Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala kun mua hävettää :( Pyörryin

Vierailija
16.07.2015 |

kauppakeskuksen käytävällä tänään. Onni oli kuietenkin että oli ystävä mukana. En pääse yli tästä häpeästä, keskellä ihmisvilinää!

Ootteko te pyörtyneet julkisilla paikoilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä häpeämistä tuossa on?

Vierailija
2/7 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein häpeile pyörtyilyä, paitsi kerran vähän nolotti kun pyörryin ja pissasin alleni - onneksi olin silloin kuitenkin alasti suihkuhuoneessa ja vain poikaystävä todistajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:50"]

[/quote]

Kauhea tunne kun keräilin itseäni ylös tuijottavien silmien alla. En tiedä miten siinä niin pääsi käymään kun olin syönytkin hetkeä aikaisemmin.

Ap.

Vierailija
4/7 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpeä :).
Itse kerran pyörryin töissä. Siis just kun selitin jotain, sellaset 20 ihmistä tuijotti mua. Onneksi työpari sai kopattua syliin

Vierailija
5/7 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää miettimään tota. Ethän sä sille mitään voinut.
Mä sain luodin jalkaan, sen jälkeen olin vähän säikky äänistä jotka muistutti asetta. Käveltiin työparin kanssa menossa töihin, kuului joku auton pamaus. Mä tietenkin lysähdän maahan niin kovaa että ilmat lähti pihalle. Arvatkaa hävettikö kun kaikki tuijotti..

Vierailija
6/7 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 18:50"]

[/quote]

Kauhea tunne kun keräilin itseäni ylös tuijottavien silmien alla. En tiedä miten siinä niin pääsi käymään kun olin syönytkin hetkeä aikaisemmin.

Ap.
[/quote]

Minu!la on epi, saataan löytää itseni milloin mistäkin maassa makaamassa, milloin pää veressä, milloin virtsat housussa. Pitäisikö minun hävetä? Mielestäni ei, lääkitys niin hyvässä tasapainossa kuin voi olla plus minä en tätä sairautta ole itselleni hankkinut. Haluaisin vielä kiittää niitä ihmisiä jotka auttavan näissä tilanteissa, lämmin kiitos. Ja kyllä, epitunnus aina mukanani.

Vierailija
7/7 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi