahdollisesti ensin opiskelemaan) menen sitten, kun lapset ovat isompia. Ei tässä suhteessa ainakaan kumpikaan toista käytä hyväksi. Ihan tavallinen perinteinen parisuhdemalli.

Vierailija
14/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella mitään loukkaavampaa, kuin että sukulaiseni tai ystäväni puuttuisivat kumppanivalintoihini. Sinkkukaverin tuppaaminen mukaan venereissulle kevyen vihjailun kera johtaisi todennäköisesti välien rikkoutumiseen. Voi olla, että veljesi on tehnyt virheen, mutta aikuisena ihmisenä hänellä on valintoihinsa täysi oikeus.

Vierailija
15/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:34"]Monet talks, pussy walks. Win-win -tilanne. Jos ap menee kitisemään veljelleen, veikkaan että veli heivaa ap:n niskaperse-otteella helvettiin.
[/quote]
Jean Claude Monet?

Vierailija
16/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilu maksaa

Vierailija
17/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten minusta tuntuu että tunnen tämän kyseisen pariskunnan...? jos kyseessä ovat ne ihmiset jotka luulen, niin ikäerolla ei ole mitään merkitystä. he ovat hyvin onnellisia yhdessä ja sopivat toisilleen täydellisesti. kaksi sielua ovat vihdoinkin löytäneet toisensa, ja olisi todella inhottavaa jos miehen suku yrittäisi siihen väliin pelkän iän perusteella :( 

Vierailija
18/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:48"]

pilu maksaa

[/quote]

Niin, ja te av-mammat vielä ylpeilette sillä?

Vierailija
19/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:26"]

Jollei veljesi ole jotenkin erityisen naiivi tai holhouksenalainen, en ymmärrä, mikä ongelma tässä on. Jos hän on tilanteeseen tyytyväinen, niin pistäkööt rahansa mihin huvittaa. Omassa suhteessani on ihan tismalleen sama ikäero, minä siis 22-vuotias nainen ja mieheni 34-vuotias. Olemme tosin naimissa ja meillä on lapsi. Minä olen kotona ja hoidan lapsen, kodin, laitan ruoan jne. Mies käy töissä ja elättää meidät. Ei varmaan monelle sopisi, mutta meille molemmille tämä on juuri oikea tapa. Kyllähän minäkin töihin (tai mahdollisesti ensin opiskelemaan) menen sitten, kun lapset ovat isompia. Ei tässä suhteessa ainakaan kumpikaan toista käytä hyväksi. Ihan tavallinen perinteinen parisuhdemalli.

[/quote]

Minä en suostuisi elättämään noin ja haluaisin 50 50 koti-isäksi. Käsittämätöntä ettet ole jo tuohon ikään mennessä opiskellut!!!

T: 11cm mies

Vierailija
20/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:56"]

miten minusta tuntuu että tunnen tämän kyseisen pariskunnan...? jos kyseessä ovat ne ihmiset jotka luulen, niin ikäerolla ei ole mitään merkitystä. he ovat hyvin onnellisia yhdessä ja sopivat toisilleen täydellisesti. kaksi sielua ovat vihdoinkin löytäneet toisensa, ja olisi todella inhottavaa jos miehen suku yrittäisi siihen väliin pelkän iän perusteella :( 

[/quote]

alapeukutusta... osuinko oikeaan arvauksessani? aapeetä kiukuttaa koska tietää että olen oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan