Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset poissa, omaa aikaa sunnuntaihin ja kolmatta siideriä viedään. Jipii

Vierailija
15.08.2008 |

..not.

Täällä mä vaan istun yksin, vdän kalsarikännejä jotka ei edes huvita ja tylsistyn. Kaverit ei lähteneet baariin, niillä on kaikilla romanttinen koti-ilta elämänsä miehen kanssa. Mulla ei edes ole semmoista. Yks ehdokas on, mutta kun sekin käy vituttamaan aina välillä. Ja nyt se on töissä yön.

Vitun perseestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa jo muutenkin ihan tarpeeksi

Vierailija
2/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies töissä. lapset mammalla ja minun täytyy mennä aamuun töihin.... plääh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIks ihmeessä vedät väkisin kännit jos ei edes huvita? Tee palvelus itellesi ja jätä loput siiderit juomatta. Mene vaikka nukkumaan.

Huomenaamulla heräät virkeänä hyvin nukutun yön jälkeen omistat koko päivän itsellesi. Käyt salilla tai jumpassa tai uimahallissa tai lenkillä kaikessa rauhassa, venyttelet oikein kunnolla hyvää musiikkia kuunnellen, jos mahdollista niin saunot, teet kauneushoitoja, nukut päiväunet, nautit olostasi. Tai jos liikunta ei huvita niin lähdet vaikka shoppailemaan tai hyppäät junaan ja lähdet katsomaan jotain uutta kaupunkia.

Jos kaikki kaverisi huomennakin viettävät romanttista koti-iltaa, keksi itsellesi jotain muuta ohjelmaa kuin siiderin lipittämistä. Aloita joku käsityö, käy lainaamassa hyvä romaani johon voit uppoutua, tai vuokraa pari leffaa.

Kyllä se siitä. Katsos, joku ihan tuntematon ihminen välittää sinusta näin paljon, että vaivautui keksimään ohjelmaa viikonlopullesi :)

Vierailija
4/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois huomenna luvassa rauhallinen koti-ilta tuon treffailemani miehen kanssa..

Aamupäivän taidan ehkä kierrellä kirppiksiä. Tai sitten vaan venyn kotona ja pesen pyykkiä (oi, mikä onni..)

Jostain syystä vaan tänään kiukkua ja ärtymys nostaa päätään. Koko kesä on ollut henkisesti todella rankka, enkä ole päässyt puhumaan kenellekään. Monikin tilanne elämässäni ärsyttää, mutta kun ei ole ketään kenelle niistä puhua .. Tänään piti lähteä kavereiden kanssa karaoke-iltaa viettämään mutta jokainen sitten perui kun oli parempaa tekemistä miestensä kanssa. Ymmärrän kyllä.

Tais noissa tölkeissä olla änkyräsiideriä, ketuttaa eikä loppua näy.

ap

Vierailija
5/5 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ymmärrän, et joskus haluis lähtee tuulettuun, mut jos et halua yksin lähteä, niin mikset ottaisi plan B:tä käyttöön? Eli kännien sijasta jotain ihanaa naposteltavaa, hyvä kirja tai leffa ja jotain muuta rentouttavaa! Nautit siitä, kun ei tarvitse aamulla herätä aikaisin, varsinkaan krapulaan. Sitten huomenna lähdet kaupungille shoppaileen, pyydä kavereita mukaan. Kait niitten romanttinen ilta on jo ohi siihen mennessä... Meette vaikka syömään. Voisit vaikka silloin nauttia muutaman drinksun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi