TK-lääkärit on miltei aina väärässä, sossutantat tekee vääriä päätöksiä, hoitajat ei osaa hoitaa, opettajatkin
on perseestä...Tää sama av-mammatyyppi onneksi tuntee alan kuin alan paremmin kuin omien lantiofarkkujensa taskut. Makeat naurut sai taas kun lukee näitä juttuja.
Kommentit (28)
Tietyntyyppisten ihmisten mielestä kaikki on huonosti ja kaikesta pitää valittaa. Jos joku aisa joskus harvoin sattuu sujumaan, niin siitä ei sitten kyllä puhuta halaistua sanaakaan.
Itselläni ei ole ollut ongelmia kunnallisen terveydenhuollon, opetustoimen, sosiaalihuollon tms. kanssa. Niin ja ihan Suomessa minäkin asun.
Vierailija:
on perseestä...Tää sama av-mammatyyppi onneksi tuntee alan kuin alan paremmin kuin omien lantiofarkkujensa taskut. Makeat naurut sai taas kun lukee näitä juttuja.
Mutta älä nyt hyvä ihminen tuudittaudu siihen uskoon, että lääkärit, hoitajat, viranomaiset ym. eivät tee koskaan virheitä!
voi että kun laitettas av-mammat näihinkin duuneihin niin kyllä alkas sujua! Lähtis hommat hoitumaan ja oikeestaan kaikki koulutukset vois poistaa turhina samantien. Tehtäs tommoset duunit peruskoulupohjalta niin säästyis yhteiskunnalta rahaakin. Ei enää turhia hoidettais eikä huostaanotettais niin rahat säästyis ja kaikille voitais ostaa lantiofarkut! Yes! mammat nousuun, todellakin.
ras puolustus omalle tyhmyydelle...
terveisin yks noitten ammattikuntien edustajista
ole vuosien työkokemusta joltain alalta, on aika helppo antaa kaikkitietäviä kommentteja muiden ammattilaisten toimista ja lähes aina negatiivissävytteisiä. Kumma juttu, että yleensä samat ihmiset ovat valittajia joka virastossa, varsinkin julkisen sektorin virastoissa. Joillain taas on hyviä kokemuksia ...
sossutädit on asiallisia, ammattitaitoisia, ymmärtäväisiä mun henk. koht. kokemukseni mukaan. tuttavani on taas täysin eri mieltä, koska hänelle on osunut ne kakkein kyllästyneimmät ja välinpitämättömimmät sossutädit.
tk-lääkäri on oikeassa. erikoislääkärit ovat ammattitaidottomia. ja tämä taas perustuu mulla siihen, että useampikin erikoislääkäri on tehnyt lapseni hoidossa törkeitä virheitä. valtaosa on taas päivastaista mieltä.
hoitajat.. no, hoitajia on lienee jokainen kohdannut niin monia, että joukkoon mahtuu täydellisiä kusipäitä ja ihania hoitoalan ammattilaisia.
niinhän se menee; ihmisten mielipiteisiin vaikuttaa omat kokemukset.
eihän se ole reilua yleistää, mutta näinhän se nyt vaan on...
ja kannattaa muistaa myös se, että täällä osa on provoja tai muuten vaan liioiteltuja. eiköhän nyt keskimäärin kuitenkin ihmiset suhtaudu ihan arvostavasti noihinkin ammattikuntien edustajiin?
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia!
Olette keskinkertaista ihmistä huomattavasti yksinkertaisempia.
mutta toisaalta löytyi aivan mahtava toinen lääkäri, joka auttoi paikkaamaan sen tunarin mokat ja todisti jopa oikeudessa. Terveyskeskuksen terveydenhoitaja tyri pahasti, mutta sitten taas Kättärillä oli ihan mielettömän hyvä hoitaja, kun olin siellä keskenmenon takia. Lilluttuani melkein vuosikymmenen adoptioprosessien takia sosiaalitätien käsittelyissä voin vilpittömästi sanoa, että osa on ihania, osan voisi viedä saman tien saunan taa...
Eli kumpaas kastia minä nyt olen?
ja kouluttamaton en ole, kaksi korkeakoulututkintoa, eli enkö siis kelpaa purnaajaksi sen takia?
mä olen jo kaksi noista edellämainituista. Mitenhän tää elämä nyt menee+ Miks mun piti opiskella kaksi tutkintoa? Varmaan siksi että av- mammat sais purtavaa.
Ettekö te mammat vois sitten olla menemättä tk-lääkäreille jos ne ei mitään osaa? Varsinkaan ne erikoistuvat, hih. Hoitelisitte lapset vaan kotona kun niin päteviä olette.
Sama pätee niin opetukseen kuin sossuunkin. Otatte lapset kotiopetukseen ja lakkaatte ramppaamasta sielä sossussa. Mitäs siellä yleensäkin teette kun niin mainioita olette? Ei toimeentulotukea noin mahtimammat kaipaa, tokihan moista asiantuntemusta arvostetaan rutkalla palkalla? Ai niin mutku lapsia pitää opettaa kototna kun opetkin niin huonoja. Voi voi, jostakin sitte kai pitää valita. Pääasia että saa valittaa.
onhan sitä tutkittu asenteiden merkitystä ns. menestymiseen. Ja todettu että negatiivinen asenne aiheuttaa aina yhä negatiivisempaa elämäntietä. Nämä purnaajat ovat aina pohjasakkaa, ja paska kun valuu aina alaspäin.
Hyvää matkaa, av- mammat!
asiallisesti, ei myöskään tapahdy kehitystä, vaan terveys-, sosiaali- ja koulutoimi vajoaa yhä alemmas ahdinkoonsa. kyllä se olisi hyvä vaan ottaa se kritiikki vastaan ja alkaa suhtautua rakentavasti. olisi töissäkin viihtyisämpää, eikä tarvitsitsi itkeä arvostuksen puutetta.
kaikkien ruikuttajien äiti ja hyvin näyttää hänelläkin pyyhkivän. Suomessahan nimenomaan positiivista ihmistä potkitaan päähän, eikä sellaisista pidä kukaan!
toki johtuu siitä ettei valituksia ymmärretä ottaa vastaan. buaah. just. Mitenkään ei ole kyse verorahoista vaan siitä että av- mammojen juttuja ei oteta todesta. Hei, mä voin printata tään ketjun ja lähettään sos-ja koulutoimeen niin sitte varmaan saadaan rahat peruspalvelujen maksamiseen. Eiks joo?
olisi nimittäin paljon peiliin katsomista.
meilläkin vanhuspalveluissa kunhan vaan otetaan kritiikkiä vastaan niin löytyy ihan sillä lisää työntekijöitä ja rahoja vanhusten vaippoihin ym.
Onhan se hyvä tietää että siitä se on kiinni. Ja itte kun luuli parhaansa resurssien puitteissa tekeänsä.
t:vanhustenhoidossa lähäri
Taitaa olla jossakin tivolin alueella?
eikä paljon naurata näillä veromäärillä.
Hulluja naurattaa.