Ozempic kokemuksia
Määräsikö lääkäri mukisematta? Paljonko ylipainoa alkuun?
Kommentit (6)
Määräsi mukisematta. Painoindeksi 34, ei diabetestä. Ei kela korvausta.
Kyllä
Mulla 2 tyyppi
Paino tippui 8 kg, pysynyt poissa sen 4 v mitä käyttänyt. Sokeriarvot ja vointi hyvä.
Määräsi, työterveyslääkäri jopa laittoi lähetteen sisätautilääkärille kun sanoi, ettei ole kovin perehtynyt näihin laihdutuslääkkeisiin. Sisätautilääkärille oli tuttua ja ehdottomasti kuulemma O on niistä paras ja tehokkain. Ei tietenkään kela -korvausta.
Nyt neljä viikkoa takana 0,25 annoksella -3 kg. Ei diabetestä. Samalla aloitin työterveyshoitajan seurannassa ruokavalioni tarkastelun.
Mulle lääkäri kirjoitti reseptin ihan mukisematta. Totuus on se, että netissä etävastaanotolla lääkäri ei laita sua puntarille, vaan arvio perustuu siihen mitä itse kerrot. Eli jos haluaa painon tai oireiden suhteen vähän pyöristää, niin ei sitä kukaan tarkista. Tärkeintä on, että saat avun.
Itse täytin esitietolomakkeen ja juttelin chatissa pari minuuttia, ja resepti oli Kantassa jo saman päivän aikana. Sen jälkeen hain lääkkeen apteekista ilman mitään säätöä. Tosi simppeli kokemus, eikä tarvinnut nolostella kasvotusten. Tässä muuten hyvä sivu, josta näkee tarkemmin miten reseptin voi hakea etänä https://medilux.fi/ozempic-kokemuksia-ja-tulokset/ Ennen näitä digipalveluita sitä joutui oikeasti odottamaan viikkoja, varaamaan ajan ja selittelemään asioita. Nyt riittää että täytät lomakkeen, eikä kukaan ala kyseenalaistamaan jokaista yksityiskohtaa. Mun kohdalla homma hoitui näin helpolla ja resepti on ollut käytössä siitä asti.
Älkää klikkailko tuota mediluxin sivua. Siellä lukee esim:
Kynän osat
Poskatse lehtiön kuvitteluja, jotka löytyvät pakkauksen sisällä olevasta liitteestä...
Wtf?!
Tämä on näitä .fi -osoitteita, joita eim0 Suomesta käsin operoida. Huijaus tai muu rahankeruubisnes.
Up