Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisitte, jos joku väittäisi näin?

Vierailija
16.07.2015 |

Mitä mieltä olisitte henkilöstä, joka väittää, ettei Pietarissa ja Helsingissä ole mitään eroa? Minulle väitti näin kerran eräs henkilö, kun sanoin olevani menossa Pietariin. Asuin tuolloin Kuopiossa. Olen käynyt aika monta kertaa Helsingissä, mutten koskaan Pietarissa. Mieli tekisi kyllä. Tämä suunnitelmissa ollut Pietarin-matka jäi valitettavasti tapahtumatta. Serkkuni perhe asui tuolloin Pietarissa, ja serkkuni äiti eli tätini joka on myös kummitätini, ehdotti minulle matkaa, ja olisin kyllä lähtenyt, mutta se vain jäi nyt tapahtumatta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin. Olen käynyt Pietarissa ja se on mykistävä paikka toisin kuin Helsinki.

Vierailija
2/5 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 07:12"]

Nauraisin. Olen käynyt Pietarissa ja se on mykistävä paikka toisin kuin Helsinki.

[/quote]Mikä on pienin mykistävä paikka, jossa olet käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kolme vaihtoehtoa. Joko hän ei ole koskaan matkustellut missään tai sitten on muuten vain pihalla asioista tai sitten hänen mielestään matkalle aikova henkilö on ainakin jokseenkin tyhmä. Eli hänen mielestään sillä ei ole mitään merkitystä, lähteekö tyhmä matkalle vai ei, koska tyhmä ei voi saada matkasta mitään irti. Tyhmän ihmisen silmissähän kaikki kaupungit ovat samanlaisia kuten myös kaikki aurinkolomakohteet.

Vierailija
4/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 90-luvun loppupuoliskolla, oli se silloin aika erilainen. Toki paljon samoja tyylejä vanhemmissa rakennuksissa kuin täällä, mutta siihen ne yhtäläisyydet sitten loppuivatkin.

Vierailija
5/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 07:01"]

Mitä mieltä olisitte henkilöstä, joka väittää, ettei Pietarissa ja Helsingissä ole mitään eroa? Minulle väitti näin kerran eräs henkilö, kun sanoin olevani menossa Pietariin. Asuin tuolloin Kuopiossa. Olen käynyt aika monta kertaa Helsingissä, mutten koskaan Pietarissa. Mieli tekisi kyllä. Tämä suunnitelmissa ollut Pietarin-matka jäi valitettavasti tapahtumatta. Serkkuni perhe asui tuolloin Pietarissa, ja serkkuni äiti eli tätini joka on myös kummitätini, ehdotti minulle matkaa, ja olisin kyllä lähtenyt, mutta se vain jäi nyt tapahtumatta.

[/quote]Siis ei matka sen takia jäänyt toteutumatta, että minulle väitettiin noin. Itsekin olisin voinut nauraa tälle henkilölle päin naamaa. :D