Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehistä innostuva ystävä

Vierailija
16.07.2015 |

Onko teillä muilla samanlaista ystävää, joka innostuu todella helposti miesten huomiosta ja meneekin monen matkaan tosi helposti.. Mulla on sellanen ystävä ja välillä rasittaa olla hänen kanssa juhlimassa, kun itse haluaisi hänen kanssa juhlia ja viettää aikaa, mutta hän vaan iskee miehiä ja ei pysty hillitsemään itseään. Tosi hyvä tyyppi noin niiku selvinpäin on ja ihmetteleekin miksen enää halua paljon hänen kanssaan minnekkään mennä juhlimaan, kun se menee aina siihen, että joudun vetämään hänet pois roikkumasta jostain miehestä.. Ja niin ikää meillä on 20 :-D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta naiselta.

Vierailija
2/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuulostaa herttaiselta. Hyvähän se on, että hormonit hyrrää. Mutta näen kyllä ongelman seuralaisen kannalta. Entä jos menisitte selvin päin, jos kerran alko on se iloluontoisuuden laukaiseva tekijä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen nainen! Niin sitä pitää. Muutamaan vastaavaan tapaukseen olen baareissa joskus törmännyt, saa aikaan oikein hyvän mielen.

m35

Vierailija
4/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me pari kertaa oltu baarissa niinkin että hän on selvinpäin ja ongelmaa ei sillon ole! Eihän asia tietenkään mulle kuulu jos hän haluaa miesten kanssa paljon olla, mutta on se välillä tosi ikävää olla hänen seurassa, kun hän ei muusta silloin puhukkaan kuin miehistä.

Vierailija
5/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ikäkään tuollaiseen käytökseen vaikuta. Mulla kaveri 42vee joka tekee tuota samaa. Ihan selvin päin vieläpä.

Onpa kiva pitää tyttöjen iltaa kun toinen mielistelee jokaista miestä ja tarttuu tilaisuuksiin :)

Vierailija
6/6 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus kun tästä palstasta on tullut teinien temmellyskenttä! On teillä murheet lapsikullat! :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi